Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy

    Help comp shit and idk.

    so i bought the roxio game captuer card and now i installed it. but it makes me restart my pc all the damn time. i just did a system restore and i hope it works. the first one didn't go through. What to do? also as soon as it turns on it says internet explorer needs to be restarted.
    windows 7 64
    Last edited by WOLFPACK X69X; 07-30-2011 at 09:44 PM.

  2. #2
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    Worse comes to worst just call the support number...
    RIP MINECRAFT SECTION!
    03.10.2010 - 26.09.2011

  3. #3
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by Jakob View Post
    Worse comes to worst just call the support number...
    and rage all over the idiot behind the phone?

  4. #4
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by XxAussy1995xX View Post


    and rage all over the idiot behind the phone?
    firstly tell them the situation, see if they're any help (doubt it but still)
    secondly ask for a refund
    if all goes south, yes, rage at the idiot.
    RIP MINECRAFT SECTION!
    03.10.2010 - 26.09.2011

  5. #5
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by Jakob View Post


    firstly tell them the situation, see if they're any help (doubt it but still)
    secondly ask for a refund
    if all goes south, yes, rage at the idiot.
    do not want refund. im going to make it work.

  6. #6
    Jakob's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,722
    Reputation
    237
    Thanks
    505
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by XxAussy1995xX View Post

    do not want refund. im going to make it work.
    You're going to want a refund if you fail
    RIP MINECRAFT SECTION!
    03.10.2010 - 26.09.2011

  7. #7
    SketchyJr's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,615
    Reputation
    38
    Thanks
    79
    call support and they will fix it to you or they will give you a new 1

  8. #8
    Tristan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    MD, Canada
    Posts
    9,209
    Reputation
    19
    Thanks
    496
    My Mood
    Tired
    Buy a new one.

  9. #9
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    im pretty sure its my comp. not the thing. but it did start when the thing installed :/

Similar Threads

  1. [Solved] *<I Need Help With Hacks And Xtrap>*
    By Birdy in forum CrossFire Help
    Replies: 5
    Last Post: 06-20-2012, 11:07 AM
  2. [Help Request] Help with running and working Good stuff Lite v1.006.
    By hellanchaos in forum Vindictus Help
    Replies: 1
    Last Post: 10-09-2011, 06:44 PM
  3. [OMG HELP] Stupid Gungame and mod shit
    By jeevin in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 3
    Last Post: 06-12-2010, 05:37 AM
  4. help me pls and ill give u bypass
    By Mikeck901323 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 18
    Last Post: 05-27-2007, 09:29 AM
  5. [HELP] finding GPS and SuperJump HAKS
    By analog70 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 19
    Last Post: 04-12-2007, 01:47 PM