View Poll Results: Who shall get their cock back?

Voters
177. This poll is closed
  • Alessandro10

    7 3.95%
  • Burgessjr

    86 48.59%
  • Chuck

    0 0%
  • Comet

    1 0.56%
  • Cosmic

    3 1.69%
  • Nathan

    0 0%
  • Paul

    1 0.56%
  • Polo

    79 44.63%
  • Remorse

    0 0%

Thread: Cock Vote Out

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 196 to 209 of 209
  1. #196
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,827
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,933
    Quote Originally Posted by Alessandro10 View Post


    JELLY MY YELLOW NAME COLOR ?
    What are you talking about aless.



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  2. #197
    LionelMessi10's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH.NET
    Posts
    6,125
    Reputation
    114
    Thanks
    4,556
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post


    What are you talking about aless.
    I'M SEXY AND I KNOW IT

  3. The Following User Says Thank You to LionelMessi10 For This Useful Post:

    [MPGH]Royce (11-17-2012)

  4. #198
    duden123's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    santa monica
    Posts
    40
    Reputation
    42
    Thanks
    11
    My Mood
    Blah
    Voted for @Polo

  5. #199
    amrit0965's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    30.887125,75.867032
    Posts
    3,963
    Reputation
    261
    Thanks
    19,442
    My Mood
    Bored
    @Burgessjr will won



    Member Level 1 25.07.2012 - 27.04.2013
    CockSucker 12.22.2013 - 01.26.2013
    NFS World Minion 01.26.2013 - 04.17.2013
    NFS World Wiki Manager 04.14.2013 - 06.10.2013
    CockSucker 04.17.2013 - 09.22.2013
    Member Level 2 27.04.2013 - Current



    MPGH Knight: 4500




  6. #200
    Intellectual's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    GDI
    Posts
    5,414
    Reputation
    785
    Thanks
    15,979
    My Mood
    Yeehaw
    Burgessjr will win faggots

  7. #201
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,827
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,933
    This is really close, Just 2 more hours

    also 200th reply



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  8. #202
    Rory's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    IN MPGH
    Posts
    1,872
    Reputation
    10
    Thanks
    181
    My Mood
    Cold
    Voted For Burgessjr

  9. #203
    Instrumental's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    Global
    Posts
    1,220
    Reputation
    59
    Thanks
    714
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post
    This is really close, Just 2 more hours

    also 200th reply
    u seriously want ur CS back aren't u! BTW I hope u win.

  10. #204
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,937
    Reputation
    3334
    Thanks
    5,471
    My Mood
    Inspired
    Damn, I thought Polo would win.

    GG.





    Global Moderator since 09.23.2017
    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  11. #205
    Fox's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Beyond the Earth
    Posts
    7,806
    Reputation
    206
    Thanks
    2,174
    My Mood
    Worried
    He will win, unless Dave hacks the Poll

  12. #206
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,827
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,933
    Quote Originally Posted by max620 View Post
    u seriously want ur CS back aren't u! BTW I hope u win.
    I want to get out of cs

    Quote Originally Posted by Psychotic View Post
    Damn, I thought Polo would win.

    GG.
    He can still win

    Quote Originally Posted by Fox View Post
    He will win, unless Dave hacks the Poll



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  13. #207
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Lol damn, went to sleep and wokeup now I'm down 8. Fuck, pretty sure burgers got it.

  14. #208
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,827
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,933
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    Lol damn, went to sleep and wokeup now I'm down 8. Fuck, pretty sure burgers got it.
    2 hours left, Go get some people to vote for you .



    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  15. #209
    Threadstarter
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Closed... This is pathetic.

    Stop voting on your god damn alts. Polo is like 20% alt, Burgess is 50% alts. Polo wins.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  16. The Following 20 Users Say Thank You to arunforce For This Useful Post:

    0neMostWanted (11-17-2012),[MPGH]Austin (11-17-2012),Bernard. (11-17-2012),Distress1337 (11-30-2012),Doc (11-17-2012),Fox (11-17-2012),Genesis (11-17-2012),Geometrical (11-17-2012),[MPGH]Ghost (11-17-2012),Intellectual (11-17-2012),JimTheGreat (11-17-2012),KillTheNoise (03-05-2015),LionelMessi10 (11-17-2012),[MPGH]Liz (11-17-2012),Music. (11-17-2012),Prepix (11-17-2012),[MPGH]Royce (11-17-2012),[MPGH]Thunder (11-17-2012),Zithium (11-17-2012),[SMA] Paradise` (11-17-2012)

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314

Similar Threads

  1. Cock Vote Out
    By arunforce in forum General
    Replies: 133
    Last Post: 09-22-2009, 03:56 PM
  2. Cock Vote Out
    By arunforce in forum General
    Replies: 347
    Last Post: 08-25-2009, 11:09 PM
  3. Cock Vote Out
    By arunforce in forum General
    Replies: 220
    Last Post: 07-24-2009, 02:41 PM
  4. Cock Vote Out
    By arunforce in forum General
    Replies: 52
    Last Post: 04-24-2009, 04:44 PM
  5. Cock Vote OUT
    By arunforce in forum General
    Replies: 185
    Last Post: 07-20-2008, 09:29 PM