Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 41
  1. #1
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow

    It's been a while MPGH!

    Haven't been on here in f***ing forever, whats new guys?.

  2. #2
    [SMA] Paradise`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    NOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOB
    Posts
    8,885
    Reputation
    1734
    Thanks
    3,004
    My Mood
    Blah
    Don't know how I am.. how are you?

  3. #3
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow
    What's up ? and im good cheers, glad I remembered my log on details for here haha

  4. #4
    Extreme_XB's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    Akatsuki
    Posts
    1,463
    Reputation
    74
    Thanks
    180
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by mattt View Post
    What's up ? and im good cheers, glad I remembered my log on details for here haha
    Welcome BACK!

  5. #5
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow
    Thank you It's good to be :P

  6. #6
    Youtro's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Location Location Location!
    Posts
    3,328
    Reputation
    1175
    Thanks
    477
    My Mood
    Yeehaw
    Yeah i remember you posting on the crossfire section.. been a while lol



  7. #7
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow
    Madness, someone remembers me! :O haha yea thats right I was always on the crossfire forums haha. Still play ?

    ---------- Post added at 04:30 PM ---------- Previous post was at 04:30 PM ----------

    Quote Originally Posted by youtro View Post
    Yeah i remember you posting on the crossfire section.. been a while lol
    Madness, someone remembers me! :O haha yea thats right I was always on the crossfire forums haha. Still play ?

  8. #8
    -Lame's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    6,784
    Reputation
    263
    Thanks
    659
    My Mood
    Cynical
    welcome back boi

  9. #9
    Womanizer`'s Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Posts
    1,439
    Reputation
    103
    Thanks
    1,584
    My Mood
    Angelic
    Who the fuck are you lol

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Womanizer` For This Useful Post:

    Spaghetti Master (04-29-2013),Terror In Paradise (04-29-2013),Xiolest (04-29-2013)

  11. #10
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,632
    Reputation
    3137
    Thanks
    6,447
    My Mood
    Twisted
    ​Don't remember you, but welcome back.
    I am the seer in the dark,
    the vagabond of yore,
    valediction.
    I am the sum of all your parts,
    and proprietor of all.
    A miasma,
    the conclusion,
    blackmonger of Inlé,
    valediction.
    Synapses fray,
    my form now vivid,
    as torpor sets and blood grows tepid.
    With every ounce of flesh now offered,
    I hold your corpse within my coffers.
    Knitted cells now split asunder,
    stand alongside me brother.
    Take your place amongst my Owsla,
    we march at dawn now and forever.


  12. #11
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by ineedwarrockhack View Post
    Who the fuck are you lol
    My name kinda gives it away :/
    Haha, and cheers guys hopefully bump into yous on other bits of the forum.

  13. #12
    -Madara_Uchihă-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,506
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    I don't know who you are, but welcome back.

  14. #13
    mattt's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Scotland
    Posts
    208
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Mellow
    Cheers mate

  15. #14
    I EAT COCK's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    Portugal
    Posts
    4,310
    Reputation
    124
    Thanks
    412
    Welcome back I guess?

  16. #15
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,888
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    cf caver
    No wonder general can't remember you



Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. its been a while
    By M2A in forum General
    Replies: 53
    Last Post: 08-24-2009, 11:30 PM
  2. Its been a while-Habamon help
    By strybid in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 07-12-2009, 06:01 PM
  3. HALO - It's Been A While.
    By -DJ.Voel in forum Showroom
    Replies: 11
    Last Post: 07-04-2009, 10:13 PM
  4. It's been a while..
    By Sharpryno in forum Showroom
    Replies: 7
    Last Post: 04-27-2009, 11:49 PM
  5. 4 New sigs :D its been a while
    By Gourav2122 in forum Showroom
    Replies: 3
    Last Post: 12-27-2008, 11:53 AM