Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27
  1. #16
    `Rejected's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Basement :D
    Posts
    3,826
    Reputation
    616
    Thanks
    5,823
    i dont know how but my pc is shit and it can run bf3 on ultra settings 0_0
    SOCIAL ENGINEERING SECTION! - FREE EBOOKS AND METHODS! CLICK ME

    THANK ME
    And be thankful that you thanked me
    Im so wise


     
    Send me a PM or at me on skype
    Skype - theretardedpig

  2. #17
    DutchAirForce's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    Operation ClusterFuck
    Posts
    1,168
    Reputation
    89
    Thanks
    1,654
    My Mood
    Inspired
    ASUS G75VW-DS72 17.3-Inch Laptop

    GET IT NOW!!!



    ---------- Post added at 09:16 PM ---------- Previous post was at 09:15 PM ----------

    Quote Originally Posted by GriffoSwag View Post
    i dont know how but my pc is shit and it can run bf3 on ultra settings 0_0
    Your pc isn't shit than. Its one of the best Pc's you can get.

  3. #18
    `Rejected's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Basement :D
    Posts
    3,826
    Reputation
    616
    Thanks
    5,823
    Quote Originally Posted by DutchAirForce View Post
    [FONT="Arial"][SIZE="2"][B]



    Your pc isn't shit than. Its one of the best Pc's you can get.
    well when i see other people pc and builds they are way better and look cooler so i thought mine was shit XD
    SOCIAL ENGINEERING SECTION! - FREE EBOOKS AND METHODS! CLICK ME

    THANK ME
    And be thankful that you thanked me
    Im so wise


     
    Send me a PM or at me on skype
    Skype - theretardedpig

  4. #19
    Denelf's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    DEAD
    Posts
    5,323
    Reputation
    422
    Thanks
    639
    Quote Originally Posted by daswassabi View Post
    funny because my mac is 2.4 ghz intel core I5 and runs games better than half of you windows fanboys
    Most games require around 2,2ghz for Min/Med with a good framerate, also my laptop is 4 year old now and my parents bought it without me -_-

  5. #20
    -Lame's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    6,784
    Reputation
    263
    Thanks
    659
    My Mood
    Cynical
    thought you gonna say my PC exploded.

  6. #21
    Lulz$ecurity's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    Kaesong
    Posts
    721
    Reputation
    15
    Thanks
    177
    Let alone bf3 then ha
    Felicior Augusto, melior Traiano

  7. #22
    Mokou-Sama's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    Akihabara
    Posts
    10,064
    Reputation
    481
    Thanks
    689
    My Mood
    Breezy
    mines 3.0Ghz and runs it smoothly.
    Formerly known as gamer4evere



     
    Participated on:
    MPGH GAMING NIGHT 08/03/2015 - Town of Salem



  8. #23
    DalenBarn121's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    female
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    Hahaha lool !

  9. #24
    HalfBajan's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    5,792
    Reputation
    961
    Thanks
    1,104
    Quote Originally Posted by daswassabi View Post
    funny because my mac is 2.4 ghz intel core I5 and runs games better than half of you windows fanboys
    Yeah, but its a mac so you have nothing to be proud of

    SOUNDCLOUD



  10. #25
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,848
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by Denelf View Post


    Most games require around 2,2ghz for Min/Med with a good framerate, also my laptop is 4 year old now and my parents bought it without me -_-
    HAHAHA NOOB, but anyways my toshiba that i used back in 2008-09 ran good, not sure what the ghz was.

    Also My mac can run everygame in max settings

    Quote Originally Posted by Marceline View Post

    Yeah, but its a mac so you have nothing to be proud of
    Yes I do haha

  11. #26
    Nyan's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    3,337
    Reputation
    208
    Thanks
    168
    I wanna try streaming sometime soon with my desktop

  12. #27
    Scotia's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    boards.4chan.org/cm/
    Posts
    6,583
    Reputation
    1166
    Thanks
    1,721
    My Mood
    Relaxed
    >Mac fanboy comments about how his Mac is better in this circumstance.
    >Can't play any other game.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Warning!! do not cuss players out.
    By ooberleethax in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 19
    Last Post: 09-18-2010, 10:10 PM
  2. not trying to be a major NOOB.
    By poedaniel in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 2
    Last Post: 08-12-2010, 07:22 PM
  3. I'm not trying to beg or anything but...
    By My name is lol in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 01-19-2010, 05:49 AM
  4. WARNING DO NOT DO AT HOME!!
    By M2A in forum General
    Replies: 37
    Last Post: 09-06-2009, 02:48 AM
  5. WARNING: do not go on bravo with hacks
    By Dested in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 3
    Last Post: 08-29-2009, 06:28 PM