Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 24 of 24
  1. #16
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    Our future will be run by people like him.



    My games;

    x

  2. #17
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Rule #1 of youtube videos: If there a video of a fag singing, there is a remix of that same fag singing

    Last edited by radnomguywfq3; 03-12-2011 at 06:23 AM.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  3. #18
    OpTic SaLtZz's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    364
    Reputation
    6
    Thanks
    15
    lol yeah the are heaps of remixes




    PM ME IF YOU WANT TO KNOW HOW TO DUAL BOOT MAC OS X AND WINDOWS




    Click on the dragon plz


  4. #19
    Son's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    So-Cal
    Posts
    6,655
    Reputation
    412
    Thanks
    607
    My Mood
    Dead
    Would punch him if I wasn't convinced he's a retard.

  5. #20
    Heartview's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    KY Cygni
    Posts
    9,208
    Reputation
    717
    Thanks
    2,876
    Quote Originally Posted by Ghost View Post
    Our future will be run by people like him.
    Glad Ill be dead by then.
    Texture Mods


    Obedear, the sky is low

  6. #21
    OpTic SaLtZz's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    364
    Reputation
    6
    Thanks
    15
    haha, yeah he'll become president and he'll make it mandatory to be gay :O




    PM ME IF YOU WANT TO KNOW HOW TO DUAL BOOT MAC OS X AND WINDOWS




    Click on the dragon plz


  7. #22
    FUKO's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    PBlackout.exe /mhu
    Posts
    11,132
    Reputation
    1103
    Thanks
    3,848
    ........................
    Someone fucking kill me.

  8. #23
    Jacket's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Insert location here.
    Posts
    8,852
    Reputation
    917
    Thanks
    1,303
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by Fuko View Post
    ........................
    Someone fucking kill me.
    Double Suicide let's go.
    / /


    Ex-Minion
    Ex-Mod
    8/17/11

     

    Greycloak
    Midcent
    MrAntagonist
    WomboCombo
    JakeyXD
    Wolfram


  9. The Following User Says Thank You to Jacket For This Useful Post:

    FUKO (03-13-2011)

  10. #24
    FUKO's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    PBlackout.exe /mhu
    Posts
    11,132
    Reputation
    1103
    Thanks
    3,848
    Quote Originally Posted by WomboCombo View Post


    Double Suicide let's go.
    / /
    God dam...........This just ruined my mood for the next 5 days.
    When I'm having fun I'm somehow gonna remember the asswhole who posted this thread, and the faggot in the video

Page 2 of 2 FirstFirst 12