Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 51
  1. #1
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,002
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking

    LETS BUILD LEGO SHIT

    WHAT I MADE


    buildwithchrome.com/build/B8oL








    MAKE SOMETHING AND SHARE

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  2. #2
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,039
    Reputation
    2051
    Thanks
    2,887
    My Mood
    Mellow
    Le pyramid looks good . how long did it take you tho


    My private army.
    Steam : Jesus Puncher


    "For he is all knowing, stand together and rise with him and accept the lord as your almighty wingman"
    - Genesis 4:20
    Gifts:
    ..........


  3. #3
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,943
    Reputation
    3334
    Thanks
    5,472
    My Mood
    Inspired
    Shit, I can do much better.

    Kidding. .

    Yeah, how long did all that take you?





    Global Moderator since 09.23.2017
    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  4. #4
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,002
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    LIKE AN HOUR. MY EYES HURT.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  5. #5
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,839
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,942
    They should feature your work

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  6. #6
    Hero's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    MPGH.NET
    Posts
    36,369
    Reputation
    3440
    Thanks
    8,444
    Congrats on a great achievement Austin.





    Donator since 09•16•2011
    Minion since 10•10•2011
    Minion+ since 01•06•2012
    Moderator since 08•08•2012
    Global Moderator since 10•06•2012
    Editor from 06•14•2011 • 2014


    [] [] [] [][]


  7. #7
    Funnygamer's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Posts
    229
    Reputation
    10
    Thanks
    117
    My Mood
    Breezy
    LOl this looks awesome!
    Successful trades:2 | My vouches

  8. #8
    JimTheGreat's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    6,772
    Reputation
    125
    Thanks
    714
    My Mood
    Aggressive
    Lol red lego pyramid?
    /
    Want to get giftcards, electronics, and much more ..for FREE?


    P2S is the way to go. It offers countless amount of items at cheap rates. It has everything from giftcards to paypal money.

    To get started...

    Go to any web-browsing software, and type in "https://w w w. p o i n t s 2 s h o p . c o m ? r e f =uin1392610755" without the quotes and spaces. Hit Enter. Register and verify your account by going into your e-mail.

    At the top, go to "Profile" and Edit your account info and demographics (You will get pts for this). Then, go to Earn Points, and click on any offer you'd like and do those. You will get points. Once you have enough points, scroll over to "Spend Points" at the top and click on whatever category you would like, then buy the item.

    Have fun!

  9. #9
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool



  10. #10
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,039
    Reputation
    2051
    Thanks
    2,887
    My Mood
    Mellow
    it made my chrome crash nolike.


    My private army.
    Steam : Jesus Puncher


    "For he is all knowing, stand together and rise with him and accept the lord as your almighty wingman"
    - Genesis 4:20
    Gifts:
    ..........


  11. #11
    Jacket's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Insert location here.
    Posts
    8,852
    Reputation
    917
    Thanks
    1,303
    My Mood
    Brooding
    And fuck proportions.


    @Scata @Time @derkman


    Ex-Minion
    Ex-Mod
    8/17/11

     

    Greycloak
    Midcent
    MrAntagonist
    WomboCombo
    JakeyXD
    Wolfram


  12. #12
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,039
    Reputation
    2051
    Thanks
    2,887
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Jacket View Post
    And fuck proportions.


    @Scata @Time @derkman
    nigga u a focking artist.


    My private army.
    Steam : Jesus Puncher


    "For he is all knowing, stand together and rise with him and accept the lord as your almighty wingman"
    - Genesis 4:20
    Gifts:
    ..........


  13. #13
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Jacket View Post
    And fuck proportions.


    @Scata @Time @derkman
    Looks like shit compared to mine.


  14. #14
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,839
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,942
    Quote Originally Posted by Jacket View Post
    And fuck proportions.


    @Scata @Time @derkman


    Damn nig nice.

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  15. #15
    You have enemies? Good, that means you stood up for something.
    MPGH Member
    scotbud123's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Azeroth
    Posts
    2,763
    Reputation
    86
    Thanks
    214
    My Mood
    Amused
    Wow, this seems pretty dam fucking awesome!








     





















Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Lets Build A Car
    By Drtro in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 04-01-2012, 09:16 PM
  2. Don't be a prick, lets change that shit.
    By [Banned]JazkPalma in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 12-23-2010, 06:05 AM
  3. Let's build this section up!
    By cod1 in forum RuneScape Discussions
    Replies: 8
    Last Post: 11-29-2010, 09:31 PM
  4. lol!!! lets do shit
    By Jarppi in forum Spammers Corner
    Replies: 25
    Last Post: 06-21-2010, 12:55 PM
  5. Lets play admit the embarrasing shit game.
    By Luke6.5 in forum General
    Replies: 60
    Last Post: 01-21-2010, 03:09 AM