Page 8 of 12 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 106 to 120 of 176
  1. #106
    AthlaS's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    100
    Reputation
    10
    Thanks
    18
    Mine isn't so bad, but someone left this pretty awesome bike in a field while they went somewhere for like 2 minutes. Finder's keepers.

    BTW, never get CD's from bmgmusic.com. It's really confusing. They sent me a CD I didn't want, or even order, and they expect me to pay it. I'm guessing that when I signed up I picked the rock genre or something like that, and they just sent me a random rock CD. Now I have the North Shore Collection Agency on my ass. >_> But I'm not paying a penny.

    P.S: That was before I knew about LimeWire.

  2. #107
    SadisticGrin's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    Behind you.
    Posts
    1,428
    Reputation
    10
    Thanks
    125
    Ehhh...set those woods on fire...me and my bro would beat up kids for there pokemon cards when it first came out....kicked that cripple kids crutch....stole the money from that retarded kid in P.E.

    And not really the worst but my favorite.... When I got called to the office one day and the principle was trying to tell me I had done something I didn't so I got up right in the middle of what he said gave him a really funny look and said "This meeting is over!" and walked out. x.x
    [CENTER]
    The Grin is in.

    I AM the Influence.

  3. #108
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    Quote Originally Posted by SadisticGrin
    Ehhh...set those woods on fire...me and my bro would beat up kids for there pokemon cards when it first came out....kicked that cripple kids crutch....stole the money from that retarded kid in P.E.

    And not really the worst but my favorite.... When I got called to the office one day and the principle was trying to tell me I had done something I didn't so I got up right in the middle of what he said gave him a really funny look and said "This meeting is over!" and walked out. x.x
    dam wish i could do that and not be killed by my parents xD


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  4. #109
    yocinfluence's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    47
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    umm iv just beat the crap out of a lot of people.. slit someones tires and broke the windows cuase he owed me like 50 bucks for like 6 months and didnt pay up.. umm got drunk at school about 20 times.. smoked weed a few times at school... hmmm stole a bunch of shit from stores.. used to trojan people like crazy.. i fucked a few of there computers completly up cuase they pissed me off.. over various stuff.. hmmm thats about it

  5. #110
    wardo1926's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    encryped in an unkown database
    Posts
    107
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    rapped a kid in duct tape and threw him in a open room in a hotel.. the maid found him and i got kick out and had to "talk" to the POPO


  6. #111
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    Quote Originally Posted by wardo1926
    rapped a kid in duct tape and threw him in a open room in a hotel.. the maid found him and i got kick out and had to "talk" to the POPO
    why the fuck u did that xD?


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  7. #112
    Threadstarter
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,697
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    LOL, it's really entertaining, but hardly that "illegal".

    I'm talking hardcore stuff. LOL.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  8. #113
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    fire can range from minor to major in the terms of "illegal"....but like i said before....fire can solve all your problems.

    Let's say you think "shyt these guys are all crazy and have lots of illegal stuff...i wanna beat them" so then you could go and light some government building on fire and BAM you are near the top of the list

    or you would light a wildfire in some dense forested area....or maybe a grass fire in a natural park.

  9. #114
    Threadstarter
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,697
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Dave apply a filter with Chrono and fire.
    That was his favorite pasttime, I can't remember the countless things we blew up. Those army men sure did fly far.

    Now I know why you use Firefox.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  10. #115
    kvmn8's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    PANTS
    Posts
    1,157
    Reputation
    10
    Thanks
    104
    this new years i wnet like 5 mins aw3ay from my house with my friends
    we piled all the garbage and christmas decorations we could get into a pile in the backlane and lit it up

    lol one of the things was one of those light up reindeer an when i grabed it it was like super wired up cause it yanked me back an i fell on my ass but i got it out on the second try

    then we ran like fuck

  11. #116
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    WTF^^^ lol ummm government building on fire hmmmmm maybe united nations might do that xD


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  12. #117
    kvmn8's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    PANTS
    Posts
    1,157
    Reputation
    10
    Thanks
    104
    we didnt set a government building on fire lol it was just a residential backlane thing

  13. #118
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    i know i was refering to post by umm chrono


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  14. #119
    kvmn8's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    PANTS
    Posts
    1,157
    Reputation
    10
    Thanks
    104
    oh <post filler>

  15. #120
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    xD yes post filling interesting hmmmmmmmm no stop


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

Page 8 of 12 FirstFirst ... 678910 ... LastLast

Similar Threads

  1. Most disgusting thing ever
    By [D]evliin in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 03-14-2011, 08:39 PM
  2. most epic thing ever!
    By eliteusername in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 17
    Last Post: 08-06-2010, 09:46 AM
  3. Most stupid thing's u ever done
    By Niku ・( ̄∀ ̄)・ in forum Spammers Corner
    Replies: 3
    Last Post: 07-17-2010, 07:17 PM
  4. Really, the most annoying thing ever.
    By Synchromanica in forum General
    Replies: 40
    Last Post: 05-18-2010, 07:56 PM
  5. Most Hateful Thing Ever Said?
    By Synchromanica in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 04-12-2010, 01:16 AM