Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 46
  1. #16
    Deflorate.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    I CLOSE MY EYESE AND SEIZE IT
    Posts
    3,659
    Reputation
    850
    Thanks
    869
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    My condolences to your grandpa man :/

    I feel bad too.

    Had to be Ederfag's grandpa.

  2. #17
    Euphemistic's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    DreamVille
    Posts
    6,653
    Reputation
    1240
    Thanks
    1,310
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    Nah i didn't mean it like that, i meant whats her personality like, like what does she like to do? is she chill? like i mentioned watch movies bro, scary movies
    I'll PM you a brief summary though.

    Quote Originally Posted by Kadesha View Post
    Cuddle, and watch a horror movie. I love to cuddle with my bf and watch a horror movie.

    Horror movies don't affect me.

  3. #18
    Better MPGH Event Organizer Than Arun Since '12
    Former Staff
    Premium Member
    Color's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    19,883
    Reputation
    2317
    Thanks
    7,747
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    My condolences to your grandpa man :/
    It's alright, I knew he was gonna die pretty soon, I saw him last week and I was able to say goodbye and that I loved him, he died peacefully in his sleep and lied to my mom when she asked him if he wanted to go to the hospital, so I know he didn't want to live that way anymore and decided to go.

    Member Since 8/05/2012
    Editor 4/04/13 - 4/21/13
    Middleman 7/14/13 - 11/4/13

    Battlefield Minion 6/13/14-3/20/15
    Steam Minion 7/16/14-3/20/15

    Minion+ 10/1/14-3/20/15
    M.A.T. Minion 10/19/14-3/20/15
    ROTMG Minion 1/14/15-3/20/15

    Donator Since 2/26/15 (Thanks @Cursed!)
    Steam Minion 5/9/15 - 11/5/15
    OSFPS Minion 9/15/15 - 11/5/15


  4. #19
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    I Just woke up.

  5. #20
    Kadesha's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Gender
    female
    Location
    USA
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Euphemistic View Post


    I'll PM you a brief summary though.




    Horror movies don't affect me.
    They don't need to affect you to affect your girlfriend?

  6. #21
    fecher's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Posts
    742
    Reputation
    23
    Thanks
    51
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Mr Monster View Post
    I Just woke up.
    go back to bed, no one wants you here shemale

  7. #22
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    go back to bed, no one wants you here shemale
    Its 10 am

  8. #23
    Euphemistic's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    DreamVille
    Posts
    6,653
    Reputation
    1240
    Thanks
    1,310
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Kadesha View Post
    They don't need to affect you to affect your girlfriend?

    U w0t m8?

    We'll just watch movies the ones I torrented.

  9. #24
    fecher's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Posts
    742
    Reputation
    23
    Thanks
    51
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Mr Monster View Post
    Its 10 am
    Fucker.. its almost 2am here.. my girl just went to bed.. and i went to sleep while she went to work lol. so fuck my life.. i have nothing to do..

  10. #25
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    Fucker.. its almost 2am here.. my girl just went to bed.. and i went to sleep while she went to work lol. so fuck my life.. i have nothing to do..
    Play some video games, My plans today is to get my asin/British prank calls up.

  11. #26
    fecher's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Posts
    742
    Reputation
    23
    Thanks
    51
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Mr Monster View Post
    Play some video games, My plans today is to get my asin/British prank calls up.
    I don't play video games tbh.. im probably just going to torrent some movies and lay down.. probably watch some porn jack off then go to sleep.

  12. #27
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    I don't play video games tbh.. im probably just going to torrent some movies and lay down.. probably watch some porn jack off then go to sleep.
    Hmm, I have some sites that you watch directly from them HD and no lags.

  13. #28
    fecher's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Posts
    742
    Reputation
    23
    Thanks
    51
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Mr Monster View Post
    Hmm, I have some sites that you watch directly from them HD and no lags.
    Nah i don't wanna download that shitty DivX plugin

  14. #29
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by fecher View Post


    Nah i don't wanna download that shitty DivX plugin
    No plugins m8.

  15. #30
    fecher's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Posts
    742
    Reputation
    23
    Thanks
    51
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Mr Monster View Post
    No plugins m8.
    I'm good man, but thanks.. gonna download that Despicable me 2!

    R.I.P.D was pretty good
    and Grown ups 2 was fucking hilarious

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. What the fuck did you do today.
    By .REZ in forum General
    Replies: 45
    Last Post: 07-30-2013, 11:22 AM
  2. What did you do today?
    By FueldByRamen in forum General
    Replies: 33
    Last Post: 06-01-2011, 12:35 AM
  3. What did you look like today?
    By m3_ in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 05-15-2011, 12:18 AM
  4. What did you do today
    By N22 in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 01-01-2011, 10:00 PM
  5. What did YOU do durring downtime?
    By i eat trees in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 02-04-2006, 02:52 PM