Thread: Soooo

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 43 of 43
  1. #31
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,883
    Reputation
    781
    Thanks
    1,881
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post
    dude..your too young to give half a shit about love or lasting relationships
    get strange while you still can
    fuck as many bitches(not good women i mean slutty bitches out for money n dick)as possible before you meet one that you feel like you could stay with...peoples feelings get hurt..its the natural order of things..your a man(or young man or w/e) you have to realize to get what you want your gonna have to step on a couple toes..it doesn't make you a bad person it just shows your an objective person



    in short live life to be happy don't stress lil bullshit like other people..cuz their business isn't yours...n everyone of us has too much on our own plates to give a fuck about anyone elses
    Hell yeah! TYYYYYY!

  2. #32
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Danny View Post
    I'll tell you one thing right now, if you have to QUESTION it, then you don't. Break up with her.. it's a waste of time.
    Listen to that.^

  3. #33
    maxpower439's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Hell
    Posts
    409
    Reputation
    12
    Thanks
    79
    My Mood
    Hungover
    @Elio as Jonny Depp Would Say "If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldnt have fallen for the second."
    Life Is Simple , We Complicate It.


  4. #34
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Stay Brutal View Post
    Yeah, go fuck as many 'bitches' as you want. Then when you get a wife, go ahead and tell her the great times you had fucking sluts. I'm sure she'll feel secure as fuck.
    Are you stupid?

  5. #35
    Metal Mulisha's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,505
    Reputation
    63
    Thanks
    83
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Polo™ View Post


    Are you stupid?
    Don't be mad because you don't understand how much of a good point it was.

  6. #36
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,883
    Reputation
    781
    Thanks
    1,881
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Stay Brutal View Post
    Don't be mad because you don't understand how much of a good point it was.
    With 'fuck as many bitches as you want', he meant to don't be stuck at only one girl.

  7. #37
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Stay Brutal View Post
    Don't be mad because you don't understand how much of a good point it was.
    Its a good point, but a person wouldnt tell his wife that he fucked hella bitches.

  8. #38
    Atrox's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    In my Deja-vu
    Posts
    2,749
    Reputation
    178
    Thanks
    163
    My Mood
    Breezy
    Having a girlfriend and flirting with another chick can be hard and risky, since your girlfriend can leave you anytime if she hears anything about it and its credible enough for her hand to hit yo face, well first off i'd talk with the other bitch on msn a lot or something, no flirting shit involved just get to know her and like try and hang out with her when you have time OR you could just go slap yo bitch and finish shit up fast, i was in a relationship about 3 months ago because i thought the girl was cute at first but then she opened her mouth.. many times.. many.



  9. #39
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post
    dude..your too young to give half a shit about love or lasting relationships
    get strange while you still can
    fuck as many bitches(not good women i mean slutty bitches out for money n dick)as possible before you meet one that you feel like you could stay with...peoples feelings get hurt..its the natural order of things..your a man(or young man or w/e) you have to realize to get what you want your gonna have to step on a couple toes..it doesn't make you a bad person it just shows your an objective person



    in short live life to be happy don't stress lil bullshit like other people..cuz their business isn't yours...n everyone of us has too much on our own plates to give a fuck about anyone elses
    No wonder you have no respect for others - you have no respect for yourself either. Your response is only what I can describe as disgusting.
    Last edited by radnomguywfq3; 11-24-2011 at 05:37 PM.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  10. #40
    J Miliam's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    8,287
    Reputation
    392
    Thanks
    432
    My Mood
    Tired
    Threesome .

  11. #41
    ♚Weedthesea♚'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    777
    Reputation
    82
    Thanks
    30
    lolwtf
    No one has asked for pics yet

    showtitspls
    Oh you Fancy huh?

  12. #42
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,883
    Reputation
    781
    Thanks
    1,881
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by J Miliam View Post
    Threesome .
    Lol .

  13. #43
    Hexicidal˛'s Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Milky Road
    Posts
    1,042
    Reputation
    64
    Thanks
    1,574
    My Mood
    Fine
    Same story for me , i am waiting for 100% percent of sureness

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. Soooo
    By mlkey in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 11-04-2009, 10:18 AM
  2. FACEPALM SOOOO EPIC
    By h3llraz3r1 in forum Spammers Corner
    Replies: 3
    Last Post: 08-11-2009, 10:23 AM
  3. Pokemon: The Japanese Sensation- why its soooo fucking evil.
    By nobartholem in forum United States of America
    Replies: 5
    Last Post: 04-01-2009, 04:28 PM
  4. FKIN SOOOO MAAaDd
    By _-NO-NAME-_ in forum Flaming & Rage
    Replies: 3
    Last Post: 03-04-2009, 09:31 PM
  5. Woot, It's growing up soooo fast...
    By Oneirish in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 09-08-2008, 05:12 PM