Page 16 of 27 FirstFirst ... 6141516171826 ... LastLast
Results 226 to 240 of 397
  1. #226
    MrTaztie's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Just wanted to make a quick introduction... Im Mr Taztie, normally I would be playing Halo 3 but im bored with it for now.

  2. #227
    jasonf777's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Just want to say hi and i can't w8 to get the mpgh pub for combat arms!!!

  3. #228
    x1pwner1x's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    thx

    thx! I have a good thing to do with it...

  4. #229
    flloyd's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    showwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  5. #230
    netherzane's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    yo

    thanks for this thread

  6. #231
    ha921's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    imma noob aight

  7. #232
    titanwar990's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Mmm I thinks Dave be ownin dis Foruuum

  8. #233
    sandman123's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lol that was random ty for the post lol

  9. #234
    Drace's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    ggg
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Hiii guys

    Learning to hack here

  10. #235
    whatever1239's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i know this isant the correct place to post this but the "hack" does not work. all it does is spam the hell out of the chat saying....vip crap and come to my website....if your gonna make somethin...make somethin that works also besides spammin your website...hint hint

  11. #236
    lamort's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Canada quebec
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    Woot My 25th post
    btw ...I'm just wondering where i could learn those kinda thin, im fascinated just at the idea of making Hacks bypass or whatever, Like C++ and D3D hook w/e else... Please guy Tell me where i can learn those kinda thing , thx anyways

  12. #237
    batslaya2's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Wink ahhhh sais my pas and username were wrong

    omg everytime i do everything right and click combaat arms this stupid thing comes up saying my username and pass were wrong for MPGH but they were right!!!!!! ahhh i need help

  13. #238
    Bag-man's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    hello

    this will be the first of many posts

  14. #239
    zc41's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Hey all

  15. #240
    Tryptamine.'s Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    Where you live
    Posts
    1,890
    Reputation
    118
    Thanks
    230
    My Mood
    Bored
    Hi im s34d0g.
    Im brand new.
    "I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."
    - Hunter S Thompson

Page 16 of 27 FirstFirst ... 6141516171826 ... LastLast

Similar Threads

  1. Why Do Noobs Spam New Hack Threads?
    By Minato_Nagato in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 27
    Last Post: 10-26-2010, 06:45 PM
  2. Noob thread , How do I make A sig ? :D :D
    By My name is lol in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 01-29-2010, 06:53 PM
  3. Official Noob/Fags thread
    By deyar6 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 08-13-2009, 12:49 AM
  4. SPAM THIS THREAD NOOBS
    By XxDrazzoXxZ in forum Spammers Corner
    Replies: 0
    Last Post: 10-18-2008, 04:39 PM
  5. Noobs bumping old threads.
    By wr194t in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 09-05-2007, 10:54 AM