Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 45 of 45
  1. #31
    fabz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    N.Y.C
    Posts
    5,475
    Reputation
    108
    Thanks
    515
    Quote Originally Posted by noob555 View Post
    hi fabz .


    Quote Originally Posted by Tierrize View Post
    You ugly, jit.
    YOU UGLY, NIG.

    Nah, how've you been bro?
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    There you are .
    NO THERE YOU ARE! How are you bro?
    Quote Originally Posted by Alen View Post
    Worse every day, final year of IB

    Need to get good grades to fucking get out of this shithole and on to a good uni
    Damn bro, I hear IB is pretty hard.

    But hey, at least you didn't get fucked over by your school.

  2. #32
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,293
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,641
    My Mood
    Lurking
    OHai @fabz welcome back tought
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  3. #33
    Atrox's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    In my Deja-vu
    Posts
    2,749
    Reputation
    178
    Thanks
    163
    My Mood
    Breezy
    Fuck, welcome back? Fuck newphag sindrome.



  4. #34
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    welcome back fabz what you been up to buddy

  5. #35
    Alen's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Location
    Liquid Generator
    Posts
    27,928
    Reputation
    2539
    Thanks
    4,220
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by fabz View Post
    Damn bro, I hear IB is pretty hard.

    But hey, at least you didn't get fucked over by your school.
    Getting close to being fucked over but yeah, chances are I make it alive and with good results

    What happened to you though? =/
    I'm Alen on Steam. RIP Skype Friday nights.

    I'm Navi's lover <span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:2.5% 97.5%;background-size:4100%" title="hearts"></span></span>

    Messenger: Toxin about Dave | Paladin on Skyrim's AI | Dakota on JB | Royku leeching | Sjoerd's penis | Blitz's derpiness | Jason on Blitz
    Dave84311: God I've always wanted to eat crayons, with their vibrant colors. Only if they had taste.
    Mr. Lonely: @Alen I like making you wet, it makes me hard.


  6. #36
    fabz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    N.Y.C
    Posts
    5,475
    Reputation
    108
    Thanks
    515
    Quote Originally Posted by Ecstasy View Post
    OHai @fabz welcome back tought
    How've you been nigga?

    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    welcome back fabz what you been up to buddy
    I've been chilling, and getting my school work together.

    How about yourself?

    Quote Originally Posted by Alen View Post
    Getting close to being fucked over but yeah, chances are I make it alive and with good results

    What happened to you though? =/
    If you mean how my school fucked me over it is because of this.

    I should be graduating in June, but I apparently don't have enough credits (22) for some bullshit reason.

    I have to do my junior year again, take classes I took last year and PASSED.

    They also fucked my program up, not only mine the whole schools.

    So now I have two of the teachers that I passed last year again, not only that all the work I've done in all my previous classes don't count any more as they were with other teachers.

    If you meant why I've been inactive, here is the explanation.

    I haven't had time to go on my computer very often.

    I have spent majority of my time either hanging out, doing homework, or just playing PS3.

    Mostly have done the first two, and the PS3 for an hour at night, or to watch Hulu/Netflix.

  7. #37
    Alen's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Location
    Liquid Generator
    Posts
    27,928
    Reputation
    2539
    Thanks
    4,220
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by fabz View Post
    If you mean how my school fucked me over it is because of this.

    I should be graduating in June, but I apparently don't have enough credits (22) for some bullshit reason.

    I have to do my junior year again, take classes I took last year and PASSED.

    They also fucked my program up, not only mine the whole schools.

    So now I have two of the teachers that I passed last year again, not only that all the work I've done in all my previous classes don't count any more as they were with other teachers.

    If you meant why I've been inactive, here is the explanation.

    I haven't had time to go on my computer very often.

    I have spent majority of my time either hanging out, doing homework, or just playing PS3.

    Mostly have done the first two, and the PS3 for an hour at night, or to watch Hulu/Netflix.
    Shit man, sorry to hear that. Hope everything's gonna get sorted out now :/

    And yeah, right now I'm feeling over-pressured by rl, schoolwork and my parents to start doing so much shit that I dunno what's gonna happen with me
    I'm Alen on Steam. RIP Skype Friday nights.

