Page 13 of 27 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast
Results 181 to 195 of 397
  1. #181
    firehazard0678's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    posting this cuz im bored...

    lol.....yea....im that bored

  2. #182
    Bull3t's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    1,527
    Reputation
    5
    Thanks
    162
    Lols look at all the "I-want-my-one-post-then-I-am-fucking-off-to-hack-Combat-Arms-and-look-really-fucking-leet" choobs.





  3. #183
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    HAY U STFU I R 1 POST NOOB!! I JUS WANT HAX!! PLZ AND BYPASS!!!!!!!!!!!!!!

  4. #184
    jasonxseo's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    go noobs? lol

  5. #185
    GirlzWithGunz's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    female
    Location
    In your GF's bed
    Posts
    132
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    My Mood
    Amused
    Lol
    That's "kinda" funny.
    I don't remember if I made my introduction post yet..

  6. #186
    Dai1337's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    hai my name is dai1337.. wuts ur name?

  7. #187
    Unknown2U4U's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    What is an introduction post anyways?

  8. #188
    Dexgto's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    sweet website

  9. #189
    Token's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Crackhouse
    Posts
    416
    Reputation
    10
    Thanks
    89
    WTF ? Sweet? do you know what sweet means ? It means something that has a rich content to it.
    MPGH has a rich content, k

  10. #190
    pimp752a's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Devilish
    i need help i didnt get a link 2 activate my account

  11. #191
    wootels's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    ........lol

  12. #192
    GG2GG's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    United Kingdom
    Posts
    3,382
    Reputation
    21
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by wootels View Post
    ........lol
    even if it was funny (im not going to bother clicking back a page)
    you dont use .......... and lol in the same post it makes no sence
    you could claim sarcasm but a failed attempt.

    try searching for the vid arun posted about online forums and how "yea agree lol" can't be classed as a post -.-

  13. #193
    bettos's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    buenas como va todo ?

  14. #194
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,057
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    =O
    What an improvement for newbies. Never noticed this thread.

  15. #195
    carbon23's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Location
    CA
    Posts
    1,098
    Reputation
    11
    Thanks
    251
    My Mood
    Bitchy
    Welcome everyone to MPGH oh and black your sig looks awesome

    THANKS TO BPK (BLACKPKERSTR) FOR THE AWESOME SIG!!
    <3 ALISHA

    Respect List:
    • Dave84311
    • Arunforce
    • Diisasta
    • Plokmii [SWITCHED WITH GOURAV]
    • Jetamay
    • Iverson
    • Hyperion
    • Blackpkerstr

Page 13 of 27 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast

Similar Threads

  1. Why Do Noobs Spam New Hack Threads?
    By Minato_Nagato in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 27
    Last Post: 10-26-2010, 06:45 PM
  2. Noob thread , How do I make A sig ? :D :D
    By My name is lol in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 01-29-2010, 06:53 PM
  3. Official Noob/Fags thread
    By deyar6 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 08-13-2009, 12:49 AM
  4. SPAM THIS THREAD NOOBS
    By XxDrazzoXxZ in forum Spammers Corner
    Replies: 0
    Last Post: 10-18-2008, 04:39 PM
  5. Noobs bumping old threads.
    By wr194t in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 09-05-2007, 10:54 AM