Thread: Kid almost dies

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 42
  1. #16
    Tall kiwi's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Living in Kiwi land
    Posts
    4,536
    Reputation
    325
    Thanks
    573
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Vegeta View Post

    Your school is messed up
    lol its a crack up school hahaha, ppl coming into form time high from weed, guy next to me in computing lighting some weed making me light headed, a guy in my class mixing whiskey with juice to hide it XD haha
    Oh hai der.

  2. #17
    ♚Weedthesea♚'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    777
    Reputation
    82
    Thanks
    30
    Quote Originally Posted by Tall kiwi View Post


    off topic: where r u from in NZ???


    On topic: 2 guys at my school passed out on the field coz they had to much alcohol, was funny as lol. they had to call in the ambulance XD
    Where are you from
    @Nismo or w/e Is Christchurch I think
    Last edited by ♚Weedthesea♚; 09-17-2011 at 08:34 PM.
    Oh you Fancy huh?

  3. #18
    Tall kiwi's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Living in Kiwi land
    Posts
    4,536
    Reputation
    325
    Thanks
    573
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by ♚Weedthesea♚ View Post
    Where are you from
    @nisco Is Christchurch I think
    auckland lol, hus nisco?? u mean nismo?
    Oh hai der.

  4. #19
    ♚Weedthesea♚'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    777
    Reputation
    82
    Thanks
    30
    Quote Originally Posted by Tall kiwi View Post


    auckland lol, hus nisco?? u mean nismo?
    Yeah that guy
    Pretty tired right now

    I live in Dunedin
    Oh you Fancy huh?

  5. #20
    Tall kiwi's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Living in Kiwi land
    Posts
    4,536
    Reputation
    325
    Thanks
    573
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by ♚Weedthesea♚ View Post
    Yeah that guy
    Pretty tired right now

    I live in Dunedin
    oh jokes thought u said nisco XD

    haha mean as
    Oh hai der.

  6. #21
    ♚Weedthesea♚'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    777
    Reputation
    82
    Thanks
    30
    Quote Originally Posted by Tall kiwi View Post


    oh jokes thought u said nisco XD

    haha mean as
    I knew it was ni something then o and all I could think of was nico but he's german
    Oh you Fancy huh?

  7. #22
    Tall kiwi's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Living in Kiwi land
    Posts
    4,536
    Reputation
    325
    Thanks
    573
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by ♚Weedthesea♚ View Post
    I knew it was ni something then o and all I could think of was nico but he's german
    oh right algoods lol, better get back on topic before vegemite has a rage
    Oh hai der.

  8. #23
    Sid's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    10,714
    Reputation
    927
    Thanks
    1,265
    Oh nice
    Cool story bro

  9. #24
    Jacket's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Insert location here.
    Posts
    8,852
    Reputation
    917
    Thanks
    1,303
    My Mood
    Brooding


    Ex-Minion
    Ex-Mod
    8/17/11

     

    Greycloak
    Midcent
    MrAntagonist
    WomboCombo
    JakeyXD
    Wolfram


  10. #25
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,231
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,095
    A few years back, a guy at my school was jumped because of supposed girl-related drama and was then put into a coma and died.


  11. #26
    Smurfyv's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    -
    Posts
    7,703
    Reputation
    144
    Thanks
    480
    Why wrench tho and howd he get in?

  12. #27
    I'm not dead. But I'm not alive. I'm not living. I'm just trying to survive.
    MPGH Member
    Nyan Cat's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,307
    Reputation
    176
    Thanks
    597
    Cool Story I Guess
    Feel free to donate to me.

  13. #28
    Shane's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    College
    Posts
    18,802
    Reputation
    2447
    Thanks
    2,051
    My Mood
    Yeehaw
    ehh, i see it everyday. i live in the ghetto.




    Crossfire Minion: 28 October 2010
    Official Middleman: 20 September 2012
    Trusted Member: 15 February 2013
    Official Middleman: 11 April 2013
    Official Middleman: 10 January 2015
    ---------------------------------------------------
    Global Moderator: 25 December 2012
    Head Administrator: 21 March 2013

     


    ARUNFORCE AND DAVE84311 GAY FOR EACH OTHER



  14. #29
    Ambrosia's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    1,516
    Reputation
    5
    Thanks
    174
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post
    Wanna know something weirder? I don't care.
    Tryna act hardcore eh? When this is infact a very serious problem

  15. #30
    Nismo's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    CA Section
    Posts
    1,294
    Reputation
    93
    Thanks
    141
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Tall kiwi View Post


    oh jokes thought u said nisco XD

    haha mean as
    Yeah... christchurch alll the way.
    Previously Armalite42



Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. shit i almost died
    By Heartview in forum General
    Replies: 57
    Last Post: 08-22-2011, 04:20 PM
  2. [Release] I hate thos german kids that saw "aw" when they die By CFglitcha
    By Imafalam in forum Crossfire Videos & Montages
    Replies: 20
    Last Post: 07-07-2011, 01:26 AM
  3. I Almost Died Yesterday
    By Corndog in forum General
    Replies: 69
    Last Post: 07-17-2010, 05:52 AM
  4. Kid Dies on Ferris Wheel
    By Bito in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 04-27-2009, 06:28 AM
  5. holy shit I ALMOST DIED
    By ace76543 in forum General
    Replies: 32
    Last Post: 06-11-2007, 03:53 PM