Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 32
  1. #16
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    What is this shit cunt American system...

    Wtf.
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  2. #17
    Sync's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    female
    Location
    Bat Gang
    Posts
    1,977
    Reputation
    239
    Thanks
    206
    My Mood
    Yeehaw
    Im not a mental retard i don't need to show work

  3. #18
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Sals View Post
    What is this shit cunt American system...

    Wtf.
    wat.
    the shit you speak don't make any of 'dem fancy bunches 'o words.

  4. #19
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by deadskulz View Post


    wat.
    the shit you speak don't make any of 'dem fancy bunches 'o words.
    We don't do this whole online thing for homework in Australia.

    Good old paper and pen. So you can prove your work.
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  5. #20
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Sals View Post
    We don't do this whole online thing for homework in Australia.

    Good old paper and pen. So you can prove your work.
    thats cuz austrailians are too poor for fancy american technology.

  6. #21
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by deadskulz View Post


    thats cuz austrailians are too poor for fancy american technology.
    Or we just aren't fat shits
    And actually do our work
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  7. #22
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Sals View Post
    Or we just aren't fat shits
    And actually do our work
    work doesn't need to be shown if a calc. can do it for us.
    no point.

  8. #23
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,773
    Reputation
    1546
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Sals View Post
    Or we just aren't fat shits
    And actually do our work
    I mean, writing with a pen totally doesn't use as much time as it does typing. I mean you can write like small 5 words in 10 seconds!

  9. #24
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by deadskulz View Post


    work doesn't need to be shown if a calc. can do it for us.
    no point.
    Only problem with that is that when you are in an exam you have to show working?!
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  10. #25
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,600
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    Do your work and this wont ever happen. And when i mean do your work do it showing your problems lol/.

  11. #26
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Sals View Post
    Only problem with that is that when you are in an exam you have to show working?!
    idgaf about exams.

    talking about past highschool, you needa show work? nope.
    inb4college
    fuck college

  12. #27
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by deadskulz View Post


    idgaf about exams.

    talking about past highschool, you needa show work? nope.
    inb4college
    fuck college
    To fucking true.

    But meh. I ill just do it until I am outa uni.
    Then won't give a fuck
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  13. #28
    Sync's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    female
    Location
    Bat Gang
    Posts
    1,977
    Reputation
    239
    Thanks
    206
    My Mood
    Yeehaw
    @iPewPew fuck that shit.

  14. #29
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed


  15. The Following User Says Thank You to Mr.Seyeko For This Useful Post:

    deadskulz (09-28-2011)

  16. #30
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,600
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Sync View Post
    @iPewPew fuck that shit.
    Lol then Just do what your doing right now and you get more work .




Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. what the fuck is this shit [Roblox]
    By 413X in forum Debate Fort
    Replies: 15
    Last Post: 07-23-2015, 01:25 PM
  2. what the FUCK is this
    By Raster Burn in forum Flaming & Rage
    Replies: 8
    Last Post: 09-01-2008, 03:46 AM
  3. What the fuck is this a picture of?
    By Someguytwo in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 03-19-2008, 10:41 PM
  4. i fucking hate this
    By ace76543 in forum General
    Replies: 132
    Last Post: 02-03-2008, 11:08 AM
  5. What the fuck is this bullshit.
    By Mexiforce in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 10-05-2007, 05:40 PM