Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 35
  1. #16
    Anti's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    here, sadly
    Posts
    6,625
    Reputation
    1354
    Thanks
    1,241
    Quote Originally Posted by HalfBajan View Post
    Appletiser is the shit



    I wanna try root beer so bad, is it like ginger beer or not?
    It does not taste like Ginger Beer, but it is real good.

  2. #17
    bowlcut's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    ثلاثة أقدام إلى
    Posts
    6,255
    Reputation
    1644
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Aborted View Post

    ​Looks like a bottle of piss.
    So does Mountain Dew. Smells like it too.
    Quote Originally Posted by Exorcism View Post

    Kids will drink anything.
    Boy I'm 18 okay yeah I'm a kid nevermind.

    Inca Kola isn't necessarily a local soda, but it isn't widely available in the U.S. Nobody I know outside of Cali has ever even heard of it, considering it's a Peruvian soda.

    It's bubble gum flavored, if you can believe that. Way better than it sounds.

  3. #18
    Anti's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    here, sadly
    Posts
    6,625
    Reputation
    1354
    Thanks
    1,241
    Quote Originally Posted by bowlcut View Post
    So does Mountain Dew. Smells like it too.

    Boy I'm 18 okay yeah I'm a kid nevermind.

    Inca Kola isn't necessarily a local soda, but it isn't widely available in the U.S. Nobody I know outside of Cali has ever even heard of it, considering it's a Peruvian soda.

    It's bubble gum flavored, if you can believe that. Way better than it sounds.
    Well you are 18, still a young one but an adult no less. I am in my early 20s and still a kid so eh.

    As for the soda, Yeah I can agree about the Mtn Dew thing, but suprisingly Inca Cola is sold at my local supermarket, and now I feel like driving to go get some and video tape my reaction.

  4. #19
    | ∞ |'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    In a white van.
    Posts
    3,320
    Reputation
    239
    Thanks
    301
    Coke. Definitely coke.

  5. #20
    Bernard.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    24,514
    Reputation
    2110
    Thanks
    2,985
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by HalfBajan View Post
    Appletiser is the shit



    I wanna try root beer so bad, is it like ginger beer or not?
    Quote Originally Posted by Hugo Boss View Post


    It tastes like tooth paste, according to some others LOL
    It tastes like crappy Coke to me.

    Quote Originally Posted by Exorcism View Post

    Well you are 18, still a young one but an adult no less. I am in my early 20s and still a kid so eh.

    As for the soda, Yeah I can agree about the Mtn Dew thing, but suprisingly Inca Cola is sold at my local supermarket, and now I feel like driving to go get some and video tape my reaction.
    What's it suppose to taste like?
    Rep. Power: 111

    Minion: 11/28/12-3/15/14

  6. The Following User Says Thank You to Bernard. For This Useful Post:

    HalfBajan (01-16-2014)

  7. #21
    Anti's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    here, sadly
    Posts
    6,625
    Reputation
    1354
    Thanks
    1,241
    Quote Originally Posted by Bernard. View Post




    It tastes like crappy Coke to me.



    What's it suppose to taste like?
    Apparently its supposed to be bubblegum.

  8. #22
    Mayion's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Bed
    Posts
    12,929
    Reputation
    3156
    Thanks
    7,776
    My Mood
    Twisted
    Dr.Pepper.

    I do not have an active Skype -- Always confirm via PM on MPGH when contacting me.
     



