Thread: mpgh = wtf

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    unknownartist0's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    Murica
    Posts
    667
    Reputation
    378
    Thanks
    761

    mpgh = wtf

    Why are people labeled banned making threads and posting on here, Why is being a Cock Sucker bad, and why does everyone gotta be so hostile towards faggots like my self.

  2. #2
    Sector A7's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    The Moon...
    Posts
    132
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by unknownartist0 View Post
    Why are people labeled banned making threads and posting on here, Why is being a Cock Sucker bad, and why does everyone gotta be so hostile towards faggots like my self.
    You ask too many questions...

  3. #3
    Thinking is the Enemy of Creativity. It's Self-Conscious, & Anything Self-Conscious is Lousy.
    Premium Member
    Elocrypt.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    College.
    Posts
    3,010
    Reputation
    273
    Thanks
    282
    My Mood
    Amused
    What is the point of this thread?

  4. #4
    unknownartist0's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    Murica
    Posts
    667
    Reputation
    378
    Thanks
    761
    Quote Originally Posted by Sector A7 View Post
    You ask too many questions...
    I ask 3 Questions. You could separately answered each one with your own shit-put.

    ---------- Post added at 06:59 PM ---------- Previous post was at 06:59 PM ----------

    Quote Originally Posted by ninjaian13 View Post
    What is the point of this thread?
    To understand why banned people can still post threads lol, and why I can't be a Cock Sucker without being a bad guy D:

  5. #5
    Euphemistic's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    DreamVille
    Posts
    6,653
    Reputation
    1240
    Thanks
    1,310
    My Mood
    Twisted
    1. They talked shit.
    2. They talked shit.
    3. They talked shit.

  6. #6
    Thinking is the Enemy of Creativity. It's Self-Conscious, & Anything Self-Conscious is Lousy.
    Premium Member
    Elocrypt.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    College.
    Posts
    3,010
    Reputation
    273
    Thanks
    282
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by unknownartist0 View Post
    To understand why banned people can still post threads lol, and why I can't be a Cock Sucker without being a bad guy D:
    Why do you want to be a CS? I honestly see no point in being one.

  7. #7
    Sector A7's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    The Moon...
    Posts
    132
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by unknownartist0 View Post
    I ask 3 Questions. You could separately answered each one with your own shit-put.
    With my shit-put?

  8. #8
    unknownartist0's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    Murica
    Posts
    667
    Reputation
    378
    Thanks
    761
    Quote Originally Posted by Sector A7 View Post
    With my shit-put?
    Because it's your shitty input to the topic, since your input was completely offtopic therefor it became 'shit-put'.

    ---------- Post added at 07:03 PM ---------- Previous post was at 07:02 PM ----------

    Quote Originally Posted by ninjaian13 View Post

    Why do you want to be a CS? I honestly see no point in being one.
    Because people take pride in things

    Some people take pride in their religion, others their race, others their country, whatever it may be in my case it's me taking pride of the feeling of sucking cock.

    I love cock, therefor I am a cock sucker. I can be a cock sucker and still contribute right?

  9. #9
    Sector A7's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    The Moon...
    Posts
    132
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Happy
    I see what you did there!

  10. #10
    Colourful's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Posts
    1,825
    Reputation
    131
    Thanks
    825
    My Mood
    In Love
    STFU bitch, you're the hostile one.

  11. #11
    Kibstor's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    male
    Location
    Connecticut
    Posts
    417
    Reputation
    21
    Thanks
    29
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by ninjaian13 View Post

    Why do you want to be a CS? I honestly see no point in being one.
    he said "towards faggot like myself" so im guessing that fag people find that title arousing? interesting? or wanting
    Vouchers

     
    Quote Originally Posted by NnNnN View Post
    Gave me account.Awesome +1 vouch for this guy.
    Quote Originally Posted by ben2134 View Post
    Awesome trade, he went first and everything was settled perfectly! +1 VOUCH!
    Quote Originally Posted by ben2134 View Post
    got the account +1

  12. #12
    Penisinmyasshole:('s Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    male
    Posts
    74
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Devilish
    people want to be CockSuckers because they Suck Cock, it's what they do, so they get a rank to show it

  13. #13
    Music.'s Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    IL
    Posts
    3,796
    Reputation
    257
    Thanks
    557
    My Mood
    Cool
    tag hunter

    kkkkk

  14. The Following User Says Thank You to Music. For This Useful Post:

    Elocrypt. (07-13-2013)

  15. #14
    Snake's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Dead-end
    Posts
    5,749
    Reputation
    840
    Thanks
    1,092
    Just ban the kid.
    Need a custom image title? Check out my thread






  16. The Following 2 Users Say Thank You to Snake For This Useful Post:

    -Lame (07-14-2013),Colourful (07-14-2013)

  17. #15
    Sector A7's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    The Moon...
    Posts
    132
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Music. View Post
    tag hunter

    kkkkk
    STFU CS, go suck mine plzzz :-

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Info] MPGH WTF?
    By ZiM0 in forum Alliance of Valiant Arms (AVA) Discussions
    Replies: 22
    Last Post: 04-30-2013, 03:23 PM
  2. MPGH WTF? LOLOL
    By megagiggles in forum CrossFire Discussions
    Replies: 3
    Last Post: 03-17-2012, 08:07 PM
  3. MPGH WTF
    By A⁴ in forum General
    Replies: 3
    Last Post: 04-11-2010, 12:46 PM
  4. OK mpgh wtf?
    By SupB in forum General
    Replies: 28
    Last Post: 09-03-2009, 02:02 AM
  5. WTF just happened to mpgh dave?
    By SadisticGrin in forum General
    Replies: 6
    Last Post: 11-07-2006, 01:24 PM