Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    Ariez's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,371
    Reputation
    69
    Thanks
    135
    My Mood
    Buzzed

    FUCKING TENNESSEE SCHOOLS

    Recently moved to Tennessee, just went to the schools and I gotta take out my snakebites, and wear a certain color, it's fucking gay seriously. My sister's lip piercing was stuck, we got wirecutters and I cut it off that was kinda interesting, but basically why the hell do Christians have to run our society?

  2. #2
    Void's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Inline.
    Posts
    3,196
    Reputation
    205
    Thanks
    1,440
    My Mood
    Mellow
    We had something similar to that in my old school, you had to come to school in your natural hair color.

    Christian school, wtf. o_O

  3. #3
    Ariez's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,371
    Reputation
    69
    Thanks
    135
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by Void View Post
    We had something similar to that in my old school, you had to come to school in your natural hair color.

    Christian school, wtf. o_O
    In Tennessee, every school is a Christian school.

  4. #4
    ^Viibez69's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    faggot go cut your hairs.

  5. #5
    coolsidharth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    In my room
    Posts
    2,345
    Reputation
    70
    Thanks
    247
    My Mood
    Tired
    Poor you.. i guess itz time to change ur avatar
    The Privilege of the Dead is not to Die more.

  6. #6
    Ariez's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,371
    Reputation
    69
    Thanks
    135
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by ^Viibez69 View Post
    faggot go cut your hairs.
    I will when you begin to matter

  7. #7
    ^Viibez69's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by Ariez View Post
    I will when you begin to matter
    where tha razor at.

  8. #8
    Ariez's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,371
    Reputation
    69
    Thanks
    135
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by ^Viibez69 View Post
    where tha razor at.
    I dunno D: you bald?

  9. #9
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,603
    Lmao sucks to be you



    My games;

    x

  10. #10
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by Ariez View Post
    In Tennessee, every school is a Christian school.
    WHAT.

    THE.

    FUCK?

    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

  11. #11
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    That shit was gayyyy. they can choke on dick ,strict school is too strict -.-

  12. #12
    Moto's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Bay Area, CA
    Posts
    13,057
    Reputation
    707
    Thanks
    13,904
    My Mood
    Blah
    Lol. why the move to Tennessee?

    mama freak out cuz radiation a commin for the californians



  13. #13
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    I'm so mad they're making me stay in the 9th grade again next year if i don't get the credits FML.

  14. #14
    Ariez's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,371
    Reputation
    69
    Thanks
    135
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by Minivan Man View Post
    Lol. why the move to Tennessee?

    mama freak out cuz radiation a commin for the californians
    Cali is too expensive and we poor

  15. #15
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Ariez View Post
    Cali is too expensive and we poor

    Not even the reason you dipshit.

Page 1 of 2 12 LastLast