Thread: GIRLS!!!

Page 3 of 12 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 172
  1. #31
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lolz, i like down to earth girls, there smart, but still rockin hot. and not ultra popluar either, cuz there all bitches to the max

  2. #32
    Mattypooh77's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    217
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    My Mood
    Amazed
    Yeah, girls are cool to have a good convo with, but a nice bj every once in a while is in the question right?

  3. #33
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    im fuckin 14, not yet, i got time though

  4. #34
    Mattypooh77's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    217
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    My Mood
    Amazed
    I'm not so much older than you either...
    But if your not into that then I guess that's your deal.
    Haha I was into that at like age 12 lmao.

  5. #35
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    Haha.
    Funny.
    A 14 year old has never gotten a blow job.
    I guess admittance is the first step... except for the rest of the world.
    Bibamus, gaudeamus.

  6. #36
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lolz yeah when u were 12 with the 1 1/2 inch dick. jk but i dont like sluts, all of em r ugly at my school atleast, idk bout anywhere else

  7. #37
    Mattypooh77's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    217
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    My Mood
    Amazed
    I thought Indenial was the first step haha..
    Well, when I was twelve maybe like 3 1/2 lmao.

  8. #38
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    Prepubescent years...
    So funny.
    Adolescence is a one time thing, use it while you can. :]
    Bibamus, gaudeamus.

  9. #39
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i dunno maybe u got some daughters of sluts that r being trained in the ways of the kama sutra, but like i said before, i dont like dirty girls. theres a reason why. ive gotten to 2nd base enough of times, and i have had gfs but not as hot as the babe i like

  10. #40
    Mattypooh77's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    217
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    My Mood
    Amazed
    Yeah, haahaa trained in kama sutra?
    Lmao that was funny shit.

  11. #41
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    hey thats how i roll

  12. #42
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    I don't have any kids... I'm 13.
    Bibamus, gaudeamus.

  13. #43
    bomberau's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    155
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    Lol its not funny but funny at the same time ;l wierd lol

  14. #44
    1337pwnerer's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    well thts wat u think, u never know u could have a secret canadian(assholes) family

  15. #45
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by 1337pwnerer View Post
    well thts wat u think, u never know u could have a secret canadian(assholes) family
    That didn't even make sense...
    Bibamus, gaudeamus.

Page 3 of 12 FirstFirst 12345 ... LastLast

Similar Threads

  1. Why asian guys can't get white girls
    By Gourav2122 in forum Entertainment
    Replies: 7
    Last Post: 04-22-2007, 09:04 PM
  2. help- I BURNED MY GIRL FRIENDS COOTER
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 12-22-2006, 04:23 PM
  3. Girl in moshpit gets fuckkked
    By EleMentX in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 10-10-2006, 09:12 PM
  4. Boys have a penis and girls have a vagina
    By Kyojiro in forum General
    Replies: 58
    Last Post: 05-13-2006, 05:26 PM
  5. What Are Girls To You
    By A7X Oblivian in forum General
    Replies: 32
    Last Post: 02-20-2006, 02:13 PM

Tags for this Thread