Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    n1kko's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH.net/DayZ
    Posts
    2,433
    Reputation
    105
    Thanks
    456
    My Mood
    Devilish

    Talking DAVE OUR HERO!!!

    OMG DAVE IS BACK!! EXPRESS YOUR IMMENSE FEELINGS OF GRADITUTDE HERE!!
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I can ban you for whatever reason I want, faggot.

    Banned for being a faggot.




  2. The Following User Says Thank You to n1kko For This Useful Post:

    jboy0614 (01-22-2009)

  3. #2
    megaflcl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Head
    Posts
    1,262
    Reputation
    27
    Thanks
    277
    My Mood
    Inspired
    iv never seen someone kiss so much ass...
    go suck his dick and get it over with <.<


  4. #3
    pancakewagon's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    10
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Dead
    Wow ive seen ur other posts lol.... Ur his luver lol.
    LOL

    Quote Originally Posted by Blake5411 View Post
    how do u post a post, like so u can use a hack because it says it is a requirement to have one post

  5. #4
    RJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Over there.
    Posts
    5,547
    Reputation
    1082
    Thanks
    1,419
    My Mood
    Twisted
    :* (_*_)

    END THE FED

  6. #5
    x.navi.x's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    female
    Location
    seattle, wa
    Posts
    2,236
    Reputation
    205
    Thanks
    263
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by xX_n1kko_Xx View Post
    OMG DAVE IS BACK!! EXPRESS YOUR IMMENSE FEELINGS OF GRADITUTDE HERE!!
    im starting to think you're a faggot for riding daves cock so much. posting thread after thread with his name capitalized will not get you special perks. it will not make him like you. so shut the fuck up already.

  7. The Following User Says Thank You to x.navi.x For This Useful Post:

    kevin66062 (01-22-2009)

  8. #6
    413X's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    i dont no u think about it
    Posts
    616
    Reputation
    10
    Thanks
    38
    get a life noob

  9. #7
    HeadShot911's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    273
    Reputation
    17
    Thanks
    48
    lol sucking up much?
    bitch lol.....
    over obsesive with him

  10. #8
    Zhellbound's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In Your Mind
    Posts
    5,192
    Reputation
    21
    Thanks
    447
    My Mood
    Happy
    I fucked your mom, she opend up her legs and said common.
    Deutschland wird wieder Reign!

    Ganja King
    Thank me if i helped

  11. #9
    n1kko's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH.net/DayZ
    Posts
    2,433
    Reputation
    105
    Thanks
    456
    My Mood
    Devilish
    lolz, this aint mine. i share an account with my bro cause he is gonna buy me vip for letting me let him use this. u ppl are ssssssssoooooo over dramatic about shit. calm the fuck down already.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I can ban you for whatever reason I want, faggot.

    Banned for being a faggot.




  12. #10
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    >:@ FUCK YOU.
    Bibamus, gaudeamus.

  13. #11
    kevin66062's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Wiscompton
    Posts
    1,551
    Reputation
    13
    Thanks
    211
    My Mood
    Sleepy
    Damn. You get flamed for kissing dick.
    ]

  14. #12
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    Not kissing, riding.
    Bibamus, gaudeamus.

  15. #13
    n1kko's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH.net/DayZ
    Posts
    2,433
    Reputation
    105
    Thanks
    456
    My Mood
    Devilish
    ok, tell that to my bro, (hes HOOD_N1GG4) im n1kko, i really dont care. dave is back, good for him.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I can ban you for whatever reason I want, faggot.

    Banned for being a faggot.




  16. #14
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,015
    Reputation
    880
    Thanks
    2,627
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by xX_n1kko_Xx View Post
    lolz, this aint mine. i share an account with my bro
    lol making up things bc your getting flamed

  17. #15
    n1kko's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH.net/DayZ
    Posts
    2,433
    Reputation
    105
    Thanks
    456
    My Mood
    Devilish
    ok, wow, really? i have better things to do than make a thread about some guy coming back. i will admit, i made the first one, but not this one. so fuck off and get your shit straight.

    dam, i hate it when ppl think their cool cause they got their mom to buy them vip
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I can ban you for whatever reason I want, faggot.

    Banned for being a faggot.




Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Happy New Years err Dave BDay!
    By Dave84311 in forum News & Announcements
    Replies: 12
    Last Post: 01-30-2012, 07:48 AM
  2. In-Depth Tut. to hacking in War Rock (Conc. to Dave)
    By fl0 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 15
    Last Post: 01-18-2006, 03:49 PM
  3. Our Google Ads
    By Dave84311 in forum News & Announcements
    Replies: 1
    Last Post: 01-11-2006, 07:27 PM
  4. fast! Dave come here
    By Big Black in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 12-31-2005, 04:03 AM

Tags for this Thread