Thread: gages

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 58
  1. #31
    DinishK's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Your moms house
    Posts
    1,252
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Confused
    that looks so gross

    Cut your ear off..

  2. #32
    joefus's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    I forgot
    Posts
    345
    Reputation
    25
    Thanks
    78
    My Mood
    Mellow
    you only think its gross cuz of the wet shit she put on it before she pierced my ear, and how its red
    go die please


  3. #33
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by joefus View Post
    you only think its gross cuz of the wet shit she put on it before she pierced my ear, and how its red
    go die please
    Umad or theymad?

  4. #34
    DinishK's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Your moms house
    Posts
    1,252
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Confused
    Lol go cut your ear off.

    No i will not die you can suck yourself

  5. #35
    joefus's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    I forgot
    Posts
    345
    Reputation
    25
    Thanks
    78
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post
    Umad or theymad?
    ugay ?


  6. #36
    DinishK's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Your moms house
    Posts
    1,252
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Confused
    Such a lame comeback

  7. #37
    joefus's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    I forgot
    Posts
    345
    Reputation
    25
    Thanks
    78
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by DinishK View Post
    Such a lame comeback
    go read the thread bro
    mayb you will learn something


  8. #38
    DinishK's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Your moms house
    Posts
    1,252
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Confused
    I am well knowledged I do not need your opinion

  9. #39
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by joefus View Post
    ugay ?
    Urearlooklikeadog'sasshole?

  10. #40
    joefus's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    I forgot
    Posts
    345
    Reputation
    25
    Thanks
    78
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by DinishK View Post
    I am well knowledged I do not need your opinion
    you are obviously not "knowledged" enough to read a damn thread


  11. #41
    Da Kurlzz's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    No Other Place Like Los Angeles
    Posts
    4,811
    Reputation
    306
    Thanks
    398
    My Mood
    Mellow
    . this thread be getting funny.
    I see what you did there.

  12. #42
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,573
    Reputation
    2920
    Thanks
    5,343
    My Mood
    Twisted
    Oh oh I wanna join.

    You're all fags

  13. #43
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by DinishK View Post
    that looks so gross

    Cut your ear off..
    lol damn if he cuts off his earn and paints a picture of him self he could be the next Vincent van Gogh

  14. #44
    Son's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    So-Cal
    Posts
    6,655
    Reputation
    412
    Thanks
    607
    My Mood
    Dead
    Lol my ears were stretched to an inch and never looked like that tbh. And don't do it btw it's stupid.

  15. #45
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking
    The fuck is wrong with your ears, they infected?

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast