Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    XGelite's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Enter text here
    Posts
    1,347
    Reputation
    12
    Thanks
    276

    to that kid in the combat arms section that said he had all these "conections"

    this is for you




    your next... think twice before pretending you have connections and keyloggers and trying to post viruses

    yeah i know this is sorta spam..but w/e
    Last edited by XGelite; 10-15-2009 at 08:42 PM.

  2. #2
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    General is spam really. And i dun get dis.

  3. #3
    ghostracerx's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    a Graveyard
    Posts
    314
    Reputation
    12
    Thanks
    53
    My Mood
    Psychedelic
    I thought everyone has keyloggers these days... LoL, I gotta agree with dude, I don't really get the point of this post? Are you threatening the entire community or just lame ass fake people I wanna see who else got a 100k botnet ^^


    <o>

  4. #4
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    A PM would be nice but damn... You can get banned for that especially me
    (useless thread)

  5. #5
    Threadstarter
    Synthetic Hacker
    XGelite's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Enter text here
    Posts
    1,347
    Reputation
    12
    Thanks
    276
    Quote Originally Posted by ghostracerx View Post
    I thought everyone has keyloggers these days... LoL, I gotta agree with dude, I don't really get the point of this post? Are you threatening the entire community I wanna see who else got a 100k botnet ^^
    no im not threatening the entire community lol!

    just showing that noob not to lie that hes giving you a virus or he'll end up with one.

    Quote Originally Posted by DawgPound View Post
    A PM would be nice but damn... You can get banned for that especially me
    (useless thread)
    yeah i would have pm'ed him put the thread got delete and i dont remember his user name

    [[[ close this thread please! ]]] not meant to be a spam thread!

  6. #6
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    I think he wasn't lieing just giving his opinion.

  7. #7
    Threadstarter
    Synthetic Hacker
    XGelite's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Enter text here
    Posts
    1,347
    Reputation
    12
    Thanks
    276
    Quote Originally Posted by DawgPound View Post
    I think he wasn't lieing just giving his opinion.
    lol be already pretended to have connections to these people who had dowloaded that file already when it hadnt even been aproved yet. lol

  8. #8
    ghostracerx's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    a Graveyard
    Posts
    314
    Reputation
    12
    Thanks
    53
    My Mood
    Psychedelic
    You could turn this thread around from a Spam thread to a useful thread. And let it be a lesson that you shouldn't trust anyone. And NEVER EVER EVER EVER download anything that isnt approved... or click on strange links. On top of that, just to be safe, when you download things off a hack site use a sandbox. xD


    <o>

  9. #9
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    I wuld of nvr though of dat.

  10. #10
    ShadowWrath's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    Unknown
    Posts
    1,595
    Reputation
    12
    Thanks
    198
    My Mood
    In Love
    flame and rage GO GO GO
    Quote Originally Posted by dk173 View Post
    i never had a gf -_-
    ^^Made by: Shayne^^
    I love those who can smile in trouble, who can gather strength from distress, and grow brave by reflection. 'Tis the business of little minds to shrink, but they whose heart is firm, and whose conscience approves their conduct, will pursue their principles unto death.
    Leonardo da Vinci

  11. #11
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    Moooooooooove!

  12. #12
    Threadstarter
    Synthetic Hacker
    XGelite's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Enter text here
    Posts
    1,347
    Reputation
    12
    Thanks
    276
    helpful tip : always rescan the files on with your anti viruses, virus total virSCan and wherever else ( most people prolly already do this....like me...)
    cant trust anyone these days. -.-

Similar Threads

  1. What changes would you like in the Combat Arms Section?
    By Jabuuty671 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 296
    Last Post: 06-17-2011, 11:35 AM
  2. [Discussion] What changes would you like in the Combat Arms EU Section?
    By Jabuuty671 in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 58
    Last Post: 05-07-2011, 09:48 AM
  3. That inject the process. Dll in the combat arms?
    By Chema123 in forum Combat Arms EU Help
    Replies: 4
    Last Post: 11-15-2010, 11:12 AM
  4. I wanna learn from the best coders in the combat arms section.
    By demondboy7 in forum Combat Arms Help
    Replies: 28
    Last Post: 03-07-2010, 04:35 PM
  5. Work the Combat Arms VIP under Europe Combat arms
    By hacker009 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 10-29-2008, 02:32 PM

Tags for this Thread