Thread: Life's a bitch

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33
  1. #16
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Why is rap always about sex/drugs these days


  2. #17
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by derkman View Post
    Why is rap always about sex/drugs these days
    So much derp .

  3. #18
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post
    So much derp .
    Oh shit I just completely derped with that last comment there. I couldn't really understand the lyrics at first, but I just listened again, and well yea. My bad


  4. #19
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by derkman View Post

    Oh shit I just completely derped with that last comment there. I couldn't really understand the lyrics at first, but I just listened again, and well yea. My bad
    Finally someone that actually listens before they judge .

  5. #20
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    Not listening to it,it will be shit.

  6. #21
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Nirvana View Post
    Not listening to it,it will be shit.
    Nobody wants the mexican's opinion .

  7. #22
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post
    Finally someone that actually listens before they judge .
    Yea it usually takes me a while to fully understand rap. I always have trouble making out what they are saying at first


  8. #23
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by derkman View Post

    Yea it usually takes me a while to fully understand rap. I always have trouble making out what they are saying at first
    The more you listen, the more you'll understand.

    Btw, might want to fix your sig up.

  9. #24
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post

    Btw, might want to fix your sig up.
    I'll get around to it eventually


  10. #25
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    Stop mad pls

  11. #26
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Nirvana View Post
    Stop mad pls
    Leave me alone, I gotta go make beats .

  12. #27
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post
    Leave me alone, I gotta go make beats .
    Is it going to be called staple,glue,scissors,or dirty spoon?

  13. #28
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Nirvana View Post


    Is it going to be called staple,glue,scissors,or dirty spoon?
    Nah, apple .

  14. #29
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    I was hoping for smelly noodle

  15. #30
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Nirvana View Post
    I was hoping for smelly noodle
    Sound doesn't reflect scent. Though it does taste. Maybe I'll name it border. This way you can hop it .

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. life's a bitch
    By DylanOwnsYou in forum Showroom
    Replies: 18
    Last Post: 01-07-2011, 10:08 PM
  2. Tupac is alive bitches
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 04-18-2010, 01:28 AM
  3. You Bitch Sess
    By Kyojiro in forum General
    Replies: 48
    Last Post: 05-16-2006, 10:59 AM
  4. Mpgh Crew Bitches
    By iverson954360 in forum Help & Requests
    Replies: 10
    Last Post: 04-06-2006, 10:39 PM