    I'm Navi's lover <span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:2.5% 97.5%;background-size:4100%" title="hearts"></span></span>

    Messenger: Toxin about Dave | Paladin on Skyrim's AI | Dakota on JB | Royku leeching | Sjoerd's penis | Blitz's derpiness | Jason on Blitz
    Dave84311: God I've always wanted to eat crayons, with their vibrant colors. Only if they had taste.
    Mr. Lonely: @Alen I like making you wet, it makes me hard.


  8. #38
    fabz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    N.Y.C
    Posts
    5,475
    Reputation
    108
    Thanks
    515
    Quote Originally Posted by Alen View Post
    Shit man, sorry to hear that. Hope everything's gonna get sorted out now :/

    And yeah, right now I'm feeling over-pressured by rl, schoolwork and my parents to start doing so much shit that I dunno what's gonna happen with me
    Yeah man I hope so too.

    It's so annoying to repeat a grade, and do this shit all over again.

    Hopefully your stuff gets sorted out soon bro.

  9. #39
    iToXiK's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    368
    Reputation
    -14
    Thanks
    11
    My Mood
    Inspired
    Well he is respected and many people seem to miss him so hey
    Edit: o.o I hate having to repeat a class and you had to repeat a whole year
    Last edited by iToXiK; 10-30-2011 at 11:25 PM.

  10. #40
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by fabz View Post


    How've you been nigga?



    I've been chilling, and getting my school work together.

    How about yourself?



    If you mean how my school fucked me over it is because of this.

    I should be graduating in June, but I apparently don't have enough credits (22) for some bullshit reason.

    I have to do my junior year again, take classes I took last year and PASSED.

    They also fucked my program up, not only mine the whole schools.

    So now I have two of the teachers that I passed last year again, not only that all the work I've done in all my previous classes don't count any more as they were with other teachers.

    If you meant why I've been inactive, here is the explanation.

    I haven't had time to go on my computer very often.

    I have spent majority of my time either hanging out, doing homework, or just playing PS3.

    Mostly have done the first two, and the PS3 for an hour at night, or to watch Hulu/Netflix.
    nice, nm just wroking and shit

  11. #41
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,707
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,672
    My Mood
    Yeehaw
    WHY UR EYES HAVE SCRATCHES U LASER EYE SURGERIED?



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  12. #42
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,003
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    AH SHIT IT'S THAT FABBIO LOOKING MOTHERFUCKER

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  13. #43
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,858
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,703
    My Mood
    Devilish
    Oh look, it's fabz. Still ugly I see





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  14. #44
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,888
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    u killed czar.......oh wait .



  15. #45
    fabz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    N.Y.C
    Posts
    5,475
    Reputation
    108
    Thanks
    515
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post
    AH SHIT IT'S THAT FABBIO LOOKING MOTHERFUCKER

    Oh shit, it's that saboteur looking motherfucker.

    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    nice, nm just wroking and shit
    Oh cool. Don't you work as a lumber or someshit related to trees?

    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    WHY UR EYES HAVE SCRATCHES U LASER EYE SURGERIED?
    I've just now noticed that. It's probably the reflection of th camera or someshit. I've honestly no idea.

    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Oh look, it's fabz. Still ugly I see
    Why you hating?

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. How to Change the Start-Bar in Windows XP
    By Jackal in forum General
    Replies: 31
    Last Post: 05-31-2015, 09:29 PM
  2. How to change draw time of a gun?
    By TheAvenger in forum Combat Arms Help
    Replies: 2
    Last Post: 01-07-2011, 12:29 AM
  3. How to Change Date and Time
    By chocolatedaddy in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 3
    Last Post: 12-03-2009, 03:45 PM
  4. How to change War Rock weapon sounds (I bet Dave already knows how to) Sorry Repost
    By WarRocker19 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 12
    Last Post: 05-21-2007, 09:45 AM
  5. How To Change Your Main Theme Song
    By gino666 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 05-10-2007, 11:58 PM

Tags for this Thread