Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 46
  1. #1
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,853
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,691
    My Mood
    Devilish

    Look at this roller coaster



    Holy shit.
    Attached Images Attached Images





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  2. #2
    Coder Black09's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    Visual C++ 2008 Express Editions
    Posts
    28
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Aggressive
    Like a Penis

  3. #3
    aKsuD's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    Home.
    Posts
    547
    Reputation
    81
    Thanks
    139
    My Mood
    Cool
    LOL PENIS.

  4. #4
    4chan's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Führerbunker
    Posts
    1,825
    Reputation
    146
    Thanks
    150
    My Mood
    Amused
    BALLS ARE MISSING!

  5. The Following User Says Thank You to 4chan For This Useful Post:

    ParkII (07-08-2012)

  6. #5
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,859
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,960
    Gotta pay me to ride this shit

  7. #6
    Cole's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    The Macabrian Invasion Fleet
    Posts
    1,930
    Reputation
    456
    Thanks
    208
    My Mood
    Bored
    i see @Gab's new favorite ride
    i bet he'd ride that all night long

  8. #7
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,853
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,691
    My Mood
    Devilish
    Penis? You gays are gay

    I'm talking about that drop/height, must be scary as fuck





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  9. The Following 5 Users Say Thank You to Dave84311 For This Useful Post:

    Delko DJ (07-08-2012),ParkII (07-08-2012),Royce (07-08-2012),scotbud123 (07-09-2012),Rattle (07-08-2012)

  10. #8
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,888
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    i wonder how old and fat u need to be to not fall off that thing, when going down .



  11. #9
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed
    Holy shit. and i thought the mamba at worlds of fun was scary as shit..


  12. #10
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Lol what ?

    I rode this coaster like in May. It's only crazy when you go all the way up and then fly down. After that it's easy. It's like a 30 second ride.

    @Dave84311



    Lmao also it looks 300x scarier in person FYI
    Last edited by Polo; 07-08-2012 at 02:14 PM.

  13. #11
    Paul's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Faggotistan
    Posts
    6,295
    Reputation
    473
    Thanks
    1,055
    This looks simply awesome.
    ¸

  14. #12
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,876
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,083
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Penis? You gays are gay

    I'm talking about that drop/height, must be scary as fuck
    lol gaaaaaaaaaaaaaaaay







  15. #13
    ..x_X_x..'s Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Location
    On The [[[MoOoN]]]
    Posts
    1,812
    Reputation
    49
    Thanks
    620
    My Mood
    Angelic
    Wow.can't wait to try this shit.....Awesome...

  16. #14
    Rattle's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Crack House
    Posts
    11,652
    Reputation
    1343
    Thanks
    2,498
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Penis? You gays are gay

    I'm talking about that drop/height, must be scary as fuck
    Just throw in 3 hotdogs and 2 softdrinks to your meal before the ride and this roller coaster will turn into a water ride.
    Last edited by Woods; 07-08-2012 at 03:00 PM.
    Previous Name: Woods / Opticz
    • Minecraft Minion from: September 28th, 2011 - December 8th, 2013
    • League Of Legends Minion from: October 16th, 2011 - March 30th, 2012
    • AVA Minion from: January 6th, 2012 - March 30th, 2012
    • Battlefield Minion from: February 3rd, 2013 - December 8th, 2013
    • Combat Arms Wiki Editor from: June 15, 2011 - July 4, 2011
    Proud to be a part of the first gen. MPGH Editors.

    Contact:
    Email: realmpghwoods@gmail.com
    Skype: mpghwoods


  17. #15
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    this has nope written all over it



    My games;

    x

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. OMZGASDFA LOOK AT THIS, not you gourav stay out
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 09-06-2007, 02:50 AM
  2. Wow Look At This???
    By xxHackerxx in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 45
    Last Post: 06-07-2007, 08:30 PM
  3. WOOT! look at this hack makers!
    By wedgie1212 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 10
    Last Post: 02-21-2007, 08:24 PM
  4. Hi Im looking for this program...........
    By allen81973 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 02-20-2007, 11:30 AM