Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad

    IT class is fucking redonkulous

    Our teacher wants us to create presentation based on websites that we think are useful - I chose compilr. He told me not to make it super technical (relative to his zero understanding of computers ofc) but eventually I gave up and decided I was going to do whatever I wanted - anyway: we have to use Voki to create our presentation, for those of you who don't know what voki is, heres a sample of my presentation:

    ( just deleted the file, its pretty much an animated dog talking about .Net with text-to-speech)
    Last edited by radnomguywfq3; 11-16-2011 at 04:35 AM.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  2. #2
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Looks like shit
    Presentations = Powerpoint pls




    wait lol wtf is that?
    Last edited by Ed; 11-16-2011 at 03:25 AM.





  3. #3
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Love View Post
    Looks like shit
    Presentations = Powerpoint pls




    wait lol wtf is that?
    It is shit, lol. We have to use voki though



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  4. #4
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Jetamay View Post
    It is shit, lol. We have to use voki though
    A talking dog is not what I think of when I hear presentation.
    The Dog has speech problems too





  5. #5
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Love View Post

    A talking dog is not what I think of when I hear presentation.
    The Dog has speech problems too
    LOL, I'm in the same boat as you man.This makes me want to cry. This is what High School IT has degenerated into - we need people with at least a bit of experience in the computing world.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  6. #6
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Jetamay View Post
    LOL, I'm in the same boat as you man.This makes me want to cry. This is what High School IT has degenerated into - we need people with at least a bit of experience in the computing world.
    I would love to learn about computers etc but my computing class this year was shit like MS Word excel one note and scratch





  7. #7
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Our IT teachers know nothing



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  8. #8
    burgesSr's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    44
    Reputation
    26
    Thanks
    3
    Yeah?
    Well I gotta use Prezi to present some shit.
    It's okay but I want better.
    >>

  9. #9
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    It's kinda depressing
    I want to get into this kind of thing but there is no one at school to teach me





  10. #10
    burgesSr's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    44
    Reputation
    26
    Thanks
    3
    Ravi, Alen and Shayne.
    Go go go.

  11. #11
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed
    Holy crap. . . im glad i graduated before i had to get into this kind of crap
    i feel sorry for you man


  12. #12
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Love View Post
    It's kinda depressing
    I want to get into this kind of thing but there is no one at school to teach me
    Just pickup a book and read (get one at the library or something) its more motivating to read off a piece of paper than it is to read off of an LCD screen, lol.

    Honestly, the books are quite thick, so there is a bit of reading to do but its a lot of fun if you're into that sort of thing. I linger the C\C++, and .Net sections on MPGH so if you run into something you don't understand while reading the book I can help explain it to you.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  13. #13
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Jetamay View Post
    Just pickup a book and read (get one at the library or something) its more motivating to read off a piece of paper than it is to read off of an LCD screen, lol.

    Honestly, the books are quite thick, so there is a bit of reading to do but its a lot of fun if you're into that sort of thing. I linger the C\C++, and .Net sections on MPGH so if you run into something you don't understand while reading the book I can help explain it to you.
    Yeap, trying to borrow some Java books from my friend
    Imma make a trip to the library sometime and see what they got as well





  14. #14
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Love View Post

    Yeap, trying to borrow some Java books from my friend
    Imma make a trip to the library sometime and see what they got as well
    I can help you with Java as well -- but I prefer the .Net framework where possible >>



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  15. #15
    master131's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    8,855
    Reputation
    3438
    Thanks
    81,232
    My Mood
    Breezy
    Hahaha, Voki. I used that to annoy my Italian teacher in class last week.
    Donate:
    BTC: 1GEny3y5tsYfw8E8A45upK6PKVAEcUDNv9


    Handy Tools/Hacks:
    Extreme Injector v3.7.1 *NEW*
    A powerful and advanced injector in a simple GUI.
    Can scramble DLLs on injection making them harder to detect and even make detected hacks work again!

    Minion Since: 13th January 2011
    Moderator Since: 6th May 2011
    Global Moderator Since: 29th April 2012
    Super User/Unknown Since: 23rd July 2013
    'Game Hacking' Team Since: 30th July 2013

    --My Art--
    [Roxas - Pixel Art, WIP]
    [Natsu - Drawn]
    [Natsu - Coloured]


    All drawings are coloured using Photoshop.

    --Gifts--
    [Kyle]

Similar Threads

  1. FUCK BEING LATE TO CLASS!!!!!
    By Cocklin in forum Flaming & Rage
    Replies: 43
    Last Post: 08-30-2011, 04:04 PM
  2. FUCK CLASS DEBATES!
    By Cocklin in forum Flaming & Rage
    Replies: 8
    Last Post: 08-21-2011, 01:46 PM
  3. FUCK MY CLASS
    By Implify in forum Flaming & Rage
    Replies: 14
    Last Post: 04-29-2011, 11:51 PM
  4. Fucked Up My Computer....
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 03-06-2010, 09:51 AM
  5. [Tutorial]Change class without respawn
    By vir2000 in forum Game Hacking Tutorials
    Replies: 0
    Last Post: 01-04-2006, 02:47 PM