Thread: Have a tumblr?

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    sleezy123's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    United States
    Posts
    416
    Reputation
    48
    Thanks
    8
    My Mood
    Asleep

    Cool Have a tumblr?

    If you have a tumblr, post your url!
    mine is predat0r.tumblr.com

  2. #2
    | ∞ |'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    In a white van.
    Posts
    3,320
    Reputation
    239
    Thanks
    301
    I had one!! I lost my e-mail though...

  3. #3
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,321
    My Mood
    Sleepy
    I have one but it has kinda personal stuff on it lol, like a bunch of really close friends and they wouldnt want me giving their tumblrs to strangers.

  4. #4
    bowlcut's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    ثلاثة أقدام إلى
    Posts
    6,255
    Reputation
    1644
    Thanks
    2,087
    My Mood
    Sleepy
    nitekillr.tumblr.com

  5. #5
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,321
    My Mood
    Sleepy
    dude sleezy i just checked out your tumblr and that shit is freaky as hell.

  6. #6
    sleezy123's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    United States
    Posts
    416
    Reputation
    48
    Thanks
    8
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    dude sleezy i just checked out your tumblr and that shit is freaky as hell.
    LOL how..i dont think it's freaky

  7. #7
    porygonzx's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Island (Seattle)
    Posts
    974
    Reputation
    1
    Thanks
    32
    My Mood
    Aggressive
    https://www.tumblr.com/blog/gamertherapy

    Dont blame me for being a LOST fan

  8. #8
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,321
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by sleezy123 View Post
    LOL how..i dont think it's freaky
    Some weird ass shit there mang,

  9. #9
    sleezy123's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    United States
    Posts
    416
    Reputation
    48
    Thanks
    8
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Polo View Post

    Some weird ass shit there mang,
    you're just a pussy
    haha justkidding

  10. #10
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,321
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by sleezy123 View Post
    you're just a pussy
    haha justkidding

    lol, idunno it just seems very, odd. (imo)

  11. #11
    Acidic's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    male
    Location
    teh interwebs
    Posts
    3,129
    Reputation
    41
    Thanks
    117
    My Mood
    Sneaky
    Nope I don't need one

    successful trades:
    killingspirit, Zeus, Bubbles, BigNuts, IPhone4S, BurnRed, PooPoo12345, kolec94, Nexon, TJBRocker, xXBrokenBonezXx

    Current Games:

    MW3, Black Ops 2, TF2

    Total money spent buying CA accounts:

    200 Dollars

    Total money on CA:

    755 Dollars

  12. #12
    sleezy123's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    United States
    Posts
    416
    Reputation
    48
    Thanks
    8
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Polo View Post



    lol, idunno it just seems very, odd. (imo)
    haha okay okay

  13. #13
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Mine is right Here





  14. #14
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,573
    Reputation
    2920
    Thanks
    5,343
    My Mood
    Twisted
    never before

    That mine.

  15. #15
    Hassan's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    System.Threading.Tasks
    Posts
    4,765
    Reputation
    495
    Thanks
    2,011
    My Mood
    Dead

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. ne1 have ne good fear hacks?
    By rev1 in forum General Game Hacking
    Replies: 16
    Last Post: 03-19-2008, 07:59 PM
  2. Google Having To Copy Ideas?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 01-20-2008, 10:05 AM
  3. Bananas Have Magical Powers?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 09-13-2007, 01:32 PM
  4. Post the scariest shit you have seen!
    By arunforce in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 08-18-2007, 12:16 AM
  5. does anyone have hack for helbreath?
    By kartmatu in forum General Game Hacking
    Replies: 0
    Last Post: 01-01-2006, 02:30 PM