Thread: LOOK HERE!!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 34
  1. #16
    Threadstarter
    Unverified User
    CUMMY_CONDUM's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    48
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    no i cant call lol they dont accept that O__@ and im not a dumbass lol im ranked 40's in my class of 1000 so fuck off kid>: )
    and blahh school:\ i wanna drop out but cant cause i have to got to "medical school" ughh

  2. #17
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by CUMMY_CONDUM View Post
    no i cant call lol they dont accept that O__@ and im not a dumbass lol im ranked 40's in my class of 1000 so fuck off kid>: )
    and blahh school:\ i wanna drop out but cant cause i have to got to "medical school" ughh
    your class has 1000 students? lol..

  3. #18
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    Quote Originally Posted by CUMMY_CONDUM View Post
    an OFFICIAL "FAKE" NOTE i could write it but they dont take that anymore at my school
    Umm.... you want one of use to write a note for your school saying why you didnt goto school..?Derp



    My games;

    x

  4. #19
    saadfmk's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    106
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by CUMMY_CONDUM View Post
    no i cant call lol they dont accept that O__@ and im not a dumbass lol im ranked 40's in my class of 1000 so fuck off kid>: )
    and blahh school:\ i wanna drop out but cant cause i have to got to "medical school" ughh
    wow no need to get angry. just askin

  5. #20
    Takari's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Cross Fire Section
    Posts
    11,887
    Reputation
    574
    Thanks
    1,947
    My Mood
    Cool
    Tell your parents that your teeth are hurting.You will got to the dentist and tell him for a note




     
    Goal:
    10,000 Posts - 10/13/2011
    Become Minion - Not Done
    Become Donator - 07/29/2011
    1000 Thanks - Done - 07/25/2011
    2000 Thanks - Not Done
    Thanks Archangel for my 1,000 Thanks.
    Thanks Keroaplt for my Signature.

  6. #21
    Threadstarter
    Unverified User
    CUMMY_CONDUM's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    48
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i guess ill figure something out.. and yea my class is 1000 thats only the sophmore class 4,000 juniors + freshman and seniors 1,500

  7. #22
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    wtf, thats a level not a class :P haha

  8. #23
    Threadstarter
    Unverified User
    CUMMY_CONDUM's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    48
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    yea idk what ima do:\ FK MEEEE lol

  9. #24
    Unsuccessful's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Road to Success
    Posts
    10,523
    Reputation
    822
    Thanks
    716
    Quote Originally Posted by Rockett View Post
    You sound dumb, you sound like you need to go to school.



    wut type of advice is that?!
    im kidding .

    Rick
    Mr.T
    Unsuccessful

  10. #25
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Mr.T View Post


    im kidding .
    Phewff. all good then.

  11. #26
    Threadstarter
    Unverified User
    CUMMY_CONDUM's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    48
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    surre you wereee

  12. #27
    weemanfc's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    957
    Reputation
    4
    Thanks
    62
    My Mood
    Happy
    lol skiping school is bad i skip a day and i forgot my bus money to go home early and i had to take a 2 and a half hour walk home in the hot sun was kinda fun.

  13. #28
    Threadstarter
    Unverified User
    CUMMY_CONDUM's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    48
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    ^ lol funny shit haha K-2 ROCKS!

  14. #29
    Moto's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Bay Area, CA
    Posts
    13,057
    Reputation
    707
    Thanks
    13,902
    My Mood
    Blah
    Use a javascript code



  15. #30
    miki008's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    42
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by Minivan Man View Post
    Use a javascript code





    /toshortbitrcagsida

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast