Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 56
  1. #16
    w4ssup's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,500
    Reputation
    10
    Thanks
    383
    Yea I had a hard time at first too, just start off small like shampoo,food, or body wash and stuff then it'll get Easier

  2. #17
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,951
    Reputation
    3334
    Thanks
    5,474
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by iTzSeyeko View Post


    See im pretty much a pussy when it coems to this, i never been in trouble with the law or anything lol, so i would probably fuck it up some how anyways, but i just look at you and @DJ Chubbles and just like wow! if only i could do some of this shit, and get free shit, im havin a hard time with life as it is tho, i don't need anymore stress, but thanks for the fast answer bro.
    Yeah, it's a pretty big risk. Obviously it's really illegal, but such a small chance at getting caught. Especially if you use a drop, your chances of getting caught drop even lower. Though, I've always used my real address, but usually change the name if I double dip (SE a company more than once). Other than that, I use all my real information and I'm still here. One thing a lot of people get in trouble with though is their parents.. I mean, you get a fucking 200 dollar headset in the mail and what would your mom say? I've already "spoken out" to both my parents, and they're cool with all this free shit.

    One time they made a joke and said, "Can you do that for our car?"





    Global Moderator since 09.23.2017
    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  3. #18
    w4ssup's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,500
    Reputation
    10
    Thanks
    383
    Quote Originally Posted by Psychotic View Post


    Here - here's the PID from the bottom of my Logitech G110 with the last 3 digits changed. If you wanna use more, just change the characters at the end and there you go:

    Code:
    PN: (This is part number, don't change it. It's the same for every Logitech G110)
    PID: SC2435502BZ

    thanks for the code. so to make a new one all i need to do is change 2BZ?

  4. #19
    I will NOT add you to do trades with you. Always ask me to send you a PM/VM when you add me on Skype.
    Former Staff
    Premium Member
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,041
    Reputation
    2276
    Thanks
    5,513
    Quote Originally Posted by w4ssup View Post



    thanks for the code. so to make a new one all i need to do is change 2BZ?
    Yes .. That is what he said

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  5. #20
    w4ssup's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,500
    Reputation
    10
    Thanks
    383
    Quote Originally Posted by Symmetrical View Post


    Yes .. That is what he said
    just making sure

  6. #21
    Snowkip's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Posts
    859
    Reputation
    10
    Thanks
    72
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Psychotic View Post


    Yeah, it's a pretty big risk. Obviously it's really illegal, but such a small chance at getting caught. Especially if you use a drop, your chances of getting caught drop even lower. Though, I've always used my real address, but usually change the name if I double dip (SE a company more than once). Other than that, I use all my real information and I'm still here. One thing a lot of people get in trouble with though is their parents.. I mean, you get a fucking 200 dollar headset in the mail and what would your mom say? I've already "spoken out" to both my parents, and they're cool with all this free shit.

    One time they made a joke and said, "Can you do that for our car?"
    Ha, I used to fuck around with SEing a couple years back, I used to know some real social engineers... Rolex's, Alienware, Macbooks, etc.
    Some guys got rich off that shit and some of them actually went to prison. Ever heard of dopeland?
    The One and Only...

  7. #22
    Transfixed's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    Over ze rainbows.
    Posts
    3,302
    Reputation
    252
    Thanks
    1,439
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Snowkip View Post
    Ha, I used to fuck around with SEing a couple years back, I used to know some real social engineers... Rolex's, Alienware, Macbooks, etc.
    Some guys got rich off that shit and some of them actually went to prison. Ever heard of dopeland?
    wow sounds risky now lol
    https://i.imgur.com/HCSHIhT.jpg

    Need a vouch done? Click the banner above!


  8. #23
    w4ssup's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,500
    Reputation
    10
    Thanks
    383
    Quote Originally Posted by Snowkip View Post
    Ha, I used to fuck around with SEing a couple years back, I used to know some real social engineers... Rolex's, Alienware, Macbooks, etc.
    Some guys got rich off that shit and some of them actually went to prison. Ever heard of dopeland?
    no way you se those... well i believe the alienware and macbook but doubt the rolex lol

  9. #24
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,951
    Reputation
    3334
    Thanks
    5,474
    My Mood
    Inspired
    Apple / Alienware in terms is "EASY" to SE, it just takes a LOT of time which is why it's not done as often as it should. On average, it takes about 2-4 weeks. You have to box them, so that takes about a week + the time you gotta wait to contact them, and get your replacement claim in. That's why I hate doing those big companies is because of that. Though, boxing is mainly for Apple - I think for Alienware all you need is a POP and a Service Tag that's still in warranty.





    Global Moderator since 09.23.2017
    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  10. #25
    Smaug's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,533
    Reputation
    121
    Thanks
    1,188
    Looks pretty legit.
    Member Level 1 since 4/20/11 - 8/4/14
    Member Level 2 since 8/4/14 - present

  11. #26
    Snowkip's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Posts
    859
    Reputation
    10
    Thanks
    72
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by w4ssup View Post


    no way you se those... well i believe the alienware and macbook but doubt the rolex lol
    Rolex was a huge SE back in the day nigga
    get em shipped straight out of Cali no problem

    ---------- Post added at 10:35 PM ---------- Previous post was at 10:31 PM ----------

    Quote Originally Posted by Psychotic View Post
    Apple / Alienware in terms is "EASY" to SE, it just takes a LOT of time which is why it's not done as often as it should. On average, it takes about 2-4 weeks. You have to box them, so that takes about a week + the time you gotta wait to contact them, and get your replacement claim in. That's why I hate doing those big companies is because of that. Though, boxing is mainly for Apple - I think for Alienware all you need is a POP and a Service Tag that's still in warranty.
    I know a great Alienware method with no box, but you have to be brilliant over the phone. Leaking battery acid can't be shipped.
    The One and Only...

  12. #27
    w4ssup's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,500
    Reputation
    10
    Thanks
    383
    Quote Originally Posted by Snowkip View Post
    Rolex was a huge SE back in the day nigga
    get em shipped straight out of Cali no problem

    ---------- Post added at 10:35 PM ---------- Previous post was at 10:31 PM ----------



    I know a great Alienware method with no box, but you have to be brilliant over the phone. Leaking battery acid can't be shipped.
    lol wut? i didnt know laptop battery leak acid..

  13. #28
    I will NOT add you to do trades with you. Always ask me to send you a PM/VM when you add me on Skype.
    Former Staff
    Premium Member
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,041
    Reputation
    2276
    Thanks
    5,513
    Quote Originally Posted by w4ssup View Post


    lol wut? i didnt know laptop battery leak acid..
    All batteries leak acid ..

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  14. #29
    [SMA] Paradise`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    NOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOB
    Posts
    8,885
    Reputation
    1734
    Thanks
    3,004
    My Mood
    Blah

    Quote Originally Posted by iTzSeyeko View Post


    See im pretty much a pussy when it coems to this, i never been in trouble with the law or anything lol, so i would probably fuck it up some how anyways, but i just look at you and @DJ Chubbles and just like wow! if only i could do some of this shit, and get free shit, im havin a hard time with life as it is tho, i don't need anymore stress, but thanks for the fast answer bro.
    If i fuck up on a SE I sometimes I laugh when I'm talking to them and hang up. Mostly all companies are with 1800 number so you can just use Skype to call them and not be traceable but I usually use my cell phone, also you can use a random name like John Doe, or Bob Brown, once they ship it and deliver it they don't ask for signature, but if they do just scribble some shit.

    That recipe looks so fake. Looks like you just printed it on a paper.


    Here is one you can use.
    Install this font.
    Merchant Copy Font | dafont.com
    <b>Downloadable Files</b> Downloadable Files
    Last edited by [SMA] Paradise`; 05-11-2013 at 12:54 AM.

  15. The Following 3 Users Say Thank You to [SMA] Paradise` For This Useful Post:

    Distraught (05-11-2013),Symmetrical (05-11-2013),tom96boy (05-13-2013)

  16. #30
    DavidNS's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Crossfire.exe
    Posts
    1,097
    Reputation
    18
    Thanks
    158
    My Mood
    Innocent
    Quote Originally Posted by w4ssup View Post
    imma do a call so i just need sn pn and pid, this is just a backup



    you can rotate your head... or monitor
    So you're asking me to break my neck or hold my 3 monitors up in the air? srsly?

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. [Solved] Does this looks legit?
    By simazzz in forum Call of Duty Black Ops 2 Help
    Replies: 13
    Last Post: 02-11-2013, 05:23 AM
  2. How to Look Legit Tut
    By Mouzie in forum General Game Hacking
    Replies: 3
    Last Post: 04-17-2009, 03:34 PM
  3. it this car look good
    By klk101 in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 04-02-2009, 10:34 PM
  4. new at this and looking for hacks
    By coachericww in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 10-23-2008, 01:27 PM
  5. "sorry" for this but LoOk! ;d
    By yogilek in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 19
    Last Post: 12-02-2007, 10:12 PM