Page 28 of 74 FirstFirst ... 18262728293038 ... LastLast
Results 406 to 420 of 1108
  1. #406
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    Quote Originally Posted by Czar2 View Post
    YOU'RE THE DUMBFUCK GOOD-SIR.
    Yea cuz dumbfucks can hack a big ass site hes probally a smart as guy witha 1million dollar cpu who needs to get a life
    Last edited by whtlight; 08-06-2009 at 12:24 AM.
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  2. The Following User Says Thank You to whtlight For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  3. #407
    alfonso951's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In A House In Southern California
    Posts
    966
    Reputation
    9
    Thanks
    39
    My Mood
    Amused
    First black people get freedom, then rights, even becoming President of the U.S., but when they take over a white website. then thats just to much. i knew this was gonna happen the day MLK said "I Have A Dream..."

    Should of never brought them here in the first place lol.





    people this is a joke, im not racist...

  4. The Following User Says Thank You to alfonso951 For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  5. #408
    weaselm01's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Bisbar Village, Russian Federation
    Posts
    1,216
    Reputation
    12
    Thanks
    290
    My Mood
    Bored
    Just thought yall should know i am not wearing any pants at the moment...

    I will be back in five minutes because i am going to run into traffic naked <3

  6. The Following User Says Thank You to weaselm01 For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  7. #409
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    hahaha this is insane
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  8. The Following User Says Thank You to whtlight For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  9. #410
    Xxkratosx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    270
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by weaselm01 View Post
    Just thought yall should know i am not wearing any pants at the moment...

    I will be back in five minutes because i am going to run into traffic naked <3
    WTF ahhh my eyes

  10. The Following User Says Thank You to Xxkratosx For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  11. #411
    -me-'s Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    15
    My Mood
    Psychedelic
    :l this is some advance haking. VERY COOL!

  12. The Following User Says Thank You to -me- For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  13. #412
    wiimote99's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Combat arms
    Posts
    240
    Reputation
    10
    Thanks
    30
    My Mood
    Brooding
    lmao weasel

  14. The Following User Says Thank You to wiimote99 For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  15. #413
    Toxin's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Location
    Somewhere about there.
    Posts
    16,279
    Reputation
    2285
    Thanks
    2,862
    On the run from the FBI..
    Get on your tricycle and ride away!

  16. #414
    crazykid401's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Have you checked your sister's room?
    Posts
    676
    Reputation
    10
    Thanks
    87
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by whts_backup View Post
    im about to go rape obamas(the real one) girlfriend
    someone ban this fucker

  17. #415
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,524
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    he cnt do shit

  18. #416
    zlavik's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    ƵĻÆVÍĶ
    Posts
    839
    Reputation
    18
    Thanks
    103
    My Mood
    Angelic
    OMG wtf come on already get the site back!!

  19. #417
    89045's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Amazed
    i got banned (!~_Creedy_~!)

    yo i hope that when this is over and MPGH is back i get my account back or like ill be so pissed


    fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you


    fuck you dude ban all you want have fun your going down who ever the fuck it is im pissed really pissed not playing dude i fuck you up so hard face to face ill put your head up your ass you cock sucking fag

    fuck you
    fuck your mom
    fuck you dad
    fuck ya sisters
    fuck ya brother
    fuck ya cousins
    fuck ya aunts
    fuck ya grandparents

    fuck you
    fuck you
    fuck you
    Last edited by 89045; 08-05-2009 at 11:56 PM.

  20. #418
    LancerEvo's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    GO SUCK A COCK
    Posts
    336
    Reputation
    9
    Thanks
    84
    My Mood
    Amused
    I DON"T THINK YOU CAN NOOBS

    T___T

    he dubbed himself ADMIN

  21. #419
    Ghost of Obama's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Gender
    male
    Location
    baba
    Posts
    1,111
    Reputation
    51
    Thanks
    84
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by alfonso951 View Post
    First black people get freedom, then rights, even becoming President of the U.S., but when they take over a white website. then thats just to much. i knew this was gonna happen the day MLK said "I Have A Dream..."

    Should of never brought them here in the first place lol.





    people this is a joke, im not racist...
    Your an idiot. Im not black stupid fuck. Do you want an ip ban aswell?

    God dammit. This site is full of retards

  22. #420
    LancerEvo's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    GO SUCK A COCK
    Posts
    336
    Reputation
    9
    Thanks
    84
    My Mood
    Amused
    ahh so you're hitler now?

Page 28 of 74 FirstFirst ... 18262728293038 ... LastLast

Similar Threads

  1. How to hack your IPOD
    By Mikeck901323 in forum BattleOn Games Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 6
    Last Post: 01-11-2008, 09:24 PM
  2. hack and server
    By ZeaS in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 06-09-2007, 05:08 AM
  3. Hacking GunZ Server... Again...
    By SpiderByte in forum Gunz General
    Replies: 4
    Last Post: 02-19-2006, 01:44 AM
  4. Hacking Warrock - Server Related - BLOG
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 01-09-2006, 12:07 AM

Tags for this Thread