Thread: to the haters

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 38 of 38
  1. #31
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,900
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,072
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post


    sid is everywhere all you have to is make it....n ingot is really easy to grow...long as you boil the rat poison the sid turns in to actual lsd
    took a year or two in chemistry
    I'm going to school for chemistry actually, the blotter tabs out here are only about an 11% yield, but the liquid is to DIE for man, it's amazing. If I could get my hands on Ergot, an infrared bulb and infrared goggles, I could make some booming Sid. The problem around here is everyone puts it in tin foil in their pockets, which heat above 43 degrees starts degrading the Sid, as well as any light source that can be seen with the human eye, and kids just whip that shit open under the brightest lights like dumbasses /fp

  2. #32
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post


    I'm going to school for chemistry actually, the blotter tabs out here are only about an 11% yield, but the liquid is to DIE for man, it's amazing. If I could get my hands on Ergot, an infrared bulb and infrared goggles, I could make some booming Sid. The problem around here is everyone puts it in tin foil in their pockets, which heat above 43 degrees starts degrading the Sid, as well as any light source that can be seen with the human eye, and kids just whip that shit open under the brightest lights like dumbasses /fp
    DAMN!
    i don't fuck wit lil kids when it comes to drugs...cuz of shit like that n i like to have some kind of morals bein such a twiztid person
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  3. #33
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post


    I'm going to school for chemistry actually, the blotter tabs out here are only about an 11% yield, but the liquid is to DIE for man, it's amazing. If I could get my hands on Ergot, an infrared bulb and infrared goggles, I could make some booming Sid. The problem around here is everyone puts it in tin foil in their pockets, which heat above 43 degrees starts degrading the Sid, as well as any light source that can be seen with the human eye, and kids just whip that shit open under the brightest lights like dumbasses /fp
    DAHUM NIKKAH Dep
    i dnt fck wit dem lil kids negro - but dawg wen it cums to drawgs...cuz of shiet like that n i lieke to have some knd of morals bein such a twiztid person but dawg i lke to write englsh awell.

    I'm mocking Stoney Franklin btw.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  4. The Following User Says Thank You to radnomguywfq3 For This Useful Post:

    Tall kiwi (11-20-2011)

  5. #34
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Jetamay View Post
    DAHUM NIKKAH Dep
    i dnt fck wit dem lil kids negro - but dawg wen it cums to drawgs...cuz of shiet like that n i lieke to have some knd of morals bein such a twiztid person but dawg i lke to write englsh awell.

    I'm mocking Stoney Franklin btw.
    think your so hot cuz you can talk some some shit
    boy i've taken shits bigger than your tiny ass egotistical driven brain
    i haven't been to school in a long time
    i stopped giving a fuck about grammar a long time ago
    stop bein a little bitch
    makes you look like you still suck on yo mommas tittie
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  6. #35
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post


    think your so hot cuz you can talk some some shit
    boy i've taken shits bigger than your tiny ass egotistical driven brain
    i haven't been to school in a long time
    i stopped giving a fuck about grammar a long time ago
    stop bein a little bitch
    makes you look like you still suck on yo mommas tittie
    Lewk dawg - we coo niggah - we coo. Just pop a dooby and we b chillinz

    Lol, I don't even read what you've written anymore - you lose all crediblity half-way through the second word.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  7. #36
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Jetamay View Post
    Lewk dawg - we coo niggah - we coo. Just pop a dooby and we b chillinz

    Lol, I don't even read what you've written anymore - you lose all crediblity half-way through the second word.
    fuck off if your not gonna say nothin constructive
    noone likes a hater
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  8. #37
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post

    fuck off if your not gonna say nothin constructive
    noone likes a hater
    Do you have like a library of gangster cliches you just construct your sentences with or what?
    Last edited by radnomguywfq3; 11-20-2011 at 02:15 PM.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  9. #38
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    Going to nip this thread in the butt before it gets worse. Closed.

  10. The Following User Says Thank You to iverson954360 For This Useful Post:

    Lehsyrus (11-20-2011)

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. MY GIFT TO THE HATERS
    By CyberGenius in forum Flaming & Rage
    Replies: 20
    Last Post: 03-25-2011, 01:13 AM
  2. [Un-Epic Sniper Mod (For all the haters)] Dragonuv Mod
    By ModMakerTaker455 in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 93
    Last Post: 09-10-2010, 10:29 AM
  3. A drink for all the Haters
    By Infamous in forum General
    Replies: 27
    Last Post: 06-01-2010, 02:29 PM
  4. To the haters
    By Archangel in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Discussions
    Replies: 55
    Last Post: 05-13-2010, 10:19 PM
  5. Nader the Hater :p
    By Chronologix in forum Art & Graphic Design
    Replies: 8
    Last Post: 02-04-2006, 02:49 AM