Thread: Eargasmic

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 57
  1. #1
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed

    Eargasmic

    The drop is so fucking sexy!


  2. The Following User Says Thank You to Mr.Seyeko For This Useful Post:

    Terio (07-15-2012)

  3. #2
    Jeovante's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Berkely,CA,USA
    Posts
    1,240
    Reputation
    164
    Thanks
    3,677
    My Mood
    Aggressive
    dont like rock music

    RAP!= FTW!

  4. The Following User Says Thank You to Jeovante For This Useful Post:

    DawgiiStylz (07-16-2012)

  5. #3
    4chan's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Führerbunker
    Posts
    1,825
    Reputation
    146
    Thanks
    150
    My Mood
    Amused
    There is a section for this.

  6. #4
    Occidi de Pax's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Back To The Drum!
    Posts
    3,069
    Reputation
    102
    Thanks
    180
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Jeovante View Post
    dont like rock music

    RAP!= FTW!
    Its shitstep
    Quote Originally Posted by Ortopedia View Post
    There is a section for this.
    NOPENOPENOPE stop posting shitstep there!
    Music historian here to please and displease,learning to teach all you peeps,so stop by the music part of the forum,and ask the question to your needs.

  7. #5
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Jeovante View Post
    dont like rock music

    RAP!= FTW!
    Its sorta rock mix with some dubstep
    its sexy bro take a listen
    the drums are fuckn sex bro


  8. #6
    Jacket's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Insert location here.
    Posts
    8,852
    Reputation
    917
    Thanks
    1,303
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by Jeovante View Post
    dont like rock music

    RAP!= FTW!
    Lol @ listening to 5 seconds of it.
    The drop was nice. I didn't like the rest of the it though.


    Ex-Minion
    Ex-Mod
    8/17/11

     

    Greycloak
    Midcent
    MrAntagonist
    WomboCombo
    JakeyXD
    Wolfram


  9. The Following User Says Thank You to Jacket For This Useful Post:

    Jeovante (07-15-2012)

  10. #7
    Heartview's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    KY Cygni
    Posts
    9,208
    Reputation
    717
    Thanks
    2,876
    Bitch please.

    Texture Mods


    Obedear, the sky is low

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Heartview For This Useful Post:

    Delko DJ (07-16-2012),Doc (07-16-2012)

  12. #8
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,900
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,071
    Meh, nice drop, rest just seemed generic

  13. #9
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Way to repetitive


  14. #10
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,202
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Meh, nice drop, rest just seemed generic
    Yeah i agree, i love the drums and the drop tho everything else is Meh


  15. #11
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    I would rather not get a student loan then listen to this.


    Lol jk.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  16. #12
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,900
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,071
    Quote Originally Posted by iTzSeyeko View Post

    Yeah i agree, i love the drums and the drop tho everything else is Meh
    The drums are pretty good, they change it up. I'm actually working on a song I've made completely out of destroying shit. Industrial-step, going back to the roots of the grim I keep trying to find new shit but now that Dub is so popular I can't find anyone who puts out unique dub

  17. #13
    Poison's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    california
    Posts
    11,575
    Reputation
    542
    Thanks
    1,132
    nice change to dubstep

  18. #14
    Canadian's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    On my computer chair playing crossfire.
    Posts
    2,831
    Reputation
    18
    Thanks
    271
    My Mood
    Lurking
    Shit moosic is shit.

  19. #15
    Shane's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    College
    Posts
    18,802
    Reputation
    2447
    Thanks
    2,051
    My Mood
    Yeehaw
    sorry, im a hater, i hate dubstep.




    Crossfire Minion: 28 October 2010
    Official Middleman: 20 September 2012
    Trusted Member: 15 February 2013
    Official Middleman: 11 April 2013
    Official Middleman: 10 January 2015
    ---------------------------------------------------
    Global Moderator: 25 December 2012
    Head Administrator: 21 March 2013

     


    ARUNFORCE AND DAVE84311 GAY FOR EACH OTHER



Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Scata, this is eargasm :>
    By Sev. in forum General
    Replies: 24
    Last Post: 06-09-2012, 08:40 PM
  2. eargasm
    By Austin in forum General
    Replies: 17
    Last Post: 06-09-2012, 03:43 PM
  3. Free Eargasm!
    By Sea-Saw in forum Art & Graphic Design
    Replies: 11
    Last Post: 04-11-2012, 09:17 AM
  4. Eargasm
    By Blitz in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 02-18-2012, 02:33 PM
  5. Orgasm+eargasm
    By Asians in forum General
    Replies: 23
    Last Post: 10-16-2009, 06:52 PM