Thread: Facebook

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37
  1. #1
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah

    Facebook

    Now after the dog fucking, eating tampon etc...
    a 14 year old girl is fingering herself...

  2. #2
    Hugo Boss's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    28,458
    Reputation
    4062
    Thanks
    5,711
    My Mood
    Angelic
    Oh my.. I don't want to see that D:


    Please be aware of imposters. I do not own a Skype account and I will NEVER contact you outside of MPGH.


    My MPGH History

    Super User since 08-29-2017
    Global Moderator from 10-02-2016 - 08-29-2017
    Premium Seller since 11-16-2016
    Moderator from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Alliance of Valiant Arms Minion from 11-12-2015 - 01-09-2016
    Market place Minion from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Crossfire Minion from 09-11-2015 - 01-09-2016

    Middleman from 07-07-2015 - 01-09-2016
    Market Place Minion from 03-03-2014 - 08-01-2014
    Middleman from 01-30-2014 - 08-01-2014
    Moderator from 03-29-2013 - 04-04-2013
    Market Place Minion from 03-07-2013 - 04-04-2013
    Premium Member since 01-25-2013
    Middleman from 12-04-2012 - 04-04-2013
    Registered since 10-9-2011

  3. #3
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Hugo Boss View Post
    Oh my.. I don't want to see that D:
    its only 55secs...

  4. #4
    Hugo Boss's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    28,458
    Reputation
    4062
    Thanks
    5,711
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Omega+ View Post


    its only 55secs...
    Still wouldn't want to LOL


    Please be aware of imposters. I do not own a Skype account and I will NEVER contact you outside of MPGH.


    My MPGH History

    Super User since 08-29-2017
    Global Moderator from 10-02-2016 - 08-29-2017
    Premium Seller since 11-16-2016
    Moderator from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Alliance of Valiant Arms Minion from 11-12-2015 - 01-09-2016
    Market place Minion from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Crossfire Minion from 09-11-2015 - 01-09-2016

    Middleman from 07-07-2015 - 01-09-2016
    Market Place Minion from 03-03-2014 - 08-01-2014
    Middleman from 01-30-2014 - 08-01-2014
    Moderator from 03-29-2013 - 04-04-2013
    Market Place Minion from 03-07-2013 - 04-04-2013
    Premium Member since 01-25-2013
    Middleman from 12-04-2012 - 04-04-2013
    Registered since 10-9-2011

  5. #5
    gutsygamer's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Crossfire. Combat ArmsEU/NA. {C++ Programming Section.}
    Posts
    373
    Reputation
    10
    Thanks
    120
    My Mood
    Cold
    I couldn't eat the night after tampon girl.
    Hacks: if you are banned from nexon USE THIS HACK IP UNBAN : https://www.mpgh.net/forum/172-combat...er-v1-0-a.html
    [LEECHED] ODYS D3D PUBLIC [DETECTED]: https://www.mpgh.net/forum/172-combat...eu-public.html
    Mods : Gutsygamer's M16A3 FLAMEZZ MOD https://www.mpgh.net/forum/225-combat...mezz-camo.html








  6. #6
    Maxedout's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Westeros
    Posts
    4,507
    Reputation
    755
    Thanks
    1,291
    My Mood
    Mellow
    And this is why I do not have a Facebook account.

  7. #7
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    Where do people even see this kinda of retarded shit?

    My newsfeed is like, crispy clean.

    Wtf have you been doing
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

  8. #8
    Hugo Boss's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    28,458
    Reputation
    4062
    Thanks
    5,711
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by KingDot View Post
    Where do people even see this kinda of retarded shit?

    My newsfeed is like, crispy clean.

    Wtf have you been doing
    IKR, same here.. all clean, but that facebook virus that keeps getting posted on my wall.


    Please be aware of imposters. I do not own a Skype account and I will NEVER contact you outside of MPGH.


