Page 3 of 12 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 171
  1. #31
    TheKamikazes's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    On the computer
    Posts
    811
    Reputation
    9
    Thanks
    89
    My Mood
    Twisted
    Me4Minion!
    i know its not going to happen, but worth a try.

  2. #32
    ghostsbow's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Wherever The Wind Takes Me =) haha
    Posts
    710
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Amazed
    Kamakazie look at my post before this. scroll up, do u see my post count?

  3. #33
    Liz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    uʍop-ǝpısdn ǝɥʇ
    Posts
    32,786
    Reputation
    4300
    Thanks
    18,906
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by SpaceCowboy View Post
    ...no thats just 'part of the general section' you'd look like a tool if you locked those

    oh nad LoL at corndog
    change bb, change... its always gewd/ well MOST of the time.


    Click Here to Become a MPGH Premium Member by Donating $25 or More.

    If anyone claims to be me via MSN/Skype/Email or any other source outside of MPGH private or visitor messages, IT'S NOT ME!
    They are trying to trick or scam you. Report them immediately and PM me here for verification.
    "Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are." — Frank Ocean
    Moderator: 5/2009-10/2009 | GMod: 10/2009-10/2010 | Staff Administrator: 10/2010-Present
     
    Stupid/Pointless Private messages = SPAM, SPAM = BAN.

  4. #34
    Paroxysm's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Gender
    male
    Location
    Lynnwood, WA
    Posts
    4,455
    Reputation
    170
    Thanks
    282
    My Mood
    Cheeky
    Czar for Admin.

    ಠ_ಠ
    "We swallow greedily any lie that flatters us, but we sip only little by little at a truth we find bitter." ~ Denis Diderot

  5. #35
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,655
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    fonejacker for mod....?

  6. #36
    TheKamikazes's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    On the computer
    Posts
    811
    Reputation
    9
    Thanks
    89
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by ghostsbow View Post
    Kamakazie look at my post before this. scroll up, do u see my post count?
    yeah........ it says 584?

  7. #37
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Liz View Post
    change bb, change... its always gewd/ well MOST of the time.
    the general section is already dieing u wanna kill it

    flaming = dead for over a year

  8. #38
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    dave and arun are on MSN enough...they should also be on enough to do some shit on their own site (besides behind the scenes stuff)

  9. #39
    ghostsbow's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Wherever The Wind Takes Me =) haha
    Posts
    710
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Amazed
    Aw man. Shit. cuz I can do something with it and I can change what it says on it but I can only see the change, cuz i put it at 999999999999999999999999999999999999999999

  10. #40
    Liz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    uʍop-ǝpısdn ǝɥʇ
    Posts
    32,786
    Reputation
    4300
    Thanks
    18,906
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by SpaceCowboy View Post
    the general section is already dieing u wanna kill it

    flaming = dead for over a year
    you want my honest opinion, or the nice one.. lol

    Conversation and discussion can be attained without flaming the shit out of someone Jen.


    Click Here to Become a MPGH Premium Member by Donating $25 or More.

    If anyone claims to be me via MSN/Skype/Email or any other source outside of MPGH private or visitor messages, IT'S NOT ME!
    They are trying to trick or scam you. Report them immediately and PM me here for verification.
    "Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are." — Frank Ocean
    Moderator: 5/2009-10/2009 | GMod: 10/2009-10/2010 | Staff Administrator: 10/2010-Present
     
    Stupid/Pointless Private messages = SPAM, SPAM = BAN.

  11. #41
    FoneJacker's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    28
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by Corndog View Post
    dave and arun are on MSN enough...they should also be on enough to do some shit on their own site (besides behind the scenes stuff)
    they are working on other sites

  12. #42
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    Quote Originally Posted by ghostsbow View Post
    Aw man. Shit. cuz I can do something with it and I can change what it says on it but I can only see the change, cuz i put it at 999999999999999999999999999999999999999999
    fail..javascript website doesnt actually change it on anybody elses side.

    lol, wow.

    imagine if it did though? the internet would be epic.

  13. #43
    TheKamikazes's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    On the computer
    Posts
    811
    Reputation
    9
    Thanks
    89
    My Mood
    Twisted
    well it obviously didnt work.
    and fonejacker, what other sites?

  14. #44
    ghostsbow's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Wherever The Wind Takes Me =) haha
    Posts
    710
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Amazed
    lols yup it would be

  15. #45
    NoloveSC's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    1,746
    Reputation
    12
    Thanks
    121
    My Mood
    Twisted
    Hey you can try me, i'm doing my best i can to get on the CA Help Team. I wouldn't mind being a MOD.

    I think we need a neighborhood watch.
    I think thats what happened, you got robbed and the neighborhood watched!
    ------------------------------------------------------
    Press Thanks if i helped.
    Current Status: Offline.

Page 3 of 12 FirstFirst 12345 ... LastLast

Similar Threads

  1. Hi i need your help i need some moder to help for this
    By TheAvenger in forum Combat Arms Help
    Replies: 1
    Last Post: 04-16-2010, 01:04 PM
  2. I need a moderator to update my thread.
    By ovdoboy in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 0
    Last Post: 04-02-2010, 12:19 PM
  3. i need moderators for a programing site i made
    By sigmahero in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 12-20-2009, 04:50 PM
  4. [Discussion] We need a new VisualBasic Moderator
    By Zoom in forum Visual Basic Programming
    Replies: 52
    Last Post: 11-11-2009, 04:26 PM
  5. We need moderators
    By g36gunner in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 23
    Last Post: 12-02-2007, 11:38 AM

Tags for this Thread