Thread: Holy Shit

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 40
  1. #1
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,861
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,703
    My Mood
    Devilish

    Holy Shit

    https://video.google.com/videoplay?docid=-3105197211596464745&q=US+Navy+drone+target+ship+%2 F+Eneweta

    I'd hate to be that ship





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  2. #2
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,348
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    :O Looks sweet, but Yeah...It would suck :P

  3. #3
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    187
    Lol that was huge

    I wouldent like to be these guys
    https://video.google.com/videoplay?do...licopter+crash

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  4. #4
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,451
    Reputation
    12
    Thanks
    591
    lmao ship b gone ahahah

  5. #5
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,861
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,703
    My Mood
    Devilish
    Holy mother of god :|

    I saw some crazy shit like that, but of an islamic militant shooting down a russian helicopter with a ground to air missile

    Completely diff subject except the part about helicopters





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  6. #6
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,451
    Reputation
    12
    Thanks
    591
    lol new thread hahah

  7. #7
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    187

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  8. #8
    Paolo1993's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Philippines
    Posts
    582
    Reputation
    28
    Thanks
    266
    holly canoli
    atomic missiles or is it nuclear omg.

  9. #9
    Gulanzon's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    52
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    No Animals Were Harmed In The Making of This Film...

    Well, none that didn't deserve it XD

  10. #10
    Paolo1993's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Philippines
    Posts
    582
    Reputation
    28
    Thanks
    266
    lololololol.. what happened with the ship? a torpedo escape from the hatch?

  11. #11
    Gulanzon's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    52
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    Like I said, nobody was harmed in the making of that film...

    At least, nobody that didn't deserve it.

    Now, where did I hear that line? <.<

  12. #12
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,861
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,703
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by i eat trees
    LOOLLOIO COPTER !

    Btw Gulanzon, you heard that from me





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  13. #13
    Gulanzon's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    52
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    Right, Chief, if you want ;]

  14. #14
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    it coud be fake...

  15. #15
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,707
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,674
    My Mood
    Yeehaw
    https://www.hitachigst.com/hddt/knowt...c?OpenDocument

    Listen to the sounds on the very bottom. Terrible, just terrible.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Holy Shit So Funny
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 07-19-2009, 02:27 PM
  2. Holy Shit!!!
    By llvengancell in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 06-05-2007, 07:14 PM
  3. Make Master trainer !!holy shit
    By llvengancell in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 5
    Last Post: 05-31-2007, 11:16 AM
  4. HOLY SHIT, look at what i found out
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 09-16-2006, 08:30 AM
  5. Fishing Store is upgraded! Holy Shit
    By Kyojiro in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 04-22-2006, 09:20 PM