    Donator - 30 August 2013
    Battlefield Minion - 26 October 2013

    Blackshot Minion - 14 January 2014/16 September 2014
    Minecraft Minion - 7 February 2014/16 September 2014
    WarRock Minion - 23 February 2014
    League of Legends Minion - 21 March 2014

    Minion+ - 15 May 2014
    Other Semi-Popular First Person Shooter Minion - 8 August 2014
    CrossFire Minion - 23 October 2014
    Programming Section Minion - 13 November 2014
    Marketplace Minion - 7 December 2014

    Official Middleman - 7 December 2014 - 27 June 2015
    Moderator - 29 December 2014
    Project Blackout Minion - 10 January 2015
    News Force Interviewer - January 2015
    Steam Games Minion - 21 March 2015
    Dragon Nest Minion - 31 March 2015
    Publicist - April 2015 - 21 September 2015
    Global Moderator - 25 August 2015
    Super User - 13 August 2016


  9. #23
    Velocity's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGHCRAFT
    Posts
    4,374
    Reputation
    106
    Thanks
    750
    Quote Originally Posted by HalfBajan View Post
    Appletiser is the shit



    I wanna try root beer so bad, is it like ginger beer or not?
    Ever had/seen a Sarsaparilla can? Its black and its by schweppes...
    Its pretty much root beer.

  10. #24
    HalfBajan's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    5,792
    Reputation
    961
    Thanks
    1,104
    Quote Originally Posted by Velocity View Post


    Ever had/seen a Sarsaparilla can? Its black and its by schweppes...
    Its pretty much root beer.
    Oh yeah I've had that haha... tastes like toothpaste


    @Hugo Boss holy shit saw your post after I said tooth paste hahaha

    SOUNDCLOUD



  11. #25
    kahsiong's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    555
    Reputation
    34
    Thanks
    324
    My Mood
    Amazed
    Mountain Dew or Root Beer


  12. #26
    bowlcut's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    ثلاثة أقدام إلى
    Posts
    6,255
    Reputation
    1644
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Exorcism View Post

    Well you are 18, still a young one but an adult no less. I am in my early 20s and still a kid so eh.

    As for the soda, Yeah I can agree about the Mtn Dew thing, but suprisingly Inca Cola is sold at my local supermarket, and now I feel like driving to go get some and video tape my reaction.
    Goes better with vodka.

  13. #27
    Anti's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    here, sadly
    Posts
    6,625
    Reputation
    1354
    Thanks
    1,241
    Quote Originally Posted by bowlcut View Post
    Goes better with vodka.
    Next time I am at the store.

  14. #28
    Terrified's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    Yes.
    Posts
    3,281
    Reputation
    1022
    Thanks
    959
    My Mood
    Doh
    Grape soda and i ain't even black.

  15. #29
    Mokou-Sama's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    Akihabara
    Posts
    10,064
    Reputation
    481
    Thanks
    689
    My Mood
    Breezy
    Well, I'd go with Ice Tea. Arizona Ice Tea.
    The one with the flavor Honey, Ginseng and Green Tea. The best.
    Formerly known as gamer4evere



     
    Participated on:
    MPGH GAMING NIGHT 08/03/2015 - Town of Salem



  16. #30
    HeroicXPharaoh's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Gender
    male
    Posts
    9,456
    Reputation
    1530
    Thanks
    1,910
    Pepsi, Mountain Dew and Root Beer
    Unbowed, Unbent, Unbroken.


     
    If'd you like to donate to support me, shoot me a PM
     
     
    History
    Official Middleman January 15, 2015>May 20, 2015
    Marketplace Minion May 20, 2015>September 24, 2015
    Marketplace Moderator September 24, 2015>October 17, 2015
    Former Staff October 17, 2015>May 10, 2017
    Official Middleman May 10, 2017>November, 2017
    Resigned

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. What is your drug of choice! For those u take it
    By Sirius Black in forum General
    Replies: 55
    Last Post: 04-23-2013, 06:03 AM
  2. what would be your gun of choice
    By SliverBullet in forum CrossFire Discussions
    Replies: 21
    Last Post: 04-11-2013, 03:35 PM
  3. What is your Screen Resolution?
    By The_Enigma in forum General
    Replies: 31
    Last Post: 12-07-2006, 10:30 PM
  4. What is your 2nd favorite website ?
    By SATANICAT in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 09-19-2006, 02:23 AM
  5. What is your real name?
    By arunforce in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 08-06-2006, 04:10 PM