View Poll Results: Unban?

Voters
24. This poll is closed
  • Yeah, why not

    9 37.50%
  • yeah, perm CS

    5 20.83%
  • hell no, fk yo cunt

    7 29.17%
  • idgaf, free post

    3 12.50%
Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 77
  1. #1
    magerkill's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Posts
    76
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused

    Question i ask your mercy if you have any, gods of MPGH

    View Profile: Jarppi - MPGH - MultiPlayer Game Hacking

    ive been banned for about 2-3 years, shit changed, i changed, i know what i did, wont do it again, i want it back, so oldfhagss to not so oldfhagss
    should i have it back?

    i did good stuff in the CA section back then, now its pretty much dead, i can bring as much as ive ever did.

    vote
    Last edited by magerkill; 11-14-2012 at 03:59 PM.
    I used to be purple also known as Jarppi

  2. #2
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,816
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,931
    What did you get banned for ??



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  3. #3
    Lightning's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    4,759
    Reputation
    1653
    Thanks
    11,710
    My Mood
    Angelic
    Post in staff disputes.

    MPGH member since 11 February 2012
    Ex - Contributor
    Ex - CF minion

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Lightning For This Useful Post:

    magerkill (11-14-2012),Rattle (11-14-2012)

  5. #4
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,816
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,931
    You're the creator of the purple user era kewl



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  6. #5
    magerkill's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Posts
    76
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post
    What did you get banned for ??
    a Gmod, good friend of mine, decided to quit, used the Gmod account for a while, dave didnt notice untill he saw a different IP was logged onto the account, looked in account date base and saw it was me. bam perma ban
    Last edited by magerkill; 11-14-2012 at 04:45 PM.
    I used to be purple also known as Jarppi

  7. #6
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,816
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,931
    Quote Originally Posted by magerkill View Post
    a Gmod, good friend of mine, decided to quit, i keylogged him and used the Gmod account for a while, dave didnt notice untill he saw a different IP was logged onto the account, looked in account date base and saw it was me. bam perma ban
    You were the Idiot who used ali account .



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  8. #7
    Viktor's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    BC, Canada
    Posts
    4,421
    Reputation
    127
    Thanks
    593
    U Egyptian, I vote no


     


  9. #8
    magerkill's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Posts
    76
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post


    You were the Idiot who used ali account .
    yessir .
    I used to be purple also known as Jarppi

  10. #9
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,816
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,931
    Quote Originally Posted by magerkill View Post
    yessir .
    That was kinda stupid IMO, You could of got GMOD on your own.

    I remember you know lmfao.

    Quote Originally Posted by DenelfJr View Post
    U Egyptian, I vote no
    No he isn't



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  11. The Following User Says Thank You to Royce For This Useful Post:

    magerkill (11-14-2012)

  12. #10
    Viktor's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    BC, Canada
    Posts
    4,421
    Reputation
    127
    Thanks
    593
    Ok then, Perma CS


     


  13. #11
    magerkill's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Posts
    76
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by DenelfJr View Post
    Ok then, Perma CS
    if i remember, i had it before ban lol
    I used to be purple also known as Jarppi

  14. #12
    Arhk's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    3,619
    Reputation
    35
    Thanks
    217
    My Mood
    Amused
    As MPGH's deity of Judgement and Light, I will go old testament on this and have no mercy.
    ~
    "If the world hates you, keep in mind that it hated me first." John 15:18

    "True strength isn't determined by when a man has a lot and gives enough, but when he has nothing left but keeps on giving."
    "A man is determined by the strength of his will."
    "Courage has nothing to do with ascertaining any sense of certainty, but the will to go on even
    in the face of uncertainty." - Arhk



  15. #13
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,883
    Reputation
    781
    Thanks
    1,881
    My Mood
    Doh
    Oh yeah I do remember Purple, nigga u were a nice guy, yeah why not come back.

  16. #14
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,816
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,931
    Quote Originally Posted by Sa3eDing..! View Post
    @magerkill مص مقيت والدتك دي
    This is an english forum....

    Quote Originally Posted by Richard Nixon View Post
    Oh yeah I do remember Purple, nigga u were a nice guy, yeah why not come back.
    He keylogged an GMOD lmfao.

    He was nice but that is kidna crazy



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  17. #15
    Maxedout's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Westeros
    Posts
    4,507
    Reputation
    755
    Thanks
    1,291
    My Mood
    Mellow
    I voted idgaf

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 18
    Last Post: 09-20-2010, 12:52 PM
  2. Post your best clips you have ITT.
    By Lolland in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 3
    Last Post: 10-28-2009, 05:53 PM
  3. [Help] Do you have any working weap. hack??
    By egovic in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 10
    Last Post: 09-25-2009, 09:58 PM
  4. if you have any glitcher.postem the video here.
    By diegocpata in forum General Hacking
    Replies: 1
    Last Post: 01-08-2009, 05:04 PM
  5. You have any old retails??
    By xtrylanx in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 12
    Last Post: 08-03-2007, 10:08 AM