Thread: Hmmm

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive

    Hmmm

    Until this site becomes fully gfxed out, i still prefer the old site.

    I do however like the quick quote response that i do not have to go advanced to get to anymore. But for all its "shiny" things its still relatively bland at the moment. Once you redo the gfx to mpgh specific, it should look better than the old version.

    But simplicity is underrated i guess.


  2. #2
    Margherita's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    female
    Posts
    11,306
    Reputation
    783
    Thanks
    1,285
    My Mood
    Bashful
    I just want a new logo and theme (basically what you're saying)

    I like the new options.
    PM Me | VM Me | Rules

    MARGHERITA

  3. #3
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Blue View Post
    I just want a new logo and theme (basically what you're saying)

    I like the new options.
    Well i do too, i can easily deal with the sig thing too since my next sig is a huge combo lol. I can just seperate it.


  4. #4
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    as long as it doesnt fuck up like the last vb4 upgrade, its all good

  5. #5
    Margherita's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    female
    Posts
    11,306
    Reputation
    783
    Thanks
    1,285
    My Mood
    Bashful
    Quote Originally Posted by Empire View Post

    Well i do too, i can easily deal with the sig thing too since my next sig is a huge combo lol. I can just seperate it.
    Same

    I still think Minion's should have a bigger ava though
    PM Me | VM Me | Rules

    MARGHERITA

  6. #6
    Takari's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Cross Fire Section
    Posts
    11,887
    Reputation
    574
    Thanks
    1,947
    My Mood
    Cool
    It's a pretty good update .
    I just want the old theme and the quick links .




     
    Goal:
    10,000 Posts - 10/13/2011
    Become Minion - Not Done
    Become Donator - 07/29/2011
    1000 Thanks - Done - 07/25/2011
    2000 Thanks - Not Done
    Thanks Archangel for my 1,000 Thanks.
    Thanks Keroaplt for my Signature.

  7. #7
    Pandemic's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Seattle
    Posts
    3,595
    Reputation
    143
    Thanks
    275
    My Mood
    Angelic
    just wait till we get the cool skin

  8. #8
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    yeah i cant wait ^.^

  9. #9
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    I have to admit this skin is already getting pretty old. Once the actual skin gets uploaded I will be one happy camper


  10. #10
    Assalamu alaikum's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Chechnya
    Posts
    1,091
    Reputation
    148
    Thanks
    119
    I don't see why anyone cares that much about the skin..Even if the new one looks better,
    fundamentally it's gonna have pretty much the same features..
    I prefer dark skins either way, but I know that isn't happening..so whatever Dave ends up doing,
    shits still gonna be white, and I'm still going to be typing into the same white ass chat box to talk with you lovely people.
    So couldn't give fucks,really. Can't wait to see more rad threads like this.

  11. #11
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,600
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    It's ok. Like everyone said i want the old stuff back.

  12. #12
    Extractional's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    4,196
    Reputation
    -287
    Thanks
    349
    My Mood
    Cynical
    Like the millionth thread about vb4


    but yeah can't wait to see new theme and I kinda like this one..

Similar Threads

  1. Hmmm a question
    By Shrouded in forum Hack Requests
    Replies: 4
    Last Post: 03-19-2008, 07:06 PM
  2. Hmmm CoD4 Nooby Launchers
    By EvilSniperTom in forum Flaming & Rage
    Replies: 0
    Last Post: 12-01-2007, 03:23 PM
  3. 4 Extra Dollars In Paypal.. What To Buy.. Hmmm
    By Synns in forum Spammers Corner
    Replies: 10
    Last Post: 09-27-2007, 09:28 AM
  4. hmmm, pb bypass?
    By hakufu in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 06-15-2006, 10:46 PM
  5. hmmm
    By .... in forum Gunz General
    Replies: 1
    Last Post: 05-13-2006, 02:54 PM