    My MPGH History

    Super User since 08-29-2017
    Global Moderator from 10-02-2016 - 08-29-2017
    Premium Seller since 11-16-2016
    Moderator from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Alliance of Valiant Arms Minion from 11-12-2015 - 01-09-2016
    Market place Minion from 09-24-2015 - 01-09-2016
    Crossfire Minion from 09-11-2015 - 01-09-2016

    Middleman from 07-07-2015 - 01-09-2016
    Market Place Minion from 03-03-2014 - 08-01-2014
    Middleman from 01-30-2014 - 08-01-2014
    Moderator from 03-29-2013 - 04-04-2013
    Market Place Minion from 03-07-2013 - 04-04-2013
    Premium Member since 01-25-2013
    Middleman from 12-04-2012 - 04-04-2013
    Registered since 10-9-2011

  9. #9
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by KingDot View Post
    Where do people even see this kinda of retarded shit?

    My newsfeed is like, crispy clean.

    Wtf have you been doing
    Came on facebook and saw my friend commenting on it so i watched it.. but its nothing disgusting like the girl eating her tampon but idk i kinda feel its fake cuz u dont see her face... it could be anyone and she might just posted it for attention..

    Quote Originally Posted by Tyrion Lannister. View Post
    And this is why I do not have a Facebook account.
    I dont want facebook, but its the only way nowadays to communicate with people since MSN is dead...


    ---------- Post added at 07:16 PM ---------- Previous post was at 07:15 PM ----------

    And she has 34k Followers and she posted the vid 2 hours ago... and all the comments are people talking shit about her.. WTF?

  10. #10
    Maxedout's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Westeros
    Posts
    4,507
    Reputation
    755
    Thanks
    1,291
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Omega+ View Post


    Came on facebook and saw my friend commenting on it so i watched it.. but its nothing disgusting like the girl eating her tampon but idk i kinda feel its fake cuz u dont see her face... it could be anyone and she might just posted it for attention..


    I dont want facebook, but its the only way nowadays to communicate with people since MSN is dead...
    Skype is decent fot chatting with people, not that amazing tho. I only really use it for trades and such.

  11. #11
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by Hugo Boss View Post


    IKR, same here.. all clean, but that facebook virus that keeps getting posted on my wall.
    Yeah the thing where it's like:

    "HEY! GUESS WHAT!? I LOST 18 POUNDS. ETC. VISIT THIS SHITTY OBVIOUSLY FAKE AND GAY WEBSITE"

    And yet everyone does
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

  12. #12
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Tyrion Lannister. View Post


    Skype is decent fot chatting with people, not that amazing tho. I only really use it for trades and such.
    i have skype, but facebook is more practical for chatting...

  13. #13
    Better MPGH Event Organizer Than Arun Since '12
    Former Staff
    Premium Member
    Color's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    19,883
    Reputation
    2317
    Thanks
    7,747
    My Mood
    Lurking
    Not surprised...

    Member Since 8/05/2012
    Editor 4/04/13 - 4/21/13
    Middleman 7/14/13 - 11/4/13

    Battlefield Minion 6/13/14-3/20/15
    Steam Minion 7/16/14-3/20/15

    Minion+ 10/1/14-3/20/15
    M.A.T. Minion 10/19/14-3/20/15
    ROTMG Minion 1/14/15-3/20/15

    Donator Since 2/26/15 (Thanks @Cursed!)
    Steam Minion 5/9/15 - 11/5/15
    OSFPS Minion 9/15/15 - 11/5/15


  14. #14
    [SMA] Paradise`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    NOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOB
    Posts
    8,885
    Reputation
    1734
    Thanks
    3,005
    My Mood
    Blah
    Is the girl at least hot?

  15. #15
    Krypton1x's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Tacoma
    Posts
    13,305
    Reputation
    1184
    Thanks
    1,196
    My Mood
    Brooding
    There's also one of a chick letting her cat lick her vag.

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Shity Facebook is pwning myspace
    By HeXel in forum Flaming & Rage
    Replies: 26
    Last Post: 02-08-2008, 07:33 AM
  2. MPGH Facebook
    By arunforce in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 01-14-2008, 03:12 PM
  3. Unblock Myspace, Facebook, Bans, Etc..
    By W$t$5TA34TYTHSETH5Y5 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 12-01-2007, 01:15 PM
  4. FaceBook Stalker
    By arunforce in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 10-18-2007, 08:25 PM
  5. to anyone with a facebook account
    By ace76543 in forum General
    Replies: 6
    Last Post: 01-10-2007, 12:02 AM