Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw

    Talking FUNNY VIDEO(made by me)



    my first funny montage please comment rate and subscrube!



    *** i dont no why its not showing up but just click the caption that says youtube- funny video and fails.... than it will come.
    Last edited by Dested; 05-19-2009 at 07:16 PM.

    Subscribe + Rate!

  2. #2
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    aw sad little fat kids =( breaks my heart
    KEEP FIGHTING LITTLE ASIAN BOY! *sniff* that boy just never stops trying to reach his goals COLIN FTW!

  3. #3
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    lol asains! yep that asian boy colin sure is crazy his gonna die of diabetes lol!

    Subscribe + Rate!

  4. #4
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    Diabewtehs?! NOt the diabewtehs!!!! YOUNG COLIN KEEP FIGHTING FAT FART!!!!

  5. #5
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    That was the worst piece of crap ever to reach my eyes.
    Bibamus, gaudeamus.

  6. #6
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    *shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

  7. #7
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    its stupid but it is funny with the song i lmao when i made this!

    Subscribe + Rate!

  8. #8
    Dorado's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Join Date :@
    Posts
    2,891
    Reputation
    25
    Thanks
    353
    My Mood
    Sneaky
    all of your posts should be on it



  9. #9
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    haha americans are fat

  10. #10
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by demonboy1154 View Post
    haha americans are fat
    CONGRATZ U JUST DISCOVERED AMERICA


    -_-----------------
    I am the God.

  11. #11
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    actually it's china's fault americans are fat they making us lazier and lazier making us not have 2 produce are goods and crap

    AND FUK Mickey D

  12. #12
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    thos stupid asains making us fat like colin !

    Subscribe + Rate!

  13. #13
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    Asian's like colinnnn must go on a diet.

  14. #14
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    true wat about fat kids like spencer the worlds fattest man!

    Subscribe + Rate!

  15. #15
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    did u hear about the girl who weighted like 400 pounds at age 7 its a insperational story she lost 300 pounds without surgery in 3 years

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Video] *FUNNY* i made a new youtube vid
    By Battercrows in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 10-10-2011, 12:38 AM
  2. Funny Video
    By ojeez in forum General
    Replies: 4
    Last Post: 01-23-2009, 08:13 AM
  3. FUNNY VIDEO !!!!!
    By hacker_sam in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 03-30-2008, 12:24 PM
  4. Lol, Funny Videos
    By chc18 in forum General
    Replies: 6
    Last Post: 06-24-2007, 08:36 AM
  5. funny videos warrock
    By rambuki in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 13
    Last Post: 05-01-2007, 07:49 PM

Tags for this Thread