Poll: How many Alt's Do you have?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 60
  1. #1
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,868
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,967

    Do You Have Alt's On MPGH?

    Do you have any alts on MPGH??? If you do how many?.

    I have 2 and this is one of them and I have my main that i never use . It a 2008 acc btw.

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  2. The Following 2 Users Say Thank You to Royce For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011),nub4life (11-07-2011)

  3. #2
    Supreme's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    female
    Posts
    3,341
    Reputation
    18
    Thanks
    173
    My Mood
    Bitchy
    7 .

  4. #3
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,868
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,967
    Quote Originally Posted by Supreme View Post
    7 .
    Damn why??? Let me guess Rep swap .

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  5. The Following 2 Users Say Thank You to Royce For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011),nub4life (11-07-2011)

  6. #4
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    I have an alt from 2005.

  7. The Following User Says Thank You to Ian For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011)

  8. #5
    Supreme's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    female
    Posts
    3,341
    Reputation
    18
    Thanks
    173
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by Royce da 5'9" View Post
    Damn why??? Let me guess Rep swap .
    bout rep.
    Got banned made new ones.

  9. The Following User Says Thank You to Supreme For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011)

  10. #6
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,868
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,967
    Quote Originally Posted by Ian View Post
    I have an alt from 2005.
    so does sabby ... That lucky son of a gun.

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  11. The Following 2 Users Say Thank You to Royce For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011),nub4life (11-07-2011)

  12. #7
    Poison's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    california
    Posts
    11,575
    Reputation
    542
    Thanks
    1,132
    I have like 4

  13. #8
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,900
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,072
    This is my main. My alt is @SirKinky. I don't post like it's my life so I don't really need too many, and I only get banned about once a month so I don't piss too many people off

  14. #9
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,868
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,967
    Lol why have so manny apps?

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  15. The Following 2 Users Say Thank You to Royce For This Useful Post:

    Biggie Smalls (11-07-2011),nub4life (11-07-2011)

  16. #10
    AppleJr.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    male
    Posts
    183
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Amused
    1, this is it.


    AFF

  17. #11
    Bernard.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    24,515
    Reputation
    2110
    Thanks
    2,985
    My Mood
    Bored
    only got one...that i never use
    Rep. Power: 111

    Minion: 11/28/12-3/15/14

  18. #12
    Jigsaw's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Moon
    Posts
    23,220
    Reputation
    852
    Thanks
    2,088
    Only one, don't even use it anyway...
    DEHUMANIZE YOURSELF
    AND FACE TO BLOODSHED

  19. #13
    Music's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,858
    Reputation
    143
    Thanks
    375
    One. only use it for post bans
    @Music-Backup
    Credits to Me:

  20. #14
    Extractional's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    4,196
    Reputation
    -287
    Thanks
    349
    My Mood
    Cynical
    2 .

  21. #15
    Hugo Boss's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    28,458
    Reputation
    4062
    Thanks
    5,711
    My Mood
    Angelic
    none, this is my 1 and only (:


    Please be aware of imposters. I do not own a Skype account and I will NEVER contact you outside of MPGH.


    My MPGH History

    Super User since 08-29-2017
    Global Moderator from 10-02-2016 - 08-29-2017
    Premium Seller since 11-16-2016
    Moderator from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Alliance of Valiant Arms Minion from 11-12-2015 - 01-09-2016
    Market place Minion from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Crossfire Minion from 09-11-2015 - 01-09-2016

    Middleman from 07-07-2015 - 01-09-2016
    Market Place Minion from 03-03-2014 - 08-01-2014
    Middleman from 01-30-2014 - 08-01-2014
    Moderator from 03-29-2013 - 04-04-2013
    Market Place Minion from 03-07-2013 - 04-04-2013
    Premium Member since 01-25-2013
    Middleman from 12-04-2012 - 04-04-2013
    Registered since 10-9-2011

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. [Cracking] If you have an old outdated VIP Hack (Not MPGH) Read here.
    By Coder InFamous in forum Combat Arms Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 12
    Last Post: 08-13-2010, 07:32 PM
  2. Replies: 18
    Last Post: 04-23-2009, 10:56 PM
  3. Post the scariest shit you have seen!
    By arunforce in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 08-18-2007, 12:16 AM
  4. If you have to hack to play...
    By The_Enigma in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 08-06-2006, 10:55 AM
  5. You Have To See This
    By A7X Oblivian in forum Gunz General
    Replies: 0
    Last Post: 02-08-2006, 02:33 PM