Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 36 of 36
  1. #31
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,844
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    16?!?

    Yeah .

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  2. #32
    Paladin's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    In my swamp, taking a fat ogre shit
    Posts
    7,564
    Reputation
    744
    Thanks
    1,534
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by ilys99r View Post
    Obama is doing it because he wants the peoples vote. WHAT NINJA. -.-
    This is a very bigoted opinion. Obama has come out multiple times in the past in favor of net neutrality, and this is merely a follow-up on that. Why do people always place doing the right thing and a political action on the same level? Maybe, just maybe, Obama doesn't agree with the proposed legislation?

    ---------- Post added at 09:04 PM ---------- Previous post was at 09:02 PM ----------

    Quote Originally Posted by Polo View Post


    16?!?

    There are members a lot younger on these forums.



  3. #33
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Paladin View Post
    This is a very bigoted opinion. Obama has come out multiple times in the past in favor of net neutrality, and this is merely a follow-up on that. Why do people always place doing the right thing and a political action on the same level? Maybe, just maybe, Obama doesn't agree with the proposed legislation?

    ---------- Post added at 09:04 PM ---------- Previous post was at 09:02 PM ----------



    There are members a lot younger on these forums.
    Yeah i know, its just funny because its coming from him. I've also seen a picture of him, seriously, he's like 11. lol.

  4. #34
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,844
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    Yeah i know, its just funny because its coming from him. I've also seen a picture of him, seriously, he's like 11. lol.
    That just a picture.... Youu have to see me in real life.

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  5. #35
    Pheles's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    1,080
    Reputation
    46
    Thanks
    49
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Royce da 5'9" View Post
    That just a picture.... Youu have to see me in real life.
    ... Are you serious?

    SOPA was shelved but now it's back IIRC. Even with SOPA gone indefinitely there was still PIPA. The only reason they put away SOPA was to develope a false sense of security. >.>
    ... hi


     

  6. #36
    Dreamer's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Seattle
    Posts
    8,746
    Reputation
    333
    Thanks
    1,456
    My Mood
    Breezy
    Never know. Obama could switch sides to look for appealing for elections.
    Resource Team: Feb/5/2012 - May/5/2012
    Middleman: April/25/2012 - September/16/12


Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. If Obama signs SOPA
    By arunforce in forum General
    Replies: 48
    Last Post: 12-27-2011, 03:09 AM
  2. Say stephen harper was an american and ran for president against Obama.
    By Anderson Silva in forum United States of America
    Replies: 5
    Last Post: 06-16-2010, 04:30 PM
  3. Trading hack against a working bypass
    By Elliwood in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 2
    Last Post: 05-06-2007, 12:14 PM
  4. Important News by Barrack Obama
    By arunforce in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 12-12-2006, 10:53 PM