Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful

    flameswor10 is permanently banned!


    Last edited by Stevenom; 12-29-2011 at 02:15 AM.

  2. #2
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    fix the pic pls





  3. #3
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    @Sir Ragealot

    Is he REALLY permad ? or is it just another troll from thunder ? .

    By the way theres no photo.

    Lol nevermind, got it.



    Dunno if it's 11,111 or just troll cus he isn't banned atm. .
    Last edited by Polo; 12-29-2011 at 02:16 AM.

  4. #4
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    @Sir Ragealot

    Is he REALLY permad ? or is it just another troll from thunder ? .

    By the way theres no photo.
    screensnapr.com/e/b32rEp.png
    [img]screensnapr.com/e/b32rEp.png[/img]

    One of those





  5. #5
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by Love View Post
    fix the pic pls
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    @Sir Ragealot

    Is he REALLY permad ? or is it just another troll from thunder ? .

    By the way theres no photo.

    Lol nevermind, got it.



    Dunno if it's 11,111 or just troll. .
    DONEEEEEEEEEEEEEEEE
    I accidentally added a space cause it was a phone auto correct.

    @Polo, fuck.
    I think I got trolled.
    Only Admins can ban staff.
    Last edited by Stevenom; 12-29-2011 at 02:18 AM.

  6. #6
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,000
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,002
    My Mood
    Lurking
    It was a troll created by me and carried out by arun.


    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  7. #7
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy

  8. #8
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,000
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,002
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    No, he was permad for about 4 minutes.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  9. #9
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Austin View Post


    No, he was permad for about 4 minutes.
    Yeah, but i mean it's not like he wasn't gonna get unbanned. .

  10. #10
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,000
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,002
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    Yeah, but i mean it's not like he wasn't gonna get unbanned. .




    he thought he was gonna be banned for a delayed amount of time.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  11. #11
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Austin View Post






    he thought he was gonna be banned for a delayed amount of time.
    lol .

    ima just drop it now, austin .

  12. #12
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by Austin View Post


    No, he was permad for about 4 minutes.
    Steven gave me the screenshot right away.
    So when I posted this he was still banned.

Similar Threads

  1. [Info] z8game will permanently banned all hackers from now !!
    By hadh in forum CrossFire Discussions
    Replies: 67
    Last Post: 06-19-2011, 03:12 PM
  2. [Solved] help me i got permanently ban
    By vito123321 in forum CrossFire Help
    Replies: 5
    Last Post: 05-09-2011, 09:53 PM
  3. Permanent Bans...
    By .Justice in forum CrossFire Discussions
    Replies: 10
    Last Post: 01-17-2011, 08:05 AM
  4. Permanent banned Lola
    By Shizun in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 13
    Last Post: 09-20-2009, 05:41 PM
  5. Permanent ban.
    By buster2007 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 27
    Last Post: 02-06-2009, 03:55 AM