Thread: Damn...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29
  1. #1
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah

    Damn...

    I gotta go job hunting tomorrow! Ughhh, I need money to pay off the damages to my car, and the insurance. Hopefully I get a job somewhere near me... I won't be on as much if I do I know you all will miss me, if not, well screw you lol xD

  2. #2
    Moto's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Bay Area, CA
    Posts
    13,057
    Reputation
    707
    Thanks
    13,904
    My Mood
    Blah
    What happened to your car?



  3. #3
    rocalota's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    not where you are Post:10,000
    Posts
    875
    Reputation
    21
    Thanks
    94
    lol
    for now

  4. #4
    Ferris Bueller's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    KFC
    Posts
    6,712
    Reputation
    409
    Thanks
    848
    My Mood
    Hot
    You got in a car accident?
    boo ho

    "Religions are, by definition, metaphors, after all: God is a dream, a hope, a woman, an ironist, a father, a city, a house of many rooms, a watchmaker who left his prize chronometer in the desert, someone who loves you—even, perhaps, against all evidence, a celestial being whose only interest is to make sure your football team, army, business, or marriage thrives, prospers, and triumphs over all opposition. Religions are places to stand and look and act, vantage points from which to view the world. So none of this is happening. Such things could not occur. Never a word of it is literally true.”


  5. #5
    Domo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,359
    Reputation
    -4
    Thanks
    179
    Don't crash and you'll have tones more money to spend on other things

  6. #6
    Da Kurlzz's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    No Other Place Like Los Angeles
    Posts
    4,811
    Reputation
    306
    Thanks
    398
    My Mood
    Mellow
    i need a fucking job too
    I see what you did there.

  7. #7
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    Well, just yesterday, Illinois got hit with some bad, windy storms, I was trying to get home as fast as I could, when I finally got home (still windy and pouring rain) I kinda missed the driveway and hit the curb with my right front wheel (my car is front wheel drive) I didn't think much of it still I got in to drive it today, and it's all fucked up, it's like when ever I turn it just wobbles and feels like it's gonna just pop off, it's still driveable, but I don't want to chance it, so my dad being a auto macanic he said I broke some tire rods or some bullshit, it doesn't cost as much money like to buy the parts it's only like $200 but he said I need a job anyways, so i'm going job hunting tomorrow, let's hope I get a job lol

  8. #8
    EminemJr's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    3,251
    Reputation
    -79
    Thanks
    301
    My Mood
    Tired
    McDonalds is the best way hehhehe

  9. #9
    Smurfyv's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    -
    Posts
    7,703
    Reputation
    144
    Thanks
    480
    Congratz on your job hunting

  10. #10
    uBit's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Your House, Creeping! :D
    Posts
    1,933
    Reputation
    25
    Thanks
    83
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by burgessjr View Post
    McDonalds is the best way hehhehe
    I just need a job, like Target, Officemax, Home Depot , Petsmart, Subway, McDonalds, KFC, idc where, as long as i'm getting money and hours i'll be set lol

  11. #11
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    No jobs here in Michigan..



  12. #12
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Parents owning a company ftw

  13. #13
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by uBit View Post
    I gotta go job hunting tomorrow! Ughhh, I need money to pay off the damages to my car, and the insurance. Hopefully I get a job somewhere near me... I won't be on as much if I do I know you all will miss me, if not, well screw you lol xD
    @uBit i have 2 jobs and i still have time for mpgh. i think you do to.

  14. #14
    RottenTomato's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Posts
    1,464
    Reputation
    17
    Thanks
    36
    My Mood
    Sleepy
    hunting o.o?

  15. #15
    Rvn's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Location
    Posts
    6,107
    Reputation
    348
    Thanks
    648
    It's easy to make money made 115$ in like 3 days.

Page 1 of 2 12 LastLast