Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27
  1. #16
    Tru_Power's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Gender
    male
    Location
    Canada EH? YOU DUMBASS REDNECK
    Posts
    53
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Yeah... Um Next time take more than 2 seconds to make a sig! no offence but i mean come on!

  2. #17
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    um holy mother fuck, that came out totally wrong if u look at what i have on my flash program it says shit

  3. #18
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    might have to break apart the txt box twice like arun said

    Last edited by iverson954360; 08-31-2006 at 09:28 PM.

  4. #19
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,697
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Yes, I am the Flash master, FYI!

  5. #20
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    i STILL dont get the sig

  6. #21
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    wtf is there not to get HE NEEDS ONE SO I MADE ON SAYING HE NEEDED ONE JEEZ

  7. #22
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    can someone please explain this thread to me? i figure that the sig is an m16?

  8. #23
    m164life's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    Chillin at Mr. bin Laden's
    Posts
    711
    Reputation
    10
    Thanks
    63
    found this thread on google

    btw wtf did i do?
    and wdh is in that sig?
    dont even have my name on it

    oh nvm i looked at the first 1
    i like this! totally gonna put this on my sig!

    Last edited by m164life; 12-11-2006 at 06:56 PM.


  9. #24
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    i made that for you a long time ago

  10. #25
    m164life's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    Chillin at Mr. bin Laden's
    Posts
    711
    Reputation
    10
    Thanks
    63
    i know, i jsut found this thread while randomly searching for m164life on google
    i also found daves avatar
    its the only img in google images named "Dave84311's Avatar"
    then i looked for bull3t and found his site
    bullet.******
    now looking for elly lol

    whoa! check this out! ellys got a site too! a nice 1!

    https://www.elementxcreative.com/

    ROFL!
    https://setiathome.berkeley.edu/view_...userid=8429715
    Last edited by m164life; 12-11-2006 at 07:02 PM.


  11. #26
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,806
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,641
    My Mood
    Devilish
    Thanks for waking up a DEAD THREAD. ... That isn't peely...





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  12. #27
    m164life's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    Chillin at Mr. bin Laden's
    Posts
    711
    Reputation
    10
    Thanks
    63
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Thanks for waking up a DEAD THREAD. ... That isn't peely...
    shup, facist
    i made a sig for mpgh



    BTW DUDE DO U EVER READ UR FUCKING MSN!?!?


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. A request for ace76543 or whoever made his sig
    By m164life in forum Help & Requests
    Replies: 9
    Last Post: 03-23-2008, 09:16 PM
  2. A Sig For All Mpgh Users!
    By m164life in forum Art & Graphic Design
    Replies: 2
    Last Post: 12-13-2006, 03:03 PM
  3. new sig for a new member.. me!
    By apitite.for.distruction in forum Art & Graphic Design
    Replies: 22
    Last Post: 10-28-2006, 09:24 AM
  4. A sig For flawless
    By h0ang in forum Art & Graphic Design
    Replies: 17
    Last Post: 02-06-2006, 01:58 PM
  5. Sig for me please?
    By Dmx in forum Help & Requests
    Replies: 12
    Last Post: 01-14-2006, 11:55 AM