Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    HeXel's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Location
    Portugal
    Posts
    1,093
    Reputation
    40
    Thanks
    57
    My Mood
    Amused

    Nude girl in the shower

    Good Porn video

    [YOUTUBE]vqIULTnH3No[/YOUTUBE]

  2. #2
    Alen's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Location
    Liquid Generator
    Posts
    27,928
    Reputation
    2539
    Thanks
    4,220
    My Mood
    Fine
    I had to check this out. Turns out somebody has a slightly different association than others to the word 'porn' and to the phrase 'nude girl in the shower'.
    I'm Alen on Steam. RIP Skype Friday nights.

    I'm Navi's lover <span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:2.5% 97.5%;background-size:4100%" title="hearts"></span></span>

    Messenger: Toxin about Dave | Paladin on Skyrim's AI | Dakota on JB | Royku leeching | Sjoerd's penis | Blitz's derpiness | Jason on Blitz
    Dave84311: God I've always wanted to eat crayons, with their vibrant colors. Only if they had taste.
    Mr. Lonely: @Alen I like making you wet, it makes me hard.


  3. #3
    Tryptamine.'s Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    Where you live
    Posts
    1,890
    Reputation
    118
    Thanks
    230
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by mastasnip3 View Post
    I had to check this out. Turns out somebody has a slightly different association than others to the word 'porn' and to the phrase 'nude girl in the shower'.
    lol same haha..jesus
    "I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."
    - Hunter S Thompson

  4. #4
    Q's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Location
    asdsafdsadsa u i sais
    Posts
    589
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    My Mood
    In Love
    edit nvm its a dude
    ◑` ◔
    ╔═╗IMA CHARGIN MAH LAZA
    ║▓▒░░░░░░░░░░░
    ╚═╝SHOOP DA WOOP




    After eating an entire bull, a mountain lion felt so good he started roaring. He kept it up until a hunter came along and shot him.
    THE MORAL: WHEN YOU'RE FULL OF BULL, KEEP YOUR MOUTH SHUT

    gimmie ur soul bitches

    RESPECT LIST:
    oh yeah, that's right, I HATE ALL OF YOU
    except navi and arun and hood

  5. #5
    Kotonoha's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Marss
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    OMG , OMG , OMG

  6. #6
    Murkforce's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Mosh Pit
    Posts
    759
    Reputation
    24
    Thanks
    90
    ROFL. "your a gay"

  7. #7
    Twisted_scream's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    In j00r Base
    Posts
    518
    Reputation
    11
    Thanks
    32
    YOOOOOOOOR GAAAAAAY slo mo is funy lol

  8. #8
    aprill27's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Gender
    male
    Location
    i dont have no idea
    Posts
    604
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    lol are you gay
    .................................................. .................................................. .......................................
    I LIKE COOKIES




    KLICK here to help me crow



    GET MPGH FREE VIP HERE
    .................................................. .................................................. .......................................

  9. #9
    Murkforce's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Mosh Pit
    Posts
    759
    Reputation
    24
    Thanks
    90
    LOL. I didn't realize I had my volume turned up very loud. My brother who is only 12, walked by my room when it said "YOUR GAY!!!"

  10. #10
    Uchiha Sasuke's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    46
    Reputation
    5
    Thanks
    0
    My Mood
    Goofy
    Cooly is gay
    In every dark place, even when there is no light, there will be always a light in your heart. ~Sora




  11. #11
    CAPTAIN OBVIOUS's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Down Abit
    Posts
    1,346
    Reputation
    18
    Thanks
    113
    My Mood
    Tired
    I thought it was going to be about some girl slipping in the shower ¬.¬
    Current


    Respect list
    iverson954360
    DAVE983192849182
    Jetamay

    x.navi.x
    Hyperion
    Gourav2122
    Hispai
    TheEnigma
    Paroxysm
    ace76543


  12. #12
    Matix's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    seirously.. i had guessed it since the beginning... and who's that guy to tell us we're gay.. he seriously look gay .. If I looked like him, I would tell others that they are gay lmao..

Tags for this Thread