Thread: Scary shit bro

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 61
  1. #16
    Wretched's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    ☣ ☠ Ⅵ Ⅵ Ⅵ
    Posts
    3,034
    Reputation
    4
    Thanks
    179
    My Mood
    Daring

    You got to 1k posts when I was at 1600 posts. Now I feel like I have a life.
     

  2. The Following User Says Thank You to Wretched For This Useful Post:

    [MPGH]Gab (09-13-2011)

  3. #17
    fireblade111's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    3.14159265358979.. You get the point.
    Posts
    783
    Reputation
    76
    Thanks
    48
    My Mood
    Hungover
    Congraattzzz


    ONLY thank me if I helped you in anything. I don't accept meaningless ones.
    My Respect List (too lazy to edit)
    hahaz
    [MPGH]Derail
    [MPGH]Coke
    [MPGH]swiftdude
    [MPGH]Toxin
    [MPGH]Petey Piranha
    [MPGH]Shane
    [MPGH]Dave84311

  4. #18
    Pie's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Michigan
    Posts
    6,912
    Reputation
    161
    Thanks
    3,273
    My Mood
    Bitchy
    Congratz queer <3 D:
    @Jessika
    Last edited by Pie; 09-13-2011 at 06:07 PM.

  5. #19
    Jessica^^'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by Toxin View Post
    Always wanted to do that.
    Psshh and y'all thought i was gone

  6. #20
    Rattle's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Crack House
    Posts
    11,649
    Reputation
    1343
    Thanks
    2,497
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by aeronyx View Post
    Your avatar is epically huge.
    Ikr it blew my mind away D:
    Previous Name: Woods / Opticz
    • Minecraft Minion from: September 28th, 2011 - December 8th, 2013
    • League Of Legends Minion from: October 16th, 2011 - March 30th, 2012
    • AVA Minion from: January 6th, 2012 - March 30th, 2012
    • Battlefield Minion from: February 3rd, 2013 - December 8th, 2013
    • Combat Arms Wiki Editor from: June 15, 2011 - July 4, 2011
    Proud to be a part of the first gen. MPGH Editors.

    Contact:
    Email: realmpghwoods@gmail.com
    Skype: mpghwoods


  7. #21
    Gab's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    playwsop.com
    Posts
    6,704
    Reputation
    1755
    Thanks
    1,498
    Why didn'T u mention me =(

  8. #22
    Jessica^^'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by xXModz View Post
    Why didn'T u mention me =(
    Ran outta space, but i love you.

  9. The Following User Says Thank You to Jessica^^ For This Useful Post:

    [MPGH]Gab (09-13-2011)

  10. #23
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    You're still online.

    You should use your ban time for a healthy social life cause when you get back...the shizz starts all over again.

  11. #24
    x.navi.x's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    female
    Location
    seattle, wa
    Posts
    2,236
    Reputation
    205
    Thanks
    263
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Jessika View Post
    Don't give me Caffeine pills and monster at school.My ex boyfriend, Dylan gave caffeine pills and they make you spazz and shit.I was spazzing everyone said i should do them more often because i got all my work done early and everything was correct .i felt good today nuff said

    BTW 2K? BAN ME PLS.
    @Toxin -You're the cookie monster ;I love you
    @Dave84311 -You're pretty ,I miss talking to you.
    @Liz -Well You're pretty legit ;I respect you.
    @Alen -You're not very nice to me anymore ;I still love you regardless.
    @Doc -Doc,You're a muffin cake mmkay :F
    @Jamal -You've always been a sweetheart ;I've got love for you @iverson954360 -You hate me yet I still love you.
    @everyone good bye. <3
    wtf?! you're my baby momma and I don't get a shout out.

  12. #25
    Jessica^^'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by Impulse View Post
    You're still online.

    You should use your ban time for a healthy social life cause when you get back...the shizz starts all over again.

    You're still online.

    You should use your ban time for a healthy social life cause when you get back...the shizz starts all over again.
    LMAO i spend plenty time with friends,out of the house ,and school etc I'm chillin for now.

  13. #26
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    I see you caught my fail post before I edited it.

    Also, fair enough then.

  14. #27
    Liz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    uʍop-ǝpısdn ǝɥʇ
    Posts
    32,763
    Reputation
    4300
    Thanks
    18,904
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by x.navi.x View Post
    wtf?! you're my baby momma and I don't get a shout out.
    I saw a mention, and i came running ready to ban someone. Alas it was just a quote.


    Click Here to Become a MPGH Premium Member by Donating $25 or More.

    If anyone claims to be me via MSN/Skype/Email or any other source outside of MPGH private or visitor messages, IT'S NOT ME!
    They are trying to trick or scam you. Report them immediately and PM me here for verification.
    "Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are." — Frank Ocean
    Moderator: 5/2009-10/2009 | GMod: 10/2009-10/2010 | Staff Administrator: 10/2010-Present
     
    Stupid/Pointless Private messages = SPAM, SPAM = BAN.

  15. #28
    Jessica^^'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by x.navi.x View Post

    wtf?! you're my baby momma and I don't get a shout out.
    Awwww shit I forgot forgive me ?, @navi -Super beautiful ,E-wife and my babys mama ,I luv you. <3

  16. #29
    You Will Never Know's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    male
    Posts
    78
    Reputation
    -16
    Thanks
    2
    My Mood
    Amazed
    gratz
    Thank ME and Add REP!!

  17. #30
    Alen's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Location
    Liquid Generator
    Posts
    27,928
    Reputation
    2539
    Thanks
    4,220
    My Mood
    Fine
    RIP, I'm always a prick.
    I'm Alen on Steam. RIP Skype Friday nights.

    I'm Navi's lover <span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:2.5% 97.5%;background-size:4100%" title="hearts"></span></span>

    Messenger: Toxin about Dave | Paladin on Skyrim's AI | Dakota on JB | Royku leeching | Sjoerd's penis | Blitz's derpiness | Jason on Blitz
    Dave84311: God I've always wanted to eat crayons, with their vibrant colors. Only if they had taste.
    Mr. Lonely: @Alen I like making you wet, it makes me hard.


Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. Ghost Mode SCARY SHIT
    By megagiggles in forum CrossFire Discussions
    Replies: 16
    Last Post: 03-18-2011, 03:19 PM
  2. Scary shit that happened today
    By jonnyboy9985 in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 01-18-2011, 12:30 AM
  3. Scary shit!
    By ๓ฬ2ђคςкєг in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 10-03-2010, 06:25 PM
  4. CaT- Holy shit bro lol.
    By Obey in forum Spammers Corner
    Replies: 38
    Last Post: 07-12-2009, 05:00 PM
  5. CaT- Holy shit bro lol.
    By Obey in forum General
    Replies: 37
    Last Post: 07-12-2009, 04:46 PM