Thread: Instagram

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
  1. #1
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed

    Instagram

    so decided to buy my IPhone, i never wanted to cause tbh its a waste of money for me, i dont use fb or any other social media but the access to the internet would be a lot better for me, so yeah got it

    how many of you use instagram? im kinda getting into it

    follow me if you want @InHum4nity

  2. #2
    paox3's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Singapore
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Cool
    I use it quite often, especially when I am out and don't have my camera with me. I just whip out my iPhone and take a picture with instagram and edit it straight on the spot. Pretty amazing app. (though you won't learn much about photography if you just use instagram all day long)
    “Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.”


    Thank me if I helped!


  3. #3
    L's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    female
    Location
    The Holy land of MPGH
    Posts
    1,143
    Reputation
    75
    Thanks
    58
    My Mood
    Fine
    I'm in my iPhone right now will download instagram

  4. #4
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    not tryna learn photography, its just kinda fun cause this year i started going a private school so ican see all the old homies and shit
    /nh
    @Foreal? fasho

  5. #5
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    Sucks for you, instagram is on android.

  6. #6
    paox3's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Singapore
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    not tryna learn photography, its just kinda fun cause this year i started going a private school so ican see all the old homies and shit
    /nh
    Why not?

    Photography is fun and one of the most easiest ways to convey how you feel! It is like easy art! Haha.
    “Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.”


    Thank me if I helped!


  7. #7
    L's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    female
    Location
    The Holy land of MPGH
    Posts
    1,143
    Reputation
    75
    Thanks
    58
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    not tryna learn photography, its just kinda fun cause this year i started going a private school so ican see all the old homies and shit
    /nh
    @Foreal? fasho
    I deleted it before cause it was gay

  8. #8
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by iverson954360 View Post
    Sucks for you, instagram is on android.
    i dont really care lol everyones been bitching though
    @paox3 i like taking pictures and stuff, but im not gonna go get an expensive ass camera lol
    i'll probably just use my iphone/instagram filters

  9. #9
    paox3's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Singapore
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Cool
    Haha. Alright. As long as you enjoy it, sure.
    “Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.”


    Thank me if I helped!


  10. #10
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    well feel free to follow me

  11. #11
    paox3's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Singapore
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Cool
    Haha sure. Will do so now
    “Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.”


    Thank me if I helped!


  12. #12
    Mr. Lonely's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    female
    Location
    The future
    Posts
    4,900
    Reputation
    552
    Thanks
    431
    My Mood
    Pensive
    Does not like. I downloaded the app a couple of times then I was like " fuck it " .

    _<span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span><span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span> <span class="EmojiInput mj230" title="Black Heart Suit ::hearts::"></span>_


  13. #13
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Cool story bro i got a BB we need tools not toys

  14. The Following User Says Thank You to Luke420 For This Useful Post:

    [MPGH]Austin (04-10-2012)

  15. #14
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,857
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,958
    Im not going to lie instagram is pretty bad ass.

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  16. #15
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,003
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    They just got bought out by facebook, so it's gonna turn shittier.


    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    Cool story bro i got a BB we need tools not toys
    troof.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


Page 1 of 2 12 LastLast