Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 51
  1. #16
    DeathScourge's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    in the gutter
    Posts
    931
    Reputation
    12
    Thanks
    51
    My Mood
    Daring
    XD

    love ya snil

  2. #17
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    i pick Resident Evil 5.

    what? I can't pick a REAL game??? fucking cheapasses lol.


  3. #18
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,871
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,715
    My Mood
    Devilish
    umm sirs both games sux





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  4. #19
    Syync's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    Hackyville
    Posts
    750
    Reputation
    10
    Thanks
    290
    Dave what do u play then +??

  5. #20
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,015
    Reputation
    880
    Thanks
    2,627
    My Mood
    Lurking
    I like combat arms only because I have vip.

  6. #21
    ClapBangKiss's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Location
    ★ ★ ★ ★★
    Posts
    2,094
    Reputation
    3
    Thanks
    717
    My Mood
    Asleep
    Blackshot owns all seriously.


    i'm actually going to compete for CAPL's Blackshot COmpetition, seeing that i'm already a skilled a cs player i've got nothing to worry about.


    If you're not in the group, don't wear the seal.

  7. #22
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,524
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by ClapBangKiss View Post
    Blackshot owns all seriously.


    i'm actually going to compete for CAPL's Blackshot COmpetition, seeing that i'm already a skilled a cs player i've got nothing to worry about.
    hmm care to givme a link to where i download blackshot? im to lazy to go look

  8. #23
    ClapBangKiss's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Location
    ★ ★ ★ ★★
    Posts
    2,094
    Reputation
    3
    Thanks
    717
    My Mood
    Asleep
    care to visit the blackshot hack forum? i've created tutorials and shit there Blackshot Hacks - MPGH - MultiPlayer Game Hacking


    If you're not in the group, don't wear the seal.

  9. #24
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,871
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,715
    My Mood
    Devilish
    Blackshot is a pos.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  10. #25
    ClapBangKiss's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Location
    ★ ★ ★ ★★
    Posts
    2,094
    Reputation
    3
    Thanks
    717
    My Mood
    Asleep
    blackshot is teh shit dave!

    we needz mod fer tat


    If you're not in the group, don't wear the seal.

  11. #26
    -SKULL3000-'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    DA N00BZ VILL3A
    Posts
    895
    Reputation
    8
    Thanks
    43
    Crossfire All The Way.
    I Used To Love Combatarms,
    But Now Nexon Just Fucked It In The Ass.
    No Hacks Work,
    If You Don't Have NX You Almost Guaranteed To Be Owned.
    I Though That Nexon Sayed it Would Be FTP.
    You Remember "NO Money NO Problem!"
    Yeah.
    .:Favorite:.



    "If You Run You'll Only Die Tired!"

  12. #27
    pklum's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    combat arms=social disaster. its full of fags

  13. #28
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,871
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,715
    My Mood
    Devilish
    Social disaster? wtf





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  14. #29
    BongoBros.'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    93
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    how do you have aimbot? game anarchy??? or made ur own?

  15. #30
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    wait i think crossfire gots worse graphics than CA and u know more Game modes too so idk what ur tlking about and CF owns 4 sure.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Crossfire or Combat arms?
    By koreankid919 in forum CrossFire Discussions
    Replies: 12
    Last Post: 03-27-2010, 12:12 AM
  2. Crossfire VS Combat Arms
    By yomamasdad in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 28
    Last Post: 03-13-2010, 07:51 PM
  3. [Release] Crossfire And Combat Arms(2in1) Public By UnknownPK!
    By unknownpk1 in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 19
    Last Post: 10-15-2009, 03:45 AM
  4. Tradin rs2 acc lvl 94 or 95 4 crossfire or combat arms accopunt!!!
    By duh3 in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 14
    Last Post: 08-11-2009, 08:26 PM
  5. CROSSFIRE VS COMBAT ARMS
    By Johnf17 in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 85
    Last Post: 08-06-2009, 04:50 PM

Tags for this Thread