Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 44 of 44
  1. #31
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,633
    Reputation
    3469
    Thanks
    4,003
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Obama View Post
    Getting a tan so you can be black?
    Nobody wants to be like you.

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Boombox For This Useful Post:

    Flux Pavilion (07-21-2011),uBit (06-04-2011)

  3. #32
    <3!'s Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    female
    Posts
    882
    Reputation
    49
    Thanks
    60
    Why did you fake on being a girl? You tranny or someshit?
    I ♥ people
    You're totally jelly am I right?

    Add me on Skype, I'm always on.

  4. #33
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    @Pandemic Yeah I got 4 wall mounts... 2 of some trout, 1 bass, and a walleye.

    @Obama I laughed at it too

    @-Viper That's not me... Look at your avatar.. that's not you lol

    @<3! That shit is over and done with forever now.. moving on

    @SkrilleX. Pictures or Gtfo, with something like.. MPGH IS AWESOME in it I would like to see this bullshit you're talking
    Last edited by uBit; 06-04-2011 at 01:17 PM.

  5. #34
    Emote's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    202
    Reputation
    9
    Thanks
    18
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by uBit View Post
    Omg omg! I'm still on vacation, getting a tan on the lake!

    Here a picture taken of me sitting in the boat out fishing YESTERDAY! Omg omg! My back is SOOOO sun burned lol

    Having fun man??

  6. #35
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Emote View Post


    Having fun man??
    I am, I am, fishing kinda stinks today... Just got back since like 5 this morning... only got like 3 bass, so I tried panfishing, got only a couple bites, nothing to gloat about..

  7. #36
    Emote's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    202
    Reputation
    9
    Thanks
    18
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by uBit View Post


    I am, I am, fishing kinda stinks today... Just got back since like 5 this morning... only got like 3 bass, so I tried panfishing, got only a couple bites, nothing to gloat about..
    Thats good hope ur Trip Continues to last u

  8. The Following User Says Thank You to Emote For This Useful Post:

    uBit (06-04-2011)

  9. #37
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by uBit View Post


    @-Viper That's not me... Look at your avatar.. that's not you lol

    Difference,He never said it was him,you said you were a girl.

  10. #38
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,602
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    Ugly Asses Glasses Lmao Lol.

  11. #39
    ~Spark's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    543
    Reputation
    38
    Thanks
    26
    My Mood
    Relaxed
    Fishing - sitting down for hours dipping your rod in and out of water. Fun

  12. #40
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    @Contra, check the forums, i made a post on this

    @soulja Boy Tell"Em™ Don't have on my stunnin' shades lol

    @~Spark That's the fun of it!

  13. #41
    Wild Bill HickCock's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Wild West, baby!
    Posts
    3,463
    Reputation
    19
    Thanks
    200
    My Mood
    Yeehaw
    The way you talk - are you a fag or a preteen girl?

    "I really screwed up this time."
    Jeffrey Dahmer


  14. #42
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    I actually have a video on youtube about Vista Themes, and that object dock thing...lol, I can get it for you if you want? It was like 1 to 2 years ago or something.. but... yeah lol

    >>>EDIT<<<
    This is my video I made a way back...
    Last edited by uBit; 06-04-2011 at 02:51 PM.

  15. #43
    Wild Bill HickCock's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Wild West, baby!
    Posts
    3,463
    Reputation
    19
    Thanks
    200
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by uBit View Post
    @Wild Bill HickCock I actually have a video on youtube about Vista Themes, and that object dock thing...lol, I can get it for you if you want? It was like 1 to 2 years ago or something.. but... yeah lol

    >>>EDIT<<<
    This is my video I made a way back...
    https://www.youtube.com/watch?v=6sdAxjWxkzw
    Not your voice, your posts always sound like you're at a justin bieber concert, with the "OMG OMG OMG I'm SOOOOOOOO ______ OMG OMG that is SOOOOOOO _____ omg omg jkjkjk"

    "I really screwed up this time."
    Jeffrey Dahmer


  16. #44
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    @Wild Bill HickCock Well give me a way to prove myself I'll make another video if you want... But I can't now till I get home, I don't have my mic with me lol
    Last edited by uBit; 06-04-2011 at 03:00 PM.

Page 3 of 3 FirstFirst 123