Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 36
  1. #1
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27

    Guess What? I Have Adhd

    ya, i've been diagnosed with it today, now i'm starting on ridlin....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

  2. #2
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    Guess what? No one cares.

    Actually, Guess what? Look at this.








    Yeah.....Look real hard...
    Last edited by Mexiforce; 10-15-2006 at 05:10 PM.

  3. #3
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    my dad thinks i should be checked in to an insane asylum (no im not kidding)

    i acually think it'd be kinda cool..

  4. #4
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    well that explains why gkanth is gay (no seriously he is a real homosexual) dave was kinda confused but you cleared it all up

  5. #5
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27
    ok, 1 i'm not a homo, i'm straight, 2 i now confused

  6. #6
    Beer_Hunter's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    The Beer Kingdom
    Posts
    1,797
    Reputation
    60
    Thanks
    218
    I don't consider someone that told in MSN in private, that he uses silky pants; a straight guy, really
    HAVE YOU FORGOTTEN THE 25th??? WE HAVEN'T!
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Timebeast wanted perma since he can't flame anymore.
    LMAO...


    Teh Beer Seeker


    Obviously the best impersonation of David Hasselhoff.

  7. #7
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27
    yeah i do, and yes i'm straight, so NO BEER

  8. #8
    Beer_Hunter's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    The Beer Kingdom
    Posts
    1,797
    Reputation
    60
    Thanks
    218
    You can't be straight, I'm sorry. You say it's unprofessional to wear jeans...wtf?
    HAVE YOU FORGOTTEN THE 25th??? WE HAVEN'T!
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Timebeast wanted perma since he can't flame anymore.
    LMAO...


    Teh Beer Seeker


    Obviously the best impersonation of David Hasselhoff.

  9. #9
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27
    No my parents say that fool, I love jeans

  10. #10
    Beer_Hunter's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    The Beer Kingdom
    Posts
    1,797
    Reputation
    60
    Thanks
    218
    If you love them, why don't you wear them? It's just weird to wear silk pants.
    HAVE YOU FORGOTTEN THE 25th??? WE HAVEN'T!
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Timebeast wanted perma since he can't flame anymore.
    LMAO...


    Teh Beer Seeker


    Obviously the best impersonation of David Hasselhoff.

  11. #11
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27
    i wear, inlined silk pants

  12. #12
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,348
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    OK wtf. Anyways, this person I know has ADHD and he is the most annoying fucking person I've ever met. One time he left his ridelin at my house and I was going to take it lol.

  13. #13
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    Quote Originally Posted by Gkanth
    2 i now confused
    You sure you don't have ADHD and aren't just plain DUMB?

  14. #14
    quintobean's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    I have ADD lol.. thats why i cant make very long posts. And thats also why im not a good hacker at most things. I cant read for too long.

  15. #15
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    OMG HAHHAHA ADD HAHAHHAHAHAHHAHHA .... newb

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. What I have done wrong
    By k0toeasy in forum Visual Basic Programming
    Replies: 3
    Last Post: 01-15-2008, 04:55 AM
  2. Guess what?
    By Beer_Hunter in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 08-21-2007, 11:37 PM
  3. Here is what I have so far
    By Jeckels in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 34
    Last Post: 07-20-2007, 09:15 PM
  4. Guess What
    By Beer_Hunter in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 07-13-2007, 07:02 AM
  5. Guess what....
    By SATANICAT in forum Spammers Corner
    Replies: 8
    Last Post: 12-09-2006, 05:16 PM