Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21
  1. #16
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,873
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,716
    My Mood
    Devilish
    Wtf? Paid $45 bucks a hour working for the city? Pay stub pls?





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  2. #17
    WanQuiSheR's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Under Ur Bed
    Posts
    1,963
    Reputation
    156
    Thanks
    154
    My Mood
    Twisted
    what school did u finish imma get that kinda job to guess its really cool

  3. #18
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    smoke some dope wit that cheddar
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  4. #19
    .Amnesia's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm the ghost who is haunting you.
    Posts
    3,655
    Reputation
    45
    Thanks
    241
    My Mood
    Amused
    I didn't get paid anything extra, no, the hours I worked instead multiplied by 2, but no extra cash, no...
    Working as a chef sucks.

  5. #20
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by .Amnesia View Post
    I didn't get paid anything extra, no, the hours I worked instead multiplied by 2, but no extra cash, no...
    Working as a chef sucks.
    /
    i've been a short order chef for 3 years now
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  6. #21
    .Amnesia's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm the ghost who is haunting you.
    Posts
    3,655
    Reputation
    45
    Thanks
    241
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post
    /
    i've been a short order chef for 3 years now
    I'm 17, chef of a restaurant.
    You mad?

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Fuck yeah i just made $30 from doing nothing
    By Stifmeister in forum General
    Replies: 18
    Last Post: 05-05-2011, 12:00 PM
  2. Be Lazy! Earn zp by doing NOTHING!
    By cowcrazed in forum CrossFire Tutorials
    Replies: 167
    Last Post: 01-31-2011, 08:01 AM
  3. Earn Money By Doing nothing and Spending the money for ZP!
    By ngeinc in forum CrossFire Tutorials
    Replies: 19
    Last Post: 10-18-2010, 08:28 AM
  4. [VISTA]nothing works...
    By 95king in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 31
    Last Post: 09-24-2008, 12:04 AM
  5. plx doing for me famas work hack plx !only!
    By yogilek in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 4
    Last Post: 05-24-2007, 09:55 AM