Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30
  1. #16
    Black.Apple]'s Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Posts
    46
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    Barca the best , !!!

  2. #17

  3. #18
    Ameer's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    14,669
    Reputation
    2353
    Thanks
    6,358
    Quote Originally Posted by Delko DJ View Post
    milan is a emmigrant team with all arabs blacks and a fuckin egy
    messi is better
    I've never seen a post from you that didn't contain racism you piece of shit.
    anyways VIVA BARCA

    League of Legends Minion - 08/25/16


  4. #19
    maximon555's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    male
    Location
    Paradigm City
    Posts
    780
    Reputation
    100
    Thanks
    93
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by Black.Apple] View Post
    Barca the best , !!!
    Forza Juve!!

  5. #20
    Sky_____'s Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    In My Room
    Posts
    1,359
    Reputation
    20
    Thanks
    1,596
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by LopiiCar View Post

    stop being a total faggot and respect my opinion,i dont shit on other people's clubs
    Cool story bruh

  6. #21
    LopiiCar's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Kod Brace Bakery,Rijeka
    Posts
    772
    Reputation
    10
    Thanks
    79
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Sky_____ View Post


    Cool story bruh
    fuuuuu gayboy,united all the way :P
    Crossfire Europe IGN:U*Mad*Bro*
    https://www.mpgh.net/forum/rules.php read this

  7. #22
    Sky_____'s Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    In My Room
    Posts
    1,359
    Reputation
    20
    Thanks
    1,596
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by LopiiCar View Post

    fuuuuu gayboy,united all the way :P
    wakaka whatever..zz

  8. #23
    Sir Nathan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    In a 3rd World Country
    Posts
    1,328
    Reputation
    68
    Thanks
    132
    My Mood
    Pensive
    Lol @Arabian and @Delko DJ .



    I'm sure Barça will find a way to get through. Milan should just practice with 9 players, since 2 are going to get sent off. 'Don't you worry Barça fan, see refs got a pen for you'.

    Error 404: Messi not found.
    Last edited by Sir Nathan; 02-22-2013 at 08:57 AM.
    God is great, beer is good, and people are crazy.

  9. #24
    Delko DJ's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    trolololol
    Posts
    5,173
    Reputation
    224
    Thanks
    324
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Sir Nathan View Post
    Lol @Arabian and @Delko DJ .



    I'm sure Barça will find a way to get through. Milan should just practice with 9 players, since 2 are going to get sent off. 'Don't you worry Barça fan, see refs got a pen for you'.

    Error 404: Messi not found.
    i know that this is a little old thread but i still wonder how milan won with such a low ball possesion

  10. #25
    Sir Nathan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    In a 3rd World Country
    Posts
    1,328
    Reputation
    68
    Thanks
    132
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Delko DJ View Post


    i know that this is a little old thread but i still wonder how milan won with such a low ball possesion
    Possession never won a football match. Not even Spain in the Euro semifinals could capitalize against Portugal. Barcelona now has a tough one.
    God is great, beer is good, and people are crazy.

  11. #26
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    Barca playing style is all around Messi and possession. Milan Shut downed Messi whenever he had the ball and Barca couldnt do shit because they suck without Messi.

    And Milan isnt full of arabs and immigrant... Like more than the 3/4 of the team is Italian.... Balotelli is Italian and El Shaaraway also...

  12. #27
    Sir Nathan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    In a 3rd World Country
    Posts
    1,328
    Reputation
    68
    Thanks
    132
    My Mood
    Pensive
    Barcelona is very defensive style just in camouflage of possession. Passing the ball between Pique and Puyol and Busquets and Xavi is in fact a possessive catenaccio.
    God is great, beer is good, and people are crazy.

  13. #28
    Intellectual's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    GDI
    Posts
    5,414
    Reputation
    785
    Thanks
    15,979
    My Mood
    Yeehaw
    BULL SHIT ! THE 1ST GOAL WASNT EVEN LEGIT

  14. #29
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Exicsion View Post
    BULL SHIT ! THE 1ST GOAL WASNT EVEN LEGIT
    It was .

  15. #30
    Sir Nathan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    In a 3rd World Country
    Posts
    1,328
    Reputation
    68
    Thanks
    132
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Exicsion View Post
    BULL SHIT ! THE 1ST GOAL WASNT EVEN LEGIT
    You blame Zapata? The shot was very fast. It was played with the hand, but the hand was completely unintentional. And the play was too fast for the ref to actually be sure to make the call.



    Remember?
    God is great, beer is good, and people are crazy.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Don't be worried!
    By uBit in forum Member Introduction & Return
    Replies: 24
    Last Post: 06-16-2011, 04:03 PM
  2. [Release] WarRock updated? Don't worry ;)
    By TheCamels8 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 52
    Last Post: 09-19-2010, 12:42 PM
  3. Don't worry! Stealth is here!
    By bug_NOT_ME in forum Alliance of Valiant Arms (AVA) Hacks & Cheats
    Replies: 8
    Last Post: 12-13-2009, 07:48 PM
  4. Garena bypass don't WorKSS DONT WORRY!!
    By akshpaul21 in forum Blackshot Hacks & Cheats
    Replies: 9
    Last Post: 08-15-2009, 03:14 AM
  5. Don't worry, I cleaned up.
    By tednugget in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 06-10-2008, 06:38 AM