Thread: I'm making..

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 50
  1. #31
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post


    You should never cook for your brother.
    Why not though?

  2. #32
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    im waiting. you know you don't get good tips if you just sit there.

  3. #33
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by XxAussy1995xX View Post
    im waiting. you know you don't get good tips if you just sit there.
    That wasn't the deal, i don't deliver lol

  4. #34
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,003
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Jessika View Post


    Why not though?
    Cuz he'll respect you less.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  5. #35
    Metal Mulisha's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,505
    Reputation
    63
    Thanks
    83
    My Mood
    Aggressive
    That shit is good.

  6. #36
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post


    Cuz he'll respect you less.
    Actually I can use it against him for example if he wants something he'll kiss my ass for it (not literally) lulz

  7. #37
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by Jessika View Post


    That wasn't the deal, i don't deliver lol
    It isn't delivery if you come to my house to make it.

  8. #38
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,003
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Jessika View Post


    Actually I can use it against him for example if he wants something he'll kiss my ass for it (not literally) lulz
    Incest ...

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  9. #39
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post


    Incest ...
    mutated children.

  10. #40
    TheWayIAm's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    In a turtles shell
    Posts
    663
    Reputation
    -47
    Thanks
    38
    My Mood
    Amused
    The fuckk is a hamburger helper?

  11. #41
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Stay Brutal View Post
    That shit is good.
    That will be me cooking half naked some day

  12. #42
    Jacket's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Insert location here.
    Posts
    8,852
    Reputation
    917
    Thanks
    1,303
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by Jessika View Post


    That will be me cooking half naked some day
    I already cook half naked.


    Last edited by Jacket; 07-27-2011 at 09:22 PM.


    Ex-Minion
    Ex-Mod
    8/17/11

     

    Greycloak
    Midcent
    MrAntagonist
    WomboCombo
    JakeyXD
    Wolfram


  13. #43
    Lεon's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location:
    Posts
    1,434
    Reputation
    14
    Thanks
    79
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Jessika View Post


    That will be me cooking half naked some day
    Wanna see that

  14. #44
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by Lεon View Post
    Wanna see that
    no. no you don't your to young.
    and jessika where my food at.

  15. #45
    Lεon's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location: Location:
    Posts
    1,434
    Reputation
    14
    Thanks
    79
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by XxAussy1995xX View Post


    no. no you don't your to young.
    and jessika where my food at.
    16
    I'm old enough

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. How to make a Zombie
    By arunforce in forum Art & Graphic Design
    Replies: 2
    Last Post: 01-27-2006, 09:07 AM
  2. How I make wallhack?
    By RaidenDXX in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 01-23-2006, 02:28 PM
  3. Not To Hard To make (Right?)
    By brucevduyn in forum Help & Requests
    Replies: 12
    Last Post: 01-17-2006, 03:51 PM
  4. Plz I Want Maple Global Hacks And Where Do I Get Game Engine 2 Make The Hacks Work???
    By mattinthehat in forum MapleStory Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 3
    Last Post: 01-15-2006, 07:12 PM
  5. Plz Man Make Me A Sign Plz
    By Hennu50 in forum Help & Requests
    Replies: 2
    Last Post: 01-08-2006, 05:55